Україна
Каталог   /   Аудіотехніка   /   Портативна аудіотехніка   /   MP3-плеєри

Порівняння Astell&Kern KANN vs Astell&Kern AK300

Додати до порівняння
Astell&Kern KANN
Astell&Kern AK300
Astell&Kern KANNAstell&Kern AK300
від 74 721 грн.
Очікується у продажу
від 37 862 грн.
Товар застарів
Головне
Два слоти для карт пам'яті (SD і microSD), USB Type-C, швидка зарядка
ТипHi-Fi плеєрHi-Fi плеєр
ОСAndroidAndroid
Вбудована пам'ять64 ГБ64 ГБ
Тип карт пам'яті
microSD /і SD/
microSD
Макс. об'єм картки128 ГБ
Технічні характеристики
ЦАПAKM AK4490AKM AK4490
Частота дискретизації384 кГц192 кГц
Розрядність32 біт24 біт
Частотний діапазон
20 – 20000 Гц /± 0.067 дБ/
20 – 20000 Гц /±0.075 дБ/
Співвідношення сигнал/шум
110 дБ /вихід на навушники/
116 дБ
Коеф. гармонійних спотворень0.0008 %0.0008 %
Функції та можливості
Підтримує аудіоформатиWAV, FLAC, WMA, MP3, OGG, APE, AAC, ALAC, AIFF, DFF, DSF, DSDWAV, WMA, MP3, OGG, AAC, ALAC, AIFF, DFF, DSF, APE, FLAC
Стрімінгові сервісиTIDAL
Функції та можливості
робота в режимі ЦАП
еквалайзер
підтримка aptX
робота в режимі ЦАП
еквалайзер
підтримка aptX
Роз'єми підключення
Wi-Fi
Bluetoothv 4.0+
Виходи
micro-Jack (2.5 мм)
mini-Jack (3.5 мм)
 
micro-Jack (2.5 мм)
 
оптичний
Дисплей
Дисплей
кольоровий
4 "
480x800 пікс
AMOLED
сенсорний екран
кольоровий
4 "
480x800 пікс
AMOLED
сенсорний екран
Інше
Ємність акумулятора6200 мАгод3100 мАгод
Час роботи (аудіо)15 год
Роз'єм для зарядкиMicroUSB
Оновлення прошивки
Матеріал корпусаметалметал
Розміри (ВхШхТ)115.8x71.2x25.6 мм112x75x15 мм
Вага279 г205 г
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogквітень 2017травень 2016

Макс. об'єм картки

Максимальний об'єм карти пам'яті, яку можна використовувати в плеєрі. Цей параметр безпосередньо пов'язаний з типом карти (див. вище): для кожного типу є свої обмеження за об'ємом. Водночас можливості по роботі з ємними носіями обмежуються не тільки типом карти, але і апаратною частиною плеєра. Тому чимало моделей мають більш низький обмеження за обсягом, ніж передбачається картою пам'яті — наприклад, 128 ГБ моделі з підтримкою формату SDXC (теоретичний максимум по якому складає 2 ТБ).

Зазначимо, що зустрічається і зворотна ситуація — наприклад, коли в пристрої з максимальним об'ємом до 16 ГБ заявлена підтримка тільки карт microSD (теоретичний максимум 4 ГБ). Це зазвичай означає, що плеєр може працювати і з більш новими форматами (у нашому прикладі — як мінімум microSDHC), проте з якоїсь причини в офіційних характеристиках цей момент не згадано (наприклад, виробник міг помилитися в документації).

Частота дискретизації

Частота дискретизації цифро-аналогового перетворювача, встановленого в плеєрі (див. «ЦАП»).

Частота дискретизації та розрядність є двома ключовими характеристиками цифрового аудіосигналу; чим вони вищі — тим якісніше звук, за інших рівних умов. Не вдаючись у технічні подробиці, сенс даного параметра можна описати так: для нормального відтворення звуку необхідно, щоб частота дискретизації у ЦАП плеєра була не нижче, ніж у відтворному файлі. В іншому випадку програвання виявиться неможливим, навіть якщо формат звуку підтримується плеєром. (Певний виняток становить сигнал DSD, докладніше про нього див. «Підтримує аудіоформати»).

Зазначимо, що в більшості популярних аудіоформатів застосовується частота дискретизації 44,1 кГц, і її гарантовано підтримують всі сучасні портативні плеєри. Так що цей параметр актуальне в основному для Hi-Fi моделей (див. «Тип»), що працюють з сучасними форматами цифрового звуку.

Розрядність

Розрядність цифро-аналогового перетворювача, встановленого в плеєрі (див. «ЦАП»).

Розрядність, поряд з частотою дискретизації, є однією з ключових характеристик цифрового аудіосигналу; чим вона вища — тим якісніше звук, за інших рівних умов. Не вдаючись у технічні подробиці, в даному випадку значення цього параметра можна описати так: для нормального відтворення звуку необхідно, щоб розрядність у ЦАП плеєра була не нижче, ніж розрядність відтвореного цифрового звуку, інакше програвання виявиться неможливим.

Варто відзначити, що розрядність, використовувана в більшості популярних музичних форматів зразок MP3, підтримується всіма сучасними плеєрами. Так що цей параметр актуальне в основному для Hi-Fi плеєрів (див. «Тип»), що працюють з сучасними стандартами цифрового звуку.

Співвідношення сигнал/шум

Співвідношення між рівнем корисного сигналу (чистого звуку) і сторонніми шумами, що видається плеєром на виході. Цей параметр безпосередньо характеризує якість вбудованого підсилювача: він враховує в основному власні шуми електронних схем, і вище співвідношення сигнал/шум — тим менше цих шумів і тим чистіший звук.

Зазначимо, що у разі плеєрів дана характеристика часто є не особливо критичною: шум підсилювача може губитися на тлі навколишніх звуків, особливо в міській обстановці, і для таких ситуацій буває достатньо навіть найскромніших показників, на рівні 70 – 80 дБ. Водночас для Hi-Fi моделей (див. «Тип») цей момент є одним з найбільш важливих; у найбільш прогресивних пристроях співвідношення сигнал/шум може перевищувати 120 дБ.

Підтримує аудіоформати

Формати звукових файлів, з якими здатний працювати плеєр.

MP3. Найбільш відомий з сучасних форматів цифрового звуку; підтримується практично всіма компактними плеєрами, назва MP3 навіть стало для них прозивним. Забезпечує т. зв. стиснення з втратами, коли частина звукових частот втрачається. Однак звук при стисненні обробляється таким чином, що «зникають» в основному частоти, втрата яких непомітна для людського вуха. У підсумку якість звуку може бути досить високим, і однозначно відрізнити якісний MP3 від lossless формату можна тільки на Hi-Fi апаратури.

WAV. Ще один популярний стандарт аудіо, першопочатково розроблений для зберігання звуку на ПК. Технічно може застосовуватися для зберігання звуку в різних форматах, однак найчастіше використовується для нестисненого аудіо. За рахунок цього якість звуку може бути досить високим, а для його обробки не потрібно особливої обчислювальної потужності. Зворотною стороною цього є великий об'єм аудіофайлів — в рази більше, ніж у MP3.

WMA. Формат аудіо, свого часу створений спеціально для операційної системи Windows. За замовчуванням використовує стиснення з втратами (хоча є і lossless-різновид WMA-кодека). WMA особливо зручний для роботи на низьких бітрейтах, при таких умовах він забезпечує кращу якість, ніж MP3, і займає менше місця. З іншого боку, у високоякісному цифровому звуці даний формат значно менш популярний.

AAC. Фо...рмат, розроблений як потенційний спадкоємець MP3. Також забезпечує стиснення з втратами (див. вище), проте дозволяє добитися кращої якості при тому ж розмірі файлу; ця різниця особливо помітна на низьких бітрейтах. Активно просувається компанією Apple в плеєрах iPod; тим не менш, помітно поступається MP3 за поширеністю, хоча підтримується чималою кількістю плеєрів.

OGG. Формат цифрового звуку, що передбачає стиснення з втратами, одна з потенційних альтернатив MP3. Однією з ключових особливостей OGG є те, що при кодуванні звуку бітрейт постійно змінюється; при цьому на фрагментах, де звуку немає, бітрейт падає практично до нуля (на відміну від MP3, де потік даних йде постійно, у тому числі на ділянках повній тиші). Завдяки цьому вдається досягти невеликих розмірів файлу при збереженні якості звуку. Також зазначимо, що формат OGG є відкритим і не обмежується патентами.

