Україна
Каталог   /   Комп'ютерна техніка   /   Комплектуючі   /   Відеокарти

Порівняння Gainward GeForce GTX 1660 SUPER Ghost vs Gigabyte GeForce GTX 1660 SUPER GAMING OC 6G

Додати до порівняння
Gainward GeForce GTX 1660 SUPER Ghost
Gigabyte GeForce GTX 1660 SUPER GAMING OC 6G
Gainward GeForce GTX 1660 SUPER GhostGigabyte GeForce GTX 1660 SUPER GAMING OC 6G
Порівняти ціни 2Порівняти ціни 2
Відгуки
0
0
0
15
ТОП продавці
Головне
Заводський розгін. Тихі й ефективні кулери. Хороший заводський розгін. Додаткові 7 – 8% до потужності при ручному розгоні.
ПідключенняPCI-E v3.0PCI-E v3.0
Графічний процесор
Модель GPUNVIDIA GeForce GTX 1660 SUPERNVIDIA GeForce GTX 1660 SUPER
Об'єм пам'яті6 ГБ6 ГБ
Тип пам’ятіGDDR6GDDR6
Розрядність шини192 біт192 біт
Частота роботи GPU1785 МГц1860 МГц
Частота роботи пам’яті14000 МГц14000 МГц
Техпроцес12 нм12 нм
Макс. роздільна здатність7680x4320 пікс7680x4320 пікс
Результати бенчмарка12677 бал(ів)12677 бал(ів)
Роз'єми підключення
DVI-D1 шт
HDMI1 шт1 шт
Версія HDMIv.2.0bv.2.0b
DisplayPort1 шт3 шт
Версія DisplayPortv.1.4v.1.4
Програмна частина
Версія DirectX1212
Версія OpenGL4.64.6
Підтримка VR
Потокових процесорів14081408
Текстурних блоків8888
Інше
Макс. моніторів, що підключаються34
Охолодженняактивне (кулер)активне (кулер)
Кількість вентиляторів2 шт3 шт
Підсвічування
Синхронізація підсвіткиGigabyte RGB Fusion
Додаткове живлення8 pin8 pin
Рекомендована потужність БЖ від450 Вт450 Вт
Займаних слотів22
Довжина відеокарти
235 мм /235x115/
280 мм /280x117x40/
Дата додавання на E-Katalogлютий 2021жовтень 2019

Частота роботи GPU

Частота роботи графічного процесора відеокарти. За загальним правилом, чим більше частота роботи GPU — тим вище продуктивність відеокарти, однак цей варіант є не єдиним — багато чого також залежить і від конструктивних особливостей відеокарти, зокрема типу і об'єму відеопам'яті (див. відповідні пункти глосарію). Внаслідок цього не є незвичайною ситуація, коли з двох відеокарт більш продуктивною може виявитися модель з нижчою частотою процесора. Крім цього варто відзначити, що високочастотні процесори мають також високе тепловиділення, що потребує застосування потужних систем охолодження.

DVI-D

Кількість виходів DVI-D, передбачених у відеокарті.

Інтерфейс DVI-D забезпечує передачу відеосигналу в цифровому вигляді. Залежно від версії, максимальна роздільна здатність такого відео може становити 1920х1200 (Single Link) або 2560х1600 (Dual Link); конкретна використовувана версія, зазвичай, залежить від загального призначення і цінової категорії відеокарти. Однак у будь-якому разі даний інтерфейс дуже популярний в сучасних моніторах, а ось в інших екранах майже не зустрічається.

Наявність кількох виходів дозволяє підключати до відеокарти одночасно кілька екранів — наприклад, пару моніторів для організації розширеного робочого простору. Конкретно ж виходів DVI-D може передбачатися до 4.

DisplayPort

Кількість виходів DisplayPort, передбачених у відеокарті.

DisplayPort являє собою цифровий мультимедійний інтерфейс, багато в чому схожий з HDMI, який проте застосовується в основному в комп'ютерній техніці. Конкретні можливості цього інтерфейсу залежать від версії (див. нижче), однак навіть у найскромнішій сучасній версії DisplayPort дає змогу як мінімум працювати з роздільною здатністю 4K на 60 кадрах в секунду і 5K — на 30 к/с. Ще однією цікавою особливістю даного стандарту є можливість послідовного підключення декількох екранів до одного порту (формат «daisy chain»).

У світлі останнього можна сказати, що кількість виходів DisplayPort відповідає кількості екранів, які можна підключати до відеокарти напряму, без застосування daisy chain. Таке підключення може знадобитися, зокрема, для моніторів, які не підтримують роботу в режимі «ланцюжка». Якщо ж такий режим підтримується — максимальна кількість екранів буде як мінімум удвічі вище, ніж кількість роз'ємів. Однак варто врахувати, що роздільні здатності, підтримувані самим відеоадаптером, можуть не дотягувати до граничних можливостей використовуваної версії DisplayPort.

Макс. моніторів, що підключаються

Максимальна кількість моніторів, які можна одночасно підключити до відеокарти і використовувати спільно.

Одночасне підключення декількох екранів дозволяє розширити доступний користувачеві візуальний простір. Наприклад, дизайнерам і верстальникам це може стати в нагоді під час роботи з великоформатними матеріалами, програмістам — для поділу завдань (один монітор для написання коду, другий-для пошуку потрібної інформації та інших допоміжних цілей), а геймерам-ентузіастам — для забезпечення максимального ефекту занурення. Завдяки розвитку технологій у наш час навіть недорогі відеокарти здатні зазвичай працювати мінімум з трьома моніторами, а прогресивні моделі можуть підтримувати чотири екрани і більше.

Кількість вентиляторів

Кількість окремих вентиляторів, передбачених в системі охолодження відеокарти (при їх наявності — див. «Охолодження»).

Загалом чим потужніший відеоадаптер — тим більш ефективне охолодження йому потрібно. Так що один вентилятор характерний переважно для пристроїв початкового і недорогого середнього класу, два — від середнього до прогресивного, а три і більше є практично однозначною ознакою вирішення преміумрівня. Водночас суворої залежності тут немає, і схожі за характеристиками моделі можуть мати різне число вентиляторів (тим більше що ефективність охолодження визначається не тільки кількістю вентиляторів, але і їх діаметром). А ось на що цей параметр впливає однозначно — так це на довжину відеокарти і, відповідно, кількість місця, необхідне для її установки.

Підсвічування

Наявність у відеокарти системи підсвічування. Ця особливість надає платі оригінальний зовнішній вигляд, що особливо цінують геймери і любителі зовнішнього моддінгу ПК. Підсвічування може мати різний колір, в деяких моделях цей колір навіть може змінюватися. Водночас варто враховувати, що на функціонал відеокарти ця особливість не впливає, а на вартості помітно позначається. Так що спеціально шукати відеокарту з підсвічуванням варто тільки в тих випадках, коли незвичайний дