Україна
Каталог   /   Аудіотехніка   /   Hi-Fi та Hi-End компоненти   /   AV-ресивери

Порівняння Sony STR-DH790 vs Pioneer VSX-930-K

Додати до порівняння
Sony STR-DH790
Pioneer VSX-930-K
Sony STR-DH790Pioneer VSX-930-K
Порівняти ціни 4
від 21 148 грн.
Товар застарів
Відгуки
0
0
0
1
0
0
0
6
ТОП продавці
Тип пристроюAV-ресиверAV-ресивер
Процесор
Частота дискретизації аудіо ЦАП192 кГц
Розрядність аудіо ЦАП24 біт
Автокалібрування звуку
Авторегулювання рівня
Об'ємне звучання в навушниках
Підтримка eARC
Підтримка Ultra HD4K4K
UpscalingUltra HD (4K)
HDRHDR10, Dolby Vision
Підтримка 3D
Multi Zone
 /HDZONE/
Технічні хар-ки
Кількість каналів7.27.2
Потужність на канал90 Вт
105 Вт /6 Ом/
Відношення сигнал/шум101 дБ
Допустимий опір акустики6 Ом6 Ом
Частотний діапазон
5 – 100000 Гц /- 3 дБ/
Bi/Tri-amping
Медіаплеєр і тюнер
Тюнер і відтворення
AM/FM-радіо
 
 
 
AM/FM-радіо
USB-носій
мережеве потокове аудіо
інтернет-радіо
Формати відтворенняMP3, WMA, WAV, AAC, ALAC, FLAC, AIFF
Комунікації (інтерфейс)
Інтерфейси
 
Bluetooth
 
 
 
Wi-Fi
Bluetooth
LAN
MHL
DLNA
Підтримка декодерів
Декодери
Dolby Atmos
Dolby Digital
Dolby Digital Plus
Dolby TrueHD
Dolby Pro Logic II
DTS
DTS Express
DTS 96/24
DTS-HD High Resolution Audio
DTS-HD Master Audio
 
 
 
DTS X
Dolby Atmos
Dolby Digital
Dolby Digital Plus
Dolby TrueHD
 
DTS
 
 
DTS-HD High Resolution Audio
DTS-HD Master Audio
DTS ES Matrix 6.1
DTS ES Discrete 6.1
DTS Neo:6
 
Входи
RCA4 пар3 пар
Коаксіальний S/P-DIF1 шт1 шт
Оптичний1 шт1 шт
HDMI4 шт7 шт
Версія HDMIv 2.1
Композитний2 шт
Компонентний1 шт
Вхід управління (ІЧ)
Виходи
HDMI1 шт2 шт
Композитний1 шт
На навушники6.35 мм (Jack)6.35 мм (Jack)
Вихід управління (ІЧ)
Передня панель
Вихід на навушники
USB-порт
HDMI-вхід
Інше
Споживана потужність200 Вт550 Вт
Споживання в режимі очікування0.3 Вт0.1 Вт
Пульт ДУ, що навчається
управління зі смартфона
Габарити (ШхГхВ)430x297x133 мм435х363х168 мм
Вага7.4 кг9.8 кг
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogсічень 2018листопад 2015

Частота дискретизації аудіо ЦАП

Цифро-аналоговий перетворювач (ЦАП) — це обов'язковий елемент будь-якої системи, призначеної для відтворення цифрового звуку. ЦАП являє собою електронний модуль, який переводить інформацію про звук в імпульси, що подаються на колонки. Технічні особливості такого перетворення такі, що чим вище частота дискретизації — тим більш якісним виходить сигнал на виході ЦАП, тим менше він спотворюється при перетворенні. Найбільш популярним варіантом в ресіверах на сьогодні є показник 192 кГц — він відповідає дуже високій якості звучання (DVD-Audio) і водночас дозволяє уникнути зайвого підвищення вартості пристроїв.

Розрядність аудіо ЦАП

Ще один показник, що визначає загальну якість роботи цифро-аналогового перетворювача аудіосигналу. Детальніше про перетворювачі див. «Частота дискретизації аудіо ЦАП»; тут же відзначимо, що розрядність стандартно виражається в бітах, і чим вона вища — тим точніше сигнал на виході ЦАП відповідає вихідного сигналу і тим менше в нього вноситься спотворень. На сьогодні вважається, що показник в 16 біт забезпечує цілком прийнятну якість сигналу, а 24-бітний ЦАП підходять навіть для техніки преміумрівня.

