Україна
Каталог   /   Аудіотехніка   /   Hi-Fi та Hi-End компоненти   /   Програвачі вінілу

Порівняння Pro-Ject Primary E Phono vs Pro-Ject Essential III

Додати до порівняння
Pro-Ject Primary E Phono
Pro-Ject Essential III
Pro-Ject Primary E PhonoPro-Ject Essential III
Порівняти ціни 30Порівняти ціни 10
Відгуки
0
1
0
0
ТОП продавці
Головне
Перемикається вихід RCA / Phono.
Звукознімач
МодельOrtofon OM5SOrtofon OM10
ТипMMMM
Форма голкиконічнаеліптична
Рівень вихідного сигналу4.5 мВ4 мВ
Притискна сила1.5 – 2 г1.25 –1.75 г
Вага звукознімача5 г5 г
Тонарм
МодельPro-Ject 8.6EPro-Ject 8.6 D
Типповоротнийповоротний
Формапрямийпрямий
Матеріал
метал /алюміній/
метал /алюміній/
Ефективна довжина тонарма219 мм219 мм
Вага тонарма8 г8 г
Конструкція
Приводреміннийремінний
Перемикання швидкостеймеханічне/ручнемеханічне/ручне
Кришка
Фонокоректор+немає
Можливості
Можливості
регульований противагу
антискейтинг
регульований противагу
антискейтинг
Характеристики
Діапазон частот20 – 22000 Гц
20 – 20000 Гц /± 2 дБ/
Відношення сигнал/шум65 дБ66 дБ
Коефіцієнт детонації
0.29 % /— 33 об/хв; 0.27 % — 45 об/хв/
0.6 % /45 об/хв, 0.7 % — 33 об/хв/
Відхилення швидкості обертання
0.8 % /— 33 об/хв; 0.7 % — 45 об/хв/
0.19 % /45 об/хв, 0.21 % — 33 об/хв/
Інше
Споживана потужність5 Вт5 Вт
Матеріал основиMDF/ДВПMDF/ДВП
Матеріал опорного дискаMDFMDF
Діаметр опорного диска300 мм300 мм
Габарити (ШхГхВ)420x330x112 мм420x330x112 мм
Вага програвача4 кг5 кг
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogлипень 2019серпень 2017

Модель

Модель звукознімача (картриджа), що поставляється в комплекті з плеєром. Звукознімач є однією з найбільш важливих деталей будь-якого вінілового програвача, саме від його якості багато в чому залежить якість вихідного звуку. Знаючи назву моделі, можна знайти детальні дані по ній та визначити, наскільки Вас влаштовує конкретно цей картридж.

Форма голки

Форма голки в звукознімачі (картриджі), яким укомплектований програвач.

Конічна. Ще може мати назвати сферична. Найпростіший різновид голок для вінілових програвачів. Такі голки коштують недорого, проте і якість звуку при їх використанні відносно невисока — за рахунок того, що форма голки досить слабко збігається з формою канавки на платівці.

Еліптична. Еліптичні голки мають більш вузьку форму порівняно з конічними (сферичними), що покращує контакт і дозволяє, зокрема, точніше відтворювати високі частоти, а також знижує знос пластинки. Завдяки непоганому співвідношенням вартості і якості даний варіант дуже популярний.

Лінійна. Найбільш прогресивний різновид: гостро заточені голки складної форми, максимально точно повторюють контури борозенок на платівці і мають найбільшу серед усіх типів площа контакту. Зворотною стороною цього є складність у виробництві і, відповідно, висока вартість.

Рівень вихідного сигналу

Рівень сигналу на виході звукознімача, що поставляється в комплекті з плеєром, по суті — потужність сигналу, що надходить з звукознімача на фонокоректор. Цей параметр необхідний насамперед у тих випадках, коли програвач планується підключати до зовнішнього фонокорректору: таке устаткування повинно бути розраховане на відповідну потужність сигналу, що надходить з звукознімача.

Притискна сила

Сила натиску голки на пластинку, на яку розрахований комплектний звукознімач (картридж).

Ця сила залежить від жорсткості (податливості) голки: чим більше притискна сила, тим, відповідно, жорсткіше картридж, тим менше він податливий. Також вважається, що менша сила натиску менше зношує запис, однак не можна сказати, що «легкі» картриджі однозначно краще — існує безліч інших нюансів. Так що на практиці інформація про силу натиску комплектного звукознімача необхідна в основному на випадок його заміни. Зазвичай, в цих же межах регулюється сила натиску, забезпечувана тонармом програвача, так що новий картридж повинен також бути розрахований на ті ж значення притискної сили — інакше є ймовірність, що програвач не вдасться правильно отьюстировать.

