Україна
Каталог   /   Комп'ютерна техніка   /   Приставки й аксесуари   /   Ігрові приставки

Порівняння Sony PlayStation Vita Slim vs Sony PlayStation Portable Go

Додати до порівняння
Sony PlayStation Vita Slim
Sony PlayStation Portable Go
Sony PlayStation Vita SlimSony PlayStation Portable Go
Порівняти ціни 1Порівняти ціни 1
Відгуки
0
0
928
ТОП продавці
ПлатформаPlayStationPlayStation
Рік випуску2013
Комплектація
цифрова камера
 
Дисплей
Діагональ дисплея
5 " /LCD/
3.8 "
Роздільна здатність960x544 пікс480x272 пікс
Сенсорний екран
Роз'єми і підключення
Комунікації
Wi-Fi 4 (802.11n)
Bluetooth
Wi-Fi 4 (802.11n)
Bluetooth
Роз'єми
mini-Jack (3.5 мм)
microUSB
mini-Jack (3.5 мм)
 
Апаратна частина
ПроцесорARM Cortex-A9, 4 ядра333 МГц
Оперативна пам'ять0.5 ГБ
Об'єм накопичувача16 ГБ
Слот для карт пам’яті
 /Memory Stick Micro/
Інше
Ємність батареї2210 мАгод930 мАгод
Габарити (ВхШхТ)85.1x183.6x15 мм69x128x17 мм
Вага0.21 кг0.15 кг
Дата додавання на E-Katalogлипень 2014червень 2009

Рік випуску

Офіційний рік випуску ігрової приставки. Як правило, вказується за датою офіційного надходження в продаж. Ця інформація дає змогу визначити «вік» пристрою — і, відповідно, його функціонал (до деякої міри), в тому числі в межах власної платформи. Так, наприклад, різниця між Xbox One S і Xbox One X за назвою не особливо очевидна; але знаючи, що перша була випущена в 2016 році, а друга — в 2017 році, можна однозначно визначити, яка модель буде більше новою та прогресивною. Відповідно новинки 2020 р. і 2019 р. будуть ще краще.

Комплектація

Додаткові предмети, що поставляються в комплекті крім власне консолі. В даній категорії не враховуються джойстики — їхня наявність і кількість вказується окремо (див. нижче).

Гра в комплекті. Гра (або відразу декілька ігор) під консоль — зазвичай на окремому носії зразок DVD-диска, але можуть передбачатися й інші варіанти (наприклад, ліцензійний ключ для скачування офіційною версією). Конкретні гри, що поставляються в комплекті, навіть у однієї і тієї ж моделі можуть бути різними, цей момент не завадить уточнити окремо. Однак у будь-якому разі комплектні ігри мають спільні риси: вони першопочатково оптимізовані під цю приставку, а нерідко — розраховані на те, щоб продемонструвати користувачеві всі прогресивні можливості пристрою (наприклад, управління за допомогою описаного нижче контролера руху або VR-окулярів). Вартість гри включається у вартість комплекту, однак вона, зазвичай, обходиться помітно дешевше, ніж така ж гра, яка продається окремо.

Контролер руху. Ігровий контролер, що дозволяє керувати ігровим процесом не за рахунок натискань кнопок і відхилення важелів, а за рахунок рухів користувача. Це дозволяє грати в багато ігор, використовуючи такі ж рухи, як в реальному світі, наприклад, помахом руки з затиснутим в ній контролером імітувати кидок кулі в боулінгу або удар тенісної ракетки. Конструкція і принцип роботи таких пристроїв можуть бути різними. Так, контролер для ...href="/ua/list/33/pr-11836/">Nintendo Wii утримується в руці або в спеціальному адаптеру (наприклад, імітує пістолет або гвинтівку). Microsoft Kinect являє собою камеру, яка стежить за положенням тіла гравця і відповідним чином керує грою. Аналогічним чином працює PlayStation Move від Sony — тільки, крім камери, в ньому використовується зовнішній маніпулятор з яскравим кулькою-маркером. У будь-якому разі контролер руху здатний значно різноманітити ігровий процес. Краще всього купувати його відразу з приставкою — це як мінімум простіше і швидше, а нерідко ще й дешевше.