Підтримка eARC

Підтримка аудиоресивером функції eARC — розширеної версії зворотного аудіосигналу (ARC), використовуваного при з'єднанні HDMI (див. нижче).

Сам по собі зворотний аудіоканал дозволяє міняти місцями» HDMI-вихід AV-ресивера і HDMI-вхід телевізора або іншого зовнішнього пристрою — таким чином, це пристрій перетворюється в джерело аудіосигналу, а ресивер починає працювати як приймач. Подібний функціонал розрахований в основному на ті випадки, коли телевізор приймає сигнал не з ресивера, а з іншого джерела (вбудованого тюнера, медіаплеєра, флешки тощо), однак звуковий супровід при цьому потрібно вивести на зовнішню акустику саме через ресивер. Без ARC для цього довелося б використовувати додаткове з'єднання (наприклад, через оптичний інтерфейс), тоді як зворотний аудіоканал дозволяє обійтися без зайвих дротів: один і той самий HDMI-кабель використовується для передачі відео/аудіо з ресівера на телевізор, і для передачі аудіо з телевізора на ресивер. Також переваги ARC перед традиційними аудиоинтерфейсами полягають у більш високої пропускної здатності, а також можливості використовувати функцію CEC (управління сполученими пристроями з одного пульта).

Конкретно ж eARC був представлений одночасно зі стандартом HDMI 2.1 і отримав ряд удосконалень у порівнянні зі звичайним ARC. Ось головні з них:

— Збільшена майже в 40 разів пропускна здатність, що дозволяє передавати об'ємний звук формату 5.1 і 7.1 без стиснення, а також...працювати з HD-аудіо та «обьектно-орієнтованими» багатоканальними кодеками Dolby Atmos і DTS:X (див. «Декодери»).
— Технологія Lip Sync Correct, усуває рассинхронизацию між відео і звуком.
— Власний протокол для автоматичного визначення звукових форматів, підтримуваних обома підключеними пристроями, і вибору оптимального варіанта.

Зрозуміло, для використання eARC його повинен підтримувати як ресивер, так і телевізор, до якого він підключений.

Upscaling

Можливість збільшити роздільну здатність відеосигналу, оброблюваного ресивером — якщо початкова роздільна здатність відео нижче. Залежно від можливостей ресивера, зокрема його портів HDMI, може зустрічатися upscaling до Ultra HD 4K та upscaling до Ultra HD 8K

Принцип апскейлінгу полягає в тому, що відео порівняно невисокої роздільної здатності за допомогою спеціальних алгоритмів доповнюється необхідною кількістю пікселів. За рахунок цього при відтворенні такого відео якість «картинки» виходить помітно вищою, ніж без апскейлінгу (хоча і дещо нижчою, ніж у контенту, спочатку записаного в UltraHD). Спеціально шукати ресивер з цією функцією має сенс у тому випадку, якщо ви плануєте використовувати його з екраном 4K або 8K .

HDR

Підтримка ресивером технології HDR; також у цьому пункті може уточнюватися конкретний підтримуваний формат HDR.

HDR розшифровується як «розширений динамічний діапазон». Дана технологія дає змогу розширити діапазон яскравості, відтворюваний одночасно на екрані; простіше кажучи, глядач буде бачити більш яскравий білий і більш темний чорний. На практиці це означає значне поліпшення якості передачі кольору: кольори виходять більш яскравими і водночас більш достовірними, ніж без HDR. Однак, для використання цієї функції потрібен не тільки ресивер, але і телевізор/проєктор з підтримкою відповідного формату HDR, а також контент, записаний у цьому форматі.

Що стосується конкретних форматів, то в наш час найбільш популярними варіантами є базовий HDR10, розширений HDR10+ і висококласний Dolby Vision. Ось їх особливості:

— HDR10. Історично перший зі споживчих HDR-форматів, менш прогресивний, ніж описані нижче варіанти однак дуже поширений. Зокрема, HDR10 підтримують практично всі стрімінгові сервіси, які взагалі надають HDR-контент, також він є загальноприйнятим для дисків Blu-ray. Дає можливість працювати з глибиною кольору 10 біт (звідси і назва). При цьому пристрої даного формату сумісні і з контентом в HDR10+, хоча його якість буде обмежуватися можливостями оригінального HDR10.

— HDR10+. Вдосконалена версія HDR10. При тій же глибині кольору (10 біт) використовує та...к звані динамічні метадані, що дають змогу передавати інформацію про глибину кольору не тільки для груп з декількох кадрів, але і для окремо взятих кадрів. Завдяки цьому досягається додаткове поліпшення передачі кольору.

