Україна
Каталог   /   Аудіотехніка   /   Hi-Fi та Hi-End компоненти   /   Підсилювачі

Порівняння TAGA Harmony TA-600MULTI vs Yamaha A-S201

Додати до порівняння
TAGA Harmony TA-600MULTI
Yamaha A-S201
TAGA Harmony TA-600MULTIYamaha A-S201
Порівняти ціни 2Порівняти ціни 14
Відгуки
ТОП продавці
Головне
Вбудований програвач з USB type A
Режим ByPass Direct. 4 пари акустичних роз'ємів. Рекордер. Настройка режиму очікування.
Тип пристроюінтегральний підсилювачінтегральний підсилювач
Елементна базатранзисторнийтранзисторний
Параметри підсилювача
Кількість каналів82
Діапазон частот
20 – 20000 Гц /± 3 дБ/
20 – 20000 Гц /±0.5 дБ/
Потужність на канал (8Ω)16 Вт125 Вт
Потужність на канал (6Ω)150 Вт
Потужність на канал (4Ω)18 Вт165 Вт
Потужність на канал (2Ω)180 Вт
Співвідношення сигнал/шум75 дБ100 дБ
Співвідношення сигнал/шум (Phono MM/MC)75 дБ
Коефіцієнт гармонійних спотворень1 %0.2 %
Чутливість / імпеданс каналів
Лінійний вхід
 
 
500 мВ
47 кОм
Phono MM/MC
 
 
10 мВ
47 кОм
Вихід REC
 
 
500 мВ
2.2 кОм
Роз'єми
Входи
 
Phono
RCA1 пар4 пар
На акустику8 шт4 шт
REC (на записуючий пристр.)1 пар
Передня панель
 
вхідний аудіороз'єм /Jack + mini-Jack/
 
дисплей
 
вихід на навушники
Функції та можливості
Регулювання
регулювання НЧ
регулювання ВЧ
 
регулювання вхідної чутливості
регулювання рівня
регулювання НЧ
регулювання ВЧ
регулювання балансу
 
регулювання рівня
Додатково
 
 
 
 
 
пряме підключення (By-pass/Direct)
автоматичне вимкнення живлення
фонокоректор ММ
підключення додаткової АС
Bi-Wiring
Інше
пульт ДУ
Блок живленнявнутрішнійвнутрішній
Споживана потужність175 Вт
Габарити (ШхГхВ)430х310х107 мм435х333х141 мм
Вага6.6 кг6.7 кг
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogберезень 2018січень 2014

Кількість каналів

Максимальна кількість каналів, з якою здатен працювати підсилювач. Вибір цього параметру залежить насамперед від передбачуваного формату використання пристрою.

Більшість сучасних підсилювачів має два канали для роботи із звичайним стереозвуком — цього цілком достатньо для прослуховування музики або радіопрограм. Існують і моделі, розраховані на багатоканальний об'ємний звук, проте вони зустрічаються відчутно рідше. Пов'язано це з тим, що такий звук найчастіше використовується як супровід для високоякісного відео — а тому для обробки зазвичай використовується ресивер домашнього кінотеатру, а не окремий аудіопідсилювач.

Серед моделей топового класу можуть зустрічатися одноканальні підсилювачі — вони дають максимум можливостей з тонкої настройки звуку, однак набувати таких пристроїв доводиться кілька, по одному на канал. Ще одна специфічний різновид — підсилювачі, призначені для додавання певної кількості каналів до вже наявних; найпопулярніший з таких варіантів — на 3 каналу, здатний перетворити існуючу стереосистему в багатоканальну.

Потужність на канал (8Ω)

Номінальна потужність звуку, що видається підсилювачем на один канал під час роботи з навантаженням, що має динамічний опір (імпеданс) у 8 Ом. У нашому каталозі цей параметр вказується для режиму, коли під навантаженням працюють усі канали підсилювача (див. «Кількість каналів»); за наявності незадіяних каналів номінальна потужність може бути трохи вище, однак цей режим не можна назвати штатним.

Номінальну потужність можна спрощено описати як найбільшу потужність вихідного сигналу, при якій підсилювач здатний стабільно працювати тривалий час (не менше години) без негативних наслідків. Це усереднені цифри, оскільки на практиці аудіосигнал по визначенню нестабільний, і окремі стрибки його рівня можуть значно перевищувати номінальну потужність. Проте саме вона є головною підставою для оцінки загальної гучності звучання.

Також цей показник визначає, які колонки можна підключати до підсилювача: їх номінальна потужність не повинна бути нижче, ніж у підсилювача.