Цифрова камера. Особливості цифрової камери залежать від форм-фактора консолі (див. вище). Так, в портативних моделях вона зазвичай являє собою «вічко», розташований над екраном або з тильної сторони; іноді камер передбачається відразу дві. В іграх таке обладнання може застосовуватися, зокрема, для розпізнавання гравця по обличчю, для роботи з технологіями доповненої реальності, для автоматичного налаштування 3D-екрана під положення голови користувача і т. ін. Крім цього, чимало портативних консолей з даною функцією допускають і «не-ігрові» варіанти застосування камери — аналогічно тому, як це робиться на смартфоні або планшеті: для відеозв'язку, трансляцій в Мережу, зйомки фото і відео і т. ін. Конкретний функціонал в обох випадках може бути різним. Що стосується настільних моделей, то тут цифрова камера зазвичай виконується у вигляді окремого пристрою і найчастіше використовується для роботи контролера руху (див. вище) або технологій віртуальної реальності (див. нижче). При цьому зазначимо, що Microsoft Kinect цифровою камерою не вважається — це повнофункціональний контролер руху, що працює без додаткового оснащення. А ось камера, використовувана в консолях PlayStation, працює тільки з контролером PS Move і системою PS VR, тому її відносять саме в цю категорію.

Шолом VR. Шолом або окуляри віртуальної реальності — аксесуар, який посилює ефект занурення в гру. Одягнувши такий шолом, користувач може повертати і нахиляти голову, оглядаючи віртуальний простір так, ніби він дивиться на нього в реальному світі — система датчиків відповідним чином змінює зображення перед очима. Таким чином досягається максимальний ефект присутності», а ігровий процес стає більш різноманітним і цікавим. Наприклад, в перегонах або пілотажному симуляторі з допомогою шолома зручно контролювати навколишню обстановку, а в шутерах і «бродилки» може навіть передбачатися можливість заглянути за кут, витягнувши голову. Моделі, комплектовані VR-аксесуарами, можуть продаватися і без них, але комплект з консолі і шолома зазвичай обходиться дешевше, ніж шолом і приставка окремо (не кажучи вже про те, що купити все відразу зручніше і швидше). Зазначимо, що для роботи шолома VR може знадобитися цифрова камера (зокрема, саме така система використовується в приставках PlayStation); в таких випадках, якщо камери «в господарстві» ні, не буде зайвим уточнити її наявність в комплекті.

Крім описаних вище, в комплект постачання можуть входити й інші додаткові аксесуари.

Діагональ дисплея

Діагональ власного дисплея приставки. Дисплей за визначенням мається на портативних моделях та ігрових планшетах (див. «Форм-фактор»); в настільних ж моделях цей елемент оснащення зустрічається досить рідко і зазвичай встановлюється не в саму приставку, а на штатні контролери (які іноді можуть навіть працювати як окремі пристрої).

Чим більше розмір дисплея — тим більше, відповідно, загальний розмір зображення, що користувач бачить на екрані. Варто, однак, враховувати 2 моменти. По-перше, збільшення розміру дисплея відповідним чином позначається на габаритах самої приставки, а тому навіть у прогресивних планшетах він не перевищує 7". По-друге, якість зображення залежить не тільки від розміру дисплея, але також і від його роздільної здатності (див. нижче). Більш того, при одному і тому ж роздільній здатності картинка на більш великому екрані буде менш чіткої і більш «зернистої» за рахунок більшого розміру пікселів.