— Dolby Vision. Прогресивний стандарт, що використовується, зокрема, у професійному кінематографі. Дає можливість досягти глибини кольору в 12 біт, використовує описані вище динамічні метадані, до того ж дає змогу передавати в одному відеопотоці відразу два варіанти зображення – HDR і звичайне (SDR). При цьому Dolby Vision заснований на тій же технології, що і HDR10, тому в сучасній відеотехніці даний формат зазвичай поєднується з HDR10 або HDR10+.

Multi Zone

Можливість використання ресівера для одночасної передачі сигналів від різних джерел на екрани і акустичні системи, розташовані в різних місцях (зонах). Наприклад, у великому будинку можна одночасно транслювати фільм з Blu-ray плеєра на екран у великій кімнаті, телепередачу — на телевізор на кухні і радіопрограму на колонки в бібліотеці. Ще один варіант використання Multi-Zone — розважальні центри з кількома приміщеннями різного типу (наприклад, кінозал, роллердром і кафе).

Потужність на канал

Максимальна потужність звуку, що може видати підсилювач потужності (за наявності такого в ресивері, див. «Тип») на один канал акустичної системи. Тут варто зазначити, що в даному випадку прийнято вказувати т. зв. RMS (Rated Maximum Sinusoidal), або номінальну потужність. Номінальної вважається найбільша потужність, яку підсилювач гарантовано здатний без перерв видавати протягом години без будь-яких збоїв чи поломок. Короткочасні стрибки рівня сигналу можуть значно перевищувати це значення, однак основним показником є все ж номінальна потужність.

Потужність підсилювача багато в чому визначає гучність звучання підключеній акустичної системи. На практиці гучність також залежить від характеристик колонок — чутливості, імпедансу і т. ін.; однак за інших рівних умов одна і та сама акустика на більш потужному підсилювачі буде звучати голосніше. Крім того, цей параметр також впливає на сумісність колонок і підсилювача — вважається, що різниця в номінальних потужностях цих компонентів не повинна перевищувати 10-15% (а в ідеалі потужності взагалі повинні збігатися). А оскільки для різних приміщень потрібні колонки різної потужності, це впливає і на вибір підсилювача для тієї чи іншої обстановки; конкретні рекомендації по співвідношенню характеристик приміщення і потужності акустики можна знайти в спеціальних джерелах.

Також відзначимо, що, якщо підсилювач може працювати з навантаженням різного опору (див. «Допустимий опір акусти...ки»), то для різних варіантів і потужність на канал буде різною — чим нижчий опір, тим вище потужність. В характеристиках ж в цьому випадку зазвичай вказується максимальне значення цього параметра — тобто потужність при мінімально допустимому опорі.

Відношення сигнал/шум

Цей показник визначає кількість сторонніх шумів, якими супроводжується звук, видаваний підсилювачем ресивера. Він зручний тим, що враховує практично всі можливі значущі шуми — як створювані самим пристроєм, так і обумовлені зовнішніми причинами. Чим вище співвідношення сигнал/шум — тим менше потужність перешкод порівняно з основним сигналом, тим чистіше буде звучати підсилювач. Показник у 70-80 дБ вважається нормальним для більшості споживчої електроніки, проте в AV-ресіверах, зазвичай представляють собою пристрої преміумкласу, його можна назвати хіба що задовільним. У найбільш прогресивних моделях цей показник може значно перевищувати 100 дБ.

Частотний діапазон

Діапазон частот звуку, який ресивер здатний видати на вихід (цей параметр може вказуватися і для моделей без власного підсилювача, детальніше див. «Кількість каналів»). Від цього параметра залежить повнота переданого звуку; зрозуміло, якість звучання загалом сильно залежить від низки інших чинників (наприклад, амплітудно-частотної характеристики), однак чим ширше частотний діапазон — тим менше ризик, що підсилювач повністю «відріже» деяку частину звуку. З іншого боку, тут слід враховувати, що нормальний діапазон чутності людського вуха становить приблизно 16 – 20000 Гц, і відхилення від цих кордонів досить невеликі. І хоча зазвичай сучасні ресивери забезпечують набагато більш широкий діапазон частот, однак це є скоріше маркетинговим ходом, ніж реально значущим показником (або свого роду «побічним дефектом» конструкції високоякісного підсилювача).

Також варто врахувати, що для відтворення всієї повноти частот підсилювача Вам будуть потрібні і динаміки з відповідними характеристиками.
Динаміка цін
Sony STR-DH790 часто порівнюють
Pioneer VSX-930-K часто порівнюють