За законами електродинаміки при різному динамічному опорі навантаження вихідна потужність підсилювача також буде різною. В сучасних колонках стандартними є значення 8, 6, 4 і 2 Ом, для них і вказуються рівні потужності.

Потужність на канал (6Ω)

Номінальна потужність звуку, що видається підсилювачем на один канал при підключенні до нього навантаження з динамічним опором (імпедансом) в 6 Ом. Детальніше про номінальної потужності та її зв'язку з імпедансом див. «Потужність на канал (8Ω)».

Потужність на канал (4Ω)

Номінальна потужність звуку, що видається підсилювачем на один канал при підключенні до нього навантаження з динамічним опором (імпедансом) в 4 Ом. Детальніше про номінальної потужності та її зв'язку з імпедансом див. «Потужність на канал (8Ω)».

Потужність на канал (2Ω)

Номінальна потужність звуку, що видається підсилювачем на один канал при підключенні до нього навантаження з динамічним опором (імпедансом) в 2 Ом. Детальніше про номінальної потужності та її зв'язку з імпедансом див. «Потужність на канал (8Ω)».

Співвідношення сигнал/шум

Саме по собі співвідношення сигнал/шум — це відношення рівня чистого звуку, видаваного підсилювачем, до рівня сторонніх шумів, що виникають при його роботі. Цей параметр є основним показником загальної якості звучання — причому досить наочним, оскільки при його обчисленні враховуються практично всі шуми, що впливають на звук в нормальних умовах роботи. Рівень у 70 – 80 дБ в сучасних підсилювачах можна вважати допустимим, 80 – 90 дБ — непоганим, а для прогресивних пристроїв аудіофільского класу обов'язковим вважається співвідношення сигнал/шум не менше 100 дБ.

Якщо в характеристиках не уточнюється, для якого виходу вказано співвідношення сигнал/шум — зазвичай мається на увазі його значення для лінійного входу (див. «RCA (пар)»). Цього буває цілком достатньо, щоб оцінити якість пристрою за цим параметром. Проте деякі виробники вказують його і для інших входів — Main, Phono; докладніше про це див. нижче.

Співвідношення сигнал/шум (Phono MM/MC)

оотношение сигнал/шум під час роботи підсилювача через вхід Phono. Цей інтерфейс призначений для підключення програвачів вінілових дисків; його особливості описані в п. «Входи» нижче, а про значення будь-якого співвідношення сигнал/шум див. відповідний пункт вище.

Коефіцієнт гармонійних спотворень

Цей показник описує кількість нелінійних спотворень, що вносяться підсилювачем в оброблюваний сигнал. Такі спотворення не обов'язково сприймаються як сторонні шуми, проте вони у будь-якому разі погіршують якість звуку — наприклад, можуть зробити його більш глухим. Уникнути їх практично нереально, проте можна знизити до рівнів, нечутних для людського вуха.

Як наслідок, коефіцієнт гармонійних спотворень (гармонік) є одним з основних параметрів, що описують загальну якість звуку в підсилювачах класу Hi-Fi і Hi-End. Чим він нижчий, тим чистіше звук. Хорошим показником для сучасних підсилювачів рахуються соті частки відсотка, відмінним — тисячні і нижче. Винятком є лампові і гібридні моделі, для них допускаються досить високі коефіцієнти гармонік; докладніше див. «Елементна база».

Лінійний вхід

Чутливість і динамічний опір підсилювача при подачі сигналу на лінійний вхід RCA.

Під чутливістю будь-якого входу (крім оптичного) мають на увазі найменшу напругу сигналу на цьому вході, при якому підсилювач здатний забезпечити нормальні значення номінальної потужності (див. Цей параметр визначає в першу чергу вимоги до джерела сигналу. З одного боку, напруга, що забезпечується цим джерелом, має бути не нижче вхідної чутливості підсилювача, інакше останній просто не видасть заявлених характеристик. Однак не можна допускати і значного перевищення по напрузі, інакше звук почне спотворюватися. Більш докладні рекомендації щодо вибору підсилювача по чутливості описані в спеціальних джерелах.

Для будь-якого входу, крім оптичного, вважається, що чим вище цей показник — тим менше спотворень вноситься підсилювачем в сигнал. Мінімальним рівнем вхідного імпедансу в сучасних моделях вважається 10 кОм, а в висококласних пристроях воно може досягати декількох сотень кОм.
Динаміка цін
Yamaha A-S201 часто порівнюють