Роздільна здатність

Роздільна здатність власного дисплея приставки. Цей параметр здебільшого визначає якість зображення: чим вища роздільна здатність (при тій же діагоналі) — тим більш рівною і згладженою буде «картинка», тим менш помітними будуть окремі точки, з яких вона складається. Тут, щоправда, потрібно враховувати, що відповідна роздільна здатність графіки повинна передбачатися і в самих іграх. В ідеалі вона повинна співпадати з показниками дисплея — інакше зображення буде виглядати або занадто грубим, «зернистим» (якщо роздільна здатність гри менша, ніж у екрана), або дрібним і мутним (якщо роздільна здатність гри більша). Утім, більшість платформ під портативні моделі мають певні вимоги до екранів, і виробники, навіть неофіційні, зазвичай намагаються враховувати їх.

Сенсорний екран

Наявність в конструкції екрана приставки, чутливої до дотиків — на зразок тих, що застосовуються в сучасних смартфонах і планшетах; власне, ігрові планшети (див. «Форм-фактор») такими екранами оснащуються за визначенням. Сенсорний дисплей значно розширює можливості управління — в деяких іграх найзручніше керувати процесом саме за допомогою дотиків на екрані, та й загалом він, як контролер, досить універсальний. Крім того, ця функція може виявитися дуже корисною і при використанні додаткових, неігрових можливостей (наприклад, під час вебсерфінгу).

Роз'єми

mini-Jack (3.5 мм). Роз'єм універсального призначення, найчастіше використовується як аналоговий аудіовихід. Простіше кажучи, в приставках такий інтерфейс зазвичай призначений для підключення навушників, колонок та інших зовнішніх аудіоаксесуарів — дуже багато подібних пристроїв використовують саме штекер 3,5 мм, а під інші інтерфейси існують відповідні перехідники. Водночас конкретне функціонал роз'єму mini-Jack може бути різним. Так, в одних моделях він працює тільки як вихід, в інших може застосовуватися для навушників з мікрофоном або навіть окремого мікрофона. Крім того, цей роз'єм може поєднуватися з оптичним виходом S/P-DIF (докладніше про нього див. «Додаткові»).

— miniHDMI. Зменшена версія інтерфейсу HDMI, детально описаного нижче. Встановлюється в портативних консолях і ігрових планшетах (див. «Форм-фактор»), нічим не відрізняється повнорозмірною версією, крім габаритів роз'єму, і застосовується з тією ж метою — для підключення до телевізора або іншого екрану і передачі відео і звуку.

HDMI. Цифровий інтерфейс, що дозволяє одночасно передавати по одному кабелю відеосигнал високої роздільної здатності і багатоканальний звук аж до 7.1 (до того ж у високій якості і з мінімумом перешкод). Є одним з найпоширеніших у сучасній відеотехніки, переважна більшість телевізорів і моніторів мають як мінімум один вхід HDMI. При цьому для роботи з дозволами від HD (1280х720) і вище саме ц...ей інтерфейс підключення вважається на сьогоднішній день оптимальним. Тому наявність HDMI є практично обов'язковим для настільних консолей з підтримкою відео високої роздільної здатності (в портативних моделях повнорозмірний роз'єм не застосовується через великих габаритів).

microUSB. Зменшена (фактично — найбільш мініатюрна на сьогодні версію інтерфейсу USB, широко застосовується в комп'ютерній техніці для підключення зовнішніх пристроїв; повністю ідентична стандартної версії, за винятком форми і розмірів роз'єму. З'явилася у зв'язку з тим, що оригінальний роз'єм USB має досить великі габарити, слабо підходять для техніки кишенькового формату; відповідно, серед приставок зустрічається зазвичай у портативних моделях та ігрових планшетах (див. «Форм-фактор»). З'єднання з microUSB розраховане на роботу приставки в ролі підключеного пристрою, slave (докладніше див. «USB 2.0»). З його допомогою можна, наприклад, закачати на пристрій нові ігри або оновити прошивку.

