Україна
Каталог   /   Авто та мото   /   Автозвук і електроніка   /   GPS-навігатори

Порівняння Garmin GPSMAP 64ST vs Garmin eTrex 10

Додати до порівняння
Garmin GPSMAP 64ST
Garmin eTrex 10
Garmin GPSMAP 64STGarmin eTrex 10
від 18 536 грн.
Товар застарів
Порівняти ціни 1
Відгуки
0
0
1
0
ТОП продавці
Головне
Велика кількість встановлених карт. Можливість заряджати батарейки в приладі. Сумісність з іншими пристроями. Антена quad helix.
Область застосуваннятуристичнийтуристичний
Захист від вологи IPX7
Програмна частина
Встановлена програмаНавЛюкс, Навіоніка, Аероскан
Кількість маршрутів20050
Кількість шляхових точок5000
1000 /запис треків: 10000 точок, 100 треків/
Функції навігації (асистенти)
Track back
Track back
Приймач
Підтримка ГЛОНАСС
TMC-приймач
Характеристики дисплея
Дисплей
2.6 "
240х160 пікс
2.2 "
120х160 пікс
Додаткове оснащення
Додатково
відтворення зображень
барометр
відтворення зображень
 
Інтерфейси підключення
Інтерфейси
USB
слот для карт пам’яті
Bluetooth
USB
 
 
Інше
Живлення
батарейки /АА/
батарейки /х2 AA/
Час роботи16 год25 год
Розміри (ВхШхТ)160x61x36 мм103x54x33 мм
Вага260 г
142 г /з батарейками/
Дата додавання на E-Katalogлипень 2014жовтень 2011

Встановлена програма

Навігаційна програма, першопочатково встановлена в навігатор і продається разом з ним, простіше кажучи — набір карт, доступний користувачеві «з коробки».

Такими програмами оснащується більшість сучасних навігаторів (хоча далеко не для всіх моделей вказується назва встановлених карт). Зазначимо, що функціонал комплектних програм у різних моделях може змінюватися. Найчастіше це найпростіші картки світу чи того регіону, в якому продається даний пристрій. Однак зустрічаються і винятки: є моделі з докладними картами, програмами з розширеним функціоналом і т. ін. Особливо часто такі винятки зустрічаються серед висококласних спеціалізованих пристроїв, зокрема морських і авіаційних (див. «Область застосування»). А для деяких навігаторів може передбачатися кілька варіантів з передвстановленим програмами і навіть можливість вибору таких програм за бажанням користувача. Всі ці подробиці варто в кожному випадку уточнювати за даними виробника або продавця.

Також варто враховувати, що в характеристиках нерідко вказується лише загальна назва карт. При цьому одна і та сама карта може бути доступний в декількох версіях, які розрізняються по функціоналу і, іноді, умовам використання (платна/безкоштовна). Однак основні особливості — базові можливості, пристрій інтерфейсу і т. ін. — зазвичай, є загальними для всіх версій. Тому за назвою комплектної програми, зазвичай, можна досить точно визначити загальні можливості і особливості функціоналу карти.

Кількість маршрутів

Максимальна кількість маршрутів, яке можна внести в пам'ять GPS-навігатора.

Можливість зберігати маршрути зручна насамперед для тих, кому регулярно доводиться подорожувати одними і тими ж дорогами: замість того, щоб прокладати шлях заново, досить вибрати відповідний маршрут в пам'яті навігатора. Що стосується кількості «запам'ятовуються» маршрутів, то в сучасних навігаторах воно може досягати декількох сотень, однак великі об'єми пам'яті і коштують відповідно. Тому при виборі за цим параметром варто враховувати реальні потреби: приміром, навряд чи варто спеціально шукати модель на 50 маршрутів і більше, якщо ваші регулярні подорожі обмежуються 5 – 6 місцями в місті і 2 – 3 місцями за містом.

Кількість шляхових точок

Максимальна кількість шляхових точок, які можна зберегти в навігаторі.

Колійна точка — це точка на карті з певними координатами, заданими користувачем. Такі точки можна використовувати як для позначення окремих важливих місць (роботи вдома, регулярно відвідуваних закладів у місті, табори або джерела на природі тощо), так і при прокладці маршрутів (точками зручно позначати проміжні пункти, через які обов'язково повинен проходити маршрут). Чим більше точок здатний «запам'ятати» навігатор — тим ширше його можливості; в найбільш прогресивних моделях ця кількість може досягати 10 000 і навіть більше. З іншого боку, велика пам'ять і коштувати буде дорожче.