Модель

Модель тонарма — рухомого важеля, на якому кріпиться звукознімач — поставляється в комплекті з плеєром. Тонарм відповідає за правильне положення голки і точність її руху по канавкам, що є критичним для якості звуку. Тому багато меломанів намагаються уточнювати не тільки загальні дані по тонарму, але і його специфічні особливості в кожній конкретній «вертушці»; для того, щоб можна було знайти цю інформацію, в характеристиках і наводиться назва тонарма.

Фонокоректор

Фонокорректором називають передпідсилювач особливої конструкції, що використовується під час роботи зі звукознімачами для вінілових платівок. Першопочатково звук на платівках таких записаний з спотворенням амплітудно-частотної характеристики, а саме з наростанням гучності від низьких частот до високих; це пов'язано з технічними особливостями процесу запису. Відповідно, фонокоректор не тільки підсилює сигнал до рівня, достатнього для подачі на підсилювач потужності, але також коригує амплітудно-частотну характеристику, «витягаючи» баси і знижуючи гучність ВЧ. А вбудований фонокоректор дозволяє підключати плеєр до підсилювача потужності безпосередньо, без використання проміжного обладнання. Правда, за характеристиками вбудовані передпідсилювачі-коректори поступаються зовнішнім. Тому в деяких моделях з даною функцією може передбачатися режим «байпас», що дозволяє пускати сигнал в обхід вбудованого фонокорректора на зовнішній, більш прогресивний. А також зустрічаються і зовсім програвачі вінілу без фонокорректора.

Діапазон частот

Діапазон частот, які програвач здатний видавати на вихід при використанні штатного звукознімача.

Чим ширший частотний діапазон — тим повнішою буде картина звуку, тим менше низьких і/або високих частот залишиться за кадром. Однак з практичної точки зору розширювати діапазон за межі значень 16 – 22000 Гц, не має сенсу — саме в цих межах людське вухо чує звук (та й то не всяке). Висококласної аудіотехніці, включаючи програвачі, зустрічаються і більш широкі діапазони; проте такі характеристики є свого роду «побічним ефектом» висококласної техніки, який виробники використовують в рекламних цілях.

Крім того, зазначимо, що великий діапазон частот ще не є гарантією високоякісного звучання: звукова картина залежить від безлічі інших параметрів, починаючи від амплітудно-частотної характеристики і закінчуючи сторонніми наведеннями.

Відношення сигнал/шум

Співвідношення між корисним сигналом і сторонніми шумами на виході програвача. У просторіччі називається «електричний шум» (хоча це не зовсім вірно).

Чим вище цей показник — тим тихіше шуми (повністю усунути їх неможливо), тим чистішим буде сигнал. У разі вінілових програвачів вважається, що відношення сигнал/шум має становити не менше 50 дБ; а в найбільш високоякісних пристроях воно може перевищувати 90 дБ.

Зазначимо, що в даному пункті додатково може зазначатися значення механічного шуму. Незважаючи на схожість у назві, це зовсім інший показник — він описує гучність сторонніх звуків, видаваних мотором, приводом та іншими рухомими частинами «вертушки». Відповідно, для механічного шуму чим менше децибел — тим краще. Оцінити його приблизний рівень можна за спеціальним порівняльними таблицями.

Коефіцієнт детонації

Максимальний коефіцієнт детонації, якому піддається програвач в нормальних умовах.

Детонацією в даному випадку називають спотворення звучання, пов'язані з короткочасними періодичними неравномерностями обертання диска. Чим нижче коефіцієнт детонації — тим нижче рівень подібних спотворень; вважається, що для техніки аудіофільского класу він не повинен перевищувати 0,2%, хоча в більш скромних моделях може бути і вище.

Зазначимо, що для різних швидкостей відтворення коефіцієнти детонації також можуть бути різними. Виробники в таких випадках можуть вказувати мінімальне значення, притому що воно може досягатися не на звичних 33 об/хв, а на 45 або навіть 78 об/хв. Тому при виборі висококласної «вертушки» не завадить уточнити цей момент.
Динаміка цін
Pro-Ject Essential III часто порівнюють