— microUSB (MHL). Роз'єм, що поєднує можливості microUSB і HDMI (див. вище). За формою і розмірами повністю ідентичний microUSB, також сумісний зі звичайним інтерфейсом USB і забезпечує ті ж можливості; однак, крім цього, MHL може застосовуватися для передачі відеосигналу високої роздільної здатності і багатоканального звуку. Така передача забезпечується через найпростіший кабель-адаптер зі штекером microUSB на одному кінці і HDMI — на іншому; при такому з'єднанні може здійснюватися навіть підзарядка акумулятора приставки. MHL був створений як мобільний стандарт і застосовується він, відповідно, в портативних моделях (див. «Форм-фактор»). Він позбавляє виробників від необхідності передбачати окремий вихід miniHDMI для виведення відео, що позитивно позначається на компактності. Правда, для нормальної роботи в режимі передачі відео необхідно, щоб телевізор або інший зовнішній екран також мав сертифікацію MHL; однак у крайньому випадку ситуацію можна виправити за допомогою найпростішого перехідника.

USB-C. Різновид USB роз'єму, орієнтована одночасно як заміна для повнорозмірного USB і для компактного microUSB. За розмірами порівнянна з microUSB, через що зустрічається переважно в портативних і гібридних консолях (див. «Форм-фактор»). Однією з особливостей даного інтерфейсі є двосторонній конектор, який можна вставити в гніздо будь-якою стороною (на відміну від попередніх типів USB-роз'єму). За призначенням USB-C здебільшого аналогічний microUSB; а по швидкості передачі даних і іншим характеристикам він зазвичай відповідає USB 3.0 та 3.1 (див. нижче).

Процесор

Модель процесора, встановленого в ігровій приставці.

Процесор — це основний обчислювальний модуль пристрою, від його характеристик багато в чому залежать можливості приставки загалом. Проте варто відзначити, що інформація про його моделі в ігрових консолях носить зазвичай загально-довідковий і рекламний характер. Річ у тім, що приставки зазвичай конструюються під конкретну платформу, а це передбачає певні вимоги до потужності апаратної частини — щоб відповідні ігри нормально працювали. Зрозуміло, знаючи назву, можна знайти більш детальну інформацію — характеристики, результати тестів, відгуки, огляди і т. ін. і скласти максимально чітке враження про можливості процесора; однак, якщо Ви не плануєте використовувати приставку в нестандартних ролях, ця інформація навряд чи буде мати реальне практичне значення. Певний виняток становлять хіба що ігрові планшети (див. «Форм-фактор»), оскільки вони досить універсальні і можуть оснащуватися набором різноманітних програм, дані про процесор можуть виявитися корисними для оцінки того, наскільки швидко буде працювати той чи інший додаток.

Зазначимо, що в сучасних настільних приставках може встановлюватися кілька процесорів.

Оперативна пам'ять

Об'єм оперативної пам'яті, встановленої на борту приставки.

Оперативна пам'ять є одним з основних компонентів комп'ютерних систем (якими є і всі ігрові консолі). Від її обсягу відчутно залежить продуктивність: чим більше пам'яті (за інших рівних умов) — тим, зазвичай, вища швидкодія і тим краще система справляється з ресурсоємними завданнями. З іншого боку, в ігрових приставках оперативна пам'ять встановлюється з таким розрахунком, щоб гарантовано відповідати заявленій платформі, тому звертати пильну увагу на цей параметр має сенс хіба що в ігрових планшетах. Детальніше цей момент описаний вище в п. «Процесор».

Об'єм накопичувача

Об'єм власного вбудованого накопичувача приставки (див. «Накопичувач»). Чим більший цей обсяг, тим більше інформації може поміститися безпосередньо в пристрої, тим рідше доведеться чистити сховище. Варто зазначити, що одна і та сама модель настільної приставки може випускатися з різним об'ємом (500 ГБ, 1 ТБ і 2 ТБ). Для портативних ж приставок доступний об'єм куди менше — до 250 ГБ
Динаміка цін
Sony PlayStation Vita Slim часто порівнюють
Sony PlayStation Portable Go часто порівнюють