TMC-приймач

Наявність TMC-приймача в конструкції навігатора.

TMC (Traffic Message Channel) — це технологія передачі інформації про несприятливих ситуаціях на дорогах пробки, аварії, погодних умовах і т. ін. Передачі найчастіше здійснюються в FM-діапазоні аналогічно звичайному радіомовлення; таким чином, для отримання важливої дорожньої інформації не потрібно заходити в Інтернет, хоча деякі послуги TMC і можуть бути платними.

Варто мати на увазі, що для використання TMC необхідна мережа відповідних станцій. Такі мережі існують у багатьох європейських державах, однак на пострадянському просторі їх розвиток почався порівняно недавно. Тому перед покупкою навігатора з даною функцією потрібно уточнити, чи є TMC-покриття у вашому регіоні.

Дисплей

Параметри дисплея, встановленого у навігаторі.

- Діагональ дисплея. Розмір екрана по діагоналі у дюймах. Чим більший екран — тим більше інформації на нього можна вивести і докладніше буде представлена ця інформація. З іншого боку, розміри дисплея помітно позначаються на габаритах приладу, та й коштують великі екрани дорожче.

— Роздільна здатність дисплея. Розмір дисплея у точках (пікселях) по горизонталі та вертикалі. Чим вище роздільна здатність (при тій же діагоналі) - тим більше детальне і чітке зображення здатне видати екран. До того ж на дисплеях високої роздільної здатності краще видно дрібні деталі, що підвищує комфорт перегляду інформації. Занадто високої роздільної здатності для дисплеїв GPS-навігаторів зазвичай не потрібно: наприклад, скромні за мірками смартфонів або планшетів 800х480 пікселів при розмірах екрану по діагоналі порядку 6” вважаються цілком достатніми навіть для просунутого пристрою.

- Тип матриці. Цей параметр вказується в основному для випадків, коли екран використовує висококласну матрицю типу IPS. Дана технологія забезпечує високу якість передачі кольорів, гарну яскравість і великі кути огляду, до того ж IPS-екрани відносно недорого обходяться у виробництві.

- Сенсорний. Підтримка сенсорного керування екраном. Віддавати команди пристрою можна дотиками до значків на самому дисплеї – аналогічно тому, як це робиться у смартфонах та планшетах. Сенсорне керування відкр...иває набагато більше можливостей, ніж класичне, та забезпечує гнучкість роботи з навігатором. Зокрема, дотиками до екрану можна задавати точки на маршруті, наближати чи віддаляти карту тощо.

- Кольоровість. Даний параметр визначає, чи відноситься екран до кольорових або монохромних (чорно-білих). Чорно-білі дисплеї прості, недорогі, споживають трохи енергії та цілком підходять для відображення базової навігаційної інформації. У той же час кольорові екрани більше функціональні: на картах нерідко використовується виділення окремих об'єктів за допомогою різних кольорів, що недоступне на монохромних дисплеях. Як наслідок, чорно-білі екрани серед сучасних навігаторів зустрічаються досить рідко — здебільшого серед компактних і недорогих моделей.

- Підсвічування. Наявність у екрані власної системи підсвічування. Ця функція робить пристрій незалежним від зовнішнього освітлення: підсвічене зображення буде нормально видно як у сутінках, наприклад і навіть у темряві. Також варто відзначити, що в багатьох РК-екранах підсвічування є за замовчуванням, активується воно разом із включенням самого екрану і працює незалежно від зовнішнього освітлення - без нього зображення на матриці просто неможливо було б розглянути. Зокрема, такій принцип роботи використовується в матрицях типу IPS, які набули популярності в сучасній портативній електроніці (включаючи навігатори).

Додатково

GSM/GPRS-модуль. Вбудований модуль бездротового стільникового зв'язку, аналогічний тим, що встановлені в мобільних телефонах стандарту GSM. Однак, на відміну від телефонів, в GPS-навігаторах таккий зв'язок призначений виключно для доступу в Інтернет. Найчастіше він використовується для отримання інформації про пробки на дорогах, хоча в деяких прогресивних моделях може бути передбачена можливість повноцінного перегляду Інтернет-сторінок через вбудований браузер. Для використання GSM/GPRS модуля, як і у випадку з мобільним телефоном, необхідно придбати SIM-карту мобільного оператора.