FLAC. Один з форматів, що використовують стиснення звуку без втрат (lossless). При такому стисненні зберігаються всі деталі оригінального звучання, тому lossless-формати особливо цінуються досвідченими меломанами і аудіофілами. Зворотною стороною цієї якості є великі обсяги файлів. Конкретно FLAC є чи не найбільш поширених сучасних lossless-форматів. Багато в чому це пов'язано з тим, що даний стандарт не особливо вимогливий до обчислювальної потужності програвача. Завдяки цьому його підтримку можна реалізувати навіть у порівняно простих і недорогих плеєрах (на відміну від іншого популярного формату APE, див. нижче). З іншого боку, файли FLAC виходять більш об'ємними, ніж APE.

APE. Один з популярних форматів стиснення звуку без втрат (lossless). Порівняно з іншим поширеним стандартом — FLAC (див. вище) — APE дає змогу досягти менших розмірів файлу при тій же якості. З іншого боку, для програвання таких файлів необхідна електроніка з досить високою обчислювальною потужністю, тому в компактних плеєрах сумісність з APE зустрічається порівняно рідко.

DSD. Специфічний формат цифрового звуку, що використовує т. зв. сигма-дельта модуляцію (на відміну від імпульсно-кодової, яка застосовується в більшості інших форматів). Така модуляція передбачає дуже високу частоту дискретизації — 2822,4 кГц; однак її не можна порівнювати зі звичайною частотою дискретизації (див. вище): у цьому разі мова йде про специфічному форматі сигналу. Властивості його такі, що підтримку DSD можна передбачити навіть у тому випадку, якщо ЦАП плеєра формально має набагато меншу частоту дискретизації. Загалом даний формат вважається професійним, його підтримка зустрічається в основному в Hi-Fi моделях (див. «Тип»).

DXD. Професійний аудіо, першопочатково створений для редагування файлів DSD (див. вище) — з технічних причин оригінальний DSD погано підходить для редагування. DXD використовує розрядність 24 біт (8 біт вище, ніж у форматі Audio CD) і частоту дискретизації 352,8 кГц (в 8 разів вище, ніж Audio CD). Як і оригінальний DSD, зустрічається переважно в Hi-Fi-плеєрах.

AIFF. Аудіоформат, розроблений компанією Apple для комп'ютерів Mac і ноутбуків Macbook; свого роду «яблучний» аналог описаного вище WAV, також здебільшого використовується для нестисненого аудіо.

Audible. Власний формат файлів, що використовується однойменною онлайн-магазином аудіокниг. Однією з особливостей даного формату є те, що відтворення файлу доступно лише за умови введення логіна і пароля для онлайн-магазину Audible; таким чином, підтримка цього стандарту зазвичай означає наявність клієнтської програми для доступу до магазину.

Даний список не є вичерпним, в сучасних плеєрах (особливо топової категорії) можуть підтримуватися і інші типи аудіофайлів.

Стрімінгові сервіси

Стрімінгові сервіси, підтримувані плеєром.

Принцип роботи будь-якого стримингового сервісу полягає в тому, що музика і інший контент першопочатково знаходиться на сервері в Інтернеті і при необхідності транслюється на користувальницьке пристрій — тобто відтворюється, але не зберігається в постійній пам'яті. Цим насамперед і зручні стрімінгові сервіси: вони дають змогу отримувати доступ до найбільшої колекції контенту, не займаючи зайвого місця в пам'яті плеєра. Зрозуміло, для програвання потрібне підключення до Інтернету (так що підтримка стрімінгових сервісів автоматично означає, що плеєр оснащений Wi-Fi — див. нижче); втім, в сучасному світі з цим найчастіше не виникає проблем.

Що стосується конкретних сервісів, то серед найбільш популярних в наш час (за алфавітом) — Amazon Music, Deezer, Pandora, Soundcloud, Spotify, Tidal.

Bluetooth

Підтримка плеєром технології Bluetooth.

Дана технологія була розроблена для прямого бездротового зв'язку між різними пристроями. Способи її використання можуть бути різними; в разі плеєрів найпоширеніший варіант, що є практично обов'язковим для будь-якої моделі з Bluetooth – трансляція звуку на бездротові навушники, акустику або інший аналогічний пристрій (при цьому вкрай бажана наявність aptX, див. «Функції/можливості»). Крім цього, можуть передбачатися і інші способи застосування Bluetooth – зокрема, обмін файлами з іншими пристроями і дистанційне управління (плеєром або з плеєра) конкретний набір додаткових функцій варто уточнювати окремо. А версії Bluetooth (остання з яких на кінець літа 2021 це Bluetooth 5.0) говорять про прогресивність пристрою і його підвищені можливості.

Виходи

micro-Jack (2.5 мм). Роз'єм micro-Jack належить до категорії TRS-з'єднань (Tip, Ring, Sleeve). Діаметр штекера становить 2,5 мм — це найменший за діаметром роз'єм TRS. З'єднання micro-Jack (2.5 мм) характерне для мобільних пристроїв і компактної портативної аудіотехніки. Роз'єм має зворотну сумісність з mini-Jack (3,5 мм) і Jack (6,35 мм), але для цього слід використовувати відповідні перехідники. Звичайно, при використанні перехідників слід враховувати, що наявність додаткового з'єднання знижує загальну якість аудіосигналу. Щоб не допустити зниження якості, деякі з MP3-плеєрів оснащуються виходом micro-Jack паралельно з mini-Jack або Jack.

mini-Jack (3.5 мм). З'єднання mini-Jack (3.5 мм) — найпоширеніший різновид інтерфейсу TRS (Tip, Ring, Sleeve). Виходом mini-Jack оснащується переважна більшість MP3-плеєрів споживчого класу. Роз'єм mini-Jack має штекер діаметром 3,5 мм — це середній (проміжний) різновид TRS-з'єднань. Вихід mini-Jack здатний забезпечити передачу аудіосигналу досить високої якості. З'єднання mini-Jack готове задовольнити запити як початківців, так і досвідчених меломанів.

Pentaconn (4.4 мм). З'єднання Pentaconn — 5-контактний балансний вихід. Завдяки цьому з'єднанню до MP3-плеєра можна підключати потужні підсилювачі або ЦАП. Додатково роз'єм підходить і для підключення хороших високоомних навушників. Pen...taconn використовує збільшений у порівнянні з mini-Jack штекер, його діаметр становить 4,4 мм, він міцніше і надійніше 3,5-міліметрового з'єднання. Балансне підключення Pentaconn дає можливість працювати з аудіосигналами підвищеної потужності. Завдяки цьому з'єднанню можна передавати сигнал на досить велику відстань.

Коаксіальний. Коаксіальне з'єднання (S/PDIF) забезпечує можливість передачі аудіосигналу підвищеної якості. В алгоритмі коаксіального сигналу відсутня стадія аналогового цифрового перетворення, що позитивно позначається на якісних характеристиках звуку. Для коаксіального з'єднання можуть використовуватися роз'єми RCA або TOSLINK. Коаксіальний вихід зустрічається в основному в MP3-плеєрах класу Hi-End. Це дорога техніка, яка потребує використання досить дорогих аксесуарів. Але натомість такі плеєри забезпечують високоякісне звучання, розраховане на професійних музикантів і досвідчених меломанів.

Оптичний. Оптичне з'єднання представлене роз'ємом TOSLINK і оптоволоконним кабелем. Суть оптичного підключення полягає в тому, що аудіосигнал перетворюється з електричного в оптичний. На зворотному кінці кабелю оптика трансформується назад в цифрове звучання. Перебуваючи в оптичному вигляді сигнал перестає піддаватися наведенням та іншим перешкодам. Оптичний сигнал не втрачає вихідної якості навіть при передачі на великі відстані. MP3-плеєри з оптичним виходом забезпечують можливість прослуховувати аудіо у високій якості. Переважна більшість MP3-плеєрів з роз'ємом TOSLINK — це моделі преміумкласу, здатні задовольнити запити музикантів, меломанів і досвідчених аудіофілов.

Ємність акумулятора

Ємність акумулятора, встановленого в плеєрі.

Теоретично більш ємна батарея здатна забезпечити більший час автономної роботи. Однак на практиці автономність буде залежати не тільки від ємності акумулятора, але і від енергоспоживання плеєра, а воно безпосередньо пов'язане з функціоналом. Тому при оцінці автономності краще орієнтуватися не на характеристики батареї, а прямо на заявлене в характеристиках час роботи (див. нижче). А порівнювати між собою за ємністю акумулятора можна тільки моделі зі схожими характеристиками, наприклад, медіаплеєри на Android з приблизно однаковими діагоналями екранів.
Динаміка цін
Astell&Kern KANN часто порівнюють