Цифрова камера. Наявність у навігатора власної цифрової камери; в деяких моделях таких камер може бути навіть дві, з обох боків корпусу. Конкретний функціонал цифрової камери (камер) може бути різним, залежно від можливостей самого пристрою. Так, більшість моделей з функцією відеореєстратора використовують саме вбудовану камеру (докладніше див. «Вбудований відеореєстратор»). За наявності телефонного модуля (див. відповідний пункт) камера може стати в нагоді для відеозв'язку. Багато навігаторів з цією функцією можна застосовувати і для класичної фото/відеозйомки; якість зображення, щоправда, зазвичай виявляється порівняно невисоким.

Відеопрогравач. Можливість використання навігатора для відтворення відеофайлів. Зазвичай, мова йде про програванні відео на власному...дисплеї — відповідно, сам дисплей для цього робиться кольоровим і досить великим. Дана функція зустрічається в основному серед автомобільних навігаторів (див. «Область застосування»), її особливо цінують водії, яким доводиться багато часу проводити в очікуванні — зокрема, таксисти і далекобійники.

— Голосове управління. Можливість управління навігатором за допомогою голосових команд. Дана функція особливо зручна для автомобільних і мотоциклетних пристроїв: вона дозволяє керувати пристроєм, не знімаючи рук з управління і не відволікаючись від дороги. Щоправда, перед покупкою такої моделі не завадить уточнити, які саме мови для голосового управління вона підтримує.

— Відтворення зображень. Можливість використовувати екран навігатора для перегляду графічних файлів; за умовчанням мається на увазі підтримка JPG, інші графічні формати зустрічаються дещо рідше. Навігатор з такою функцією можна використовувати в якості цифрової фоторамки — підключити зовнішній носій і переглядати картинки безпосередньо, без участі комп'ютера. Ця функція може стати в нагоді, наприклад, для перегляду відзнятих під час подорожі фото (коли не хочеться чекати повернення до комп'ютера), або для більш специфічних цілей, наприклад, уточнення навігаційних даних по скану паперової карти.

— MP3-плеєр. Можливість відтворення навігатором аудіофайлів (найчастіше формату MP3, звідси і назва). Відтворення може відбуватися через навушники або зовнішню аудіосистему (якщо передбачена можливість їх підключення) або через власний динамік навігатора. Зберігатися такі файли можуть у власній флеш-пам'яті пристрою або на змінних картах пам'яті.

FM-трансмітер. Малопотужний FM-передавач з ефективною дальністю в кілька метрів. Є одним з найпростіших способів підключення навігатора до акустичної системи автомобіля — досить налаштувати FM-приймач автомагнітоли на частоту трансмітера. Таким чином можна використовувати автомобільну акустику, наприклад, для відтворення голосових підказок, музики (див. MP3-плеєр) або звукової доріжки відтворюваного фільму (див. Відеопрогравач).

Барометр. Допоміжна функція, що дозволяє вимірювати атмосферний тиск. Часто застосовується як додатковий інструмент в навігаторах з функцією вимірювання висоти по сигналам зі супутників — це забезпечує підвищену точність одержуваних даних. Крім того, дані з барометра можуть знадобитися при прогнозуванні погоди на найближчий час: наприклад, різке падіння тиску зазвичай означає погіршення погоди — аж до шторму або навіть урагану.

Інтерфейси

Wi-Fi. Технологія, першопочатково призначена для підключення до Інтернету через бездротові точки доступу; з цією ж метою Wi-Fi найчастіше використовується і в навігаторах. Зазначимо, що роль точки доступу може виконувати не тільки стаціонарний роутер, але і смартфон — багато подібних гаджетів мають відповідний режим. А ось конкретні можливості такого підключення можуть бути різними. Одна з найпопулярніших функцій — завантаження свіжих даних про пробки та інші особливості дорожньої ситуації (див. «Функції»). Крім цього, в навігаторах може передбачатися оновлення карт і прошивки через Інтернет. А у моделей з повноцінними ОС (див. «Операційна система») способи застосування Wi-Fi вельми різноманітні: вебсерфінг, доступ до соціальних мереж і месенджерів, «соціальні» ігри, що передбачають спілкування з іншими гравцями тощо. По суті, в навігаторах з ОС можливості Wi-Fi обмежуються лише набором встановлених додатків.

USB. Наявність у пристрої роз'єму USB. Найчастіше сучасні навігатори оснащуються компактними портами на зразок miniUSB або microUSB, а основним призначенням таких портів є зарядка акумулятора і підключення до комп'ютера — наприклад, для оновлення карт. У найпрогресивніших моделях може також передбачатися підключення зовнішньої периферії (наприклад, флешки з оновленням карт або 3G-модема для доступу в Інтернет), проте подібні можливості зустрічаються досить рідко, в основному серед наві...гаторів з повноцінною ОС (див. «Операційна система»).

Слот для карт пам'яті. Пристосування для читання змінних карт пам'яті — найчастіше у форм-факторі SD або microSD; конкретні типи підтримуваних карт варто уточнювати окремо. Таке пристосування (кардридер) виконує дві основні функції. По-перше, воно дає змогу розширити вбудовану пам'ять навігатора, доповнивши її зовнішнім носієм; при цьому ємність карти можна вибрати на свій розсуд (з урахуванням максимального об'єму — див. нижче). По-друге, кардридер полегшує обмін даними з іншими пристроями — смартфонами, планшетами, ноутбуками тощо; це може знадобитися, наприклад, для завантаження карт та інших навігаційних даних, для копіювання записаних треків тощо. Конкретний функціонал картрідера варто уточнювати окремо.

Вихід на навушники. Наявність в навігаторі спеціального роз'єму для підключення навушників. Зазвичай роль такого виходу грає стандартний порт 3.5 мм. Навушники можуть застосовуватися для будь-яких задач, пов'язаних зі звуковим супроводом — голосових підказок, розмови по телефону або через Інтернет (Skype, Viber тощо), прослуховування музики і перегляду відеороликів тощо (залежно від того, які функції передбачені в самому навігаторі). При цьому «вуха» особливо зручні в двох ситуаціях: в шумній обстановці, коли динамік навігатора може бути не чутним за фоновими звуками, а також тоді, коли бажано уникнути зайвих звуків (наприклад, якщо в машині сплять пасажири).

Bluetooth. Технологія бездротового зв'язку, розроблена для прямого з'єднання різних пристроїв один з одним. Спосіб застосування такого поєднання може бути різним, один з найбільш популярних варіантів в навігаторах — підключення бездротової гарнітури. Через таку гарнітуру можна чути голосові підказки навігатора і віддавати йому команди, спілкуватися по телефону, слухати музику тощо (конкретні можливості, зрозуміло, залежать від функціоналу самого навігатора). Правда, гарнітури дорожче дротових навушників і мають обмежений час роботи (періодично потрібно заряджати акумулятор); зате вони помітно зручніше.

ANT+. Даний стандарт застосовується переважно для передачі інформації спортивного і медичного характеру – частоти пульсу, пройденої відстані, швидкості руху тощо. Характеризується низьким енергоспоживанням, проте має невисоку пропускну здатність – до 60 кбіт/с. Для роботи ANT+ його повинен підтримувати не тільки гаджет, але і смартфон або інший пристрій, до якого він підключений. При цьому відзначимо, що, крім прямого з'єднання з зовнішнім девайсом, даний стандарт дає можливість будувати мережі з ANT+ сумісних пристроїв – зокрема вбудовувати їх в системи «розумного дому».

AV-вхід. Вхід для підключення композитного (аудіо+відео) аналогового сигналу. За наявності такого входу до навігатора можна підключити зовнішнє джерело сигналу, наприклад, портативний DVD-плеєр, камеру заднього виду (в автомобільних навігаторах), ехолот (в морських) тощо.

Час роботи

Час роботи навігатора на одному заряді акумулятора або комплекті батарейок — залежно від джерела живлення (див. вище).

Даний параметр є більш наочним і наближеним до реальності, ніж технічна інформація про тип батарейок, ємності акумулятора і т. ін. Правда, варто враховувати, що час роботи зазвичай вказується для умовної ідеальної ситуації: хороший рівень сигналу без необхідності перепідключатися, невисока яскравість екрану (або повністю відключена підсвічування), мінімальне використання бездротових модулів (Wi-Fi, Bluetooth) і т. ін. Практичні умови неминуче відрізняються від ідеальних — відповідно, і час роботи може помітно відрізнятися від заявленого (зазвичай у бік зменшення, але буває і навпаки). Тим не менш, заявлене в характеристиках час роботи — досить достовірна інформація, і по ній цілком можна оцінювати можливості обраного приладу, а також порівнювати його з іншими моделями.
Динаміка цін
Garmin GPSMAP 64ST часто порівнюють
Garmin eTrex 10 часто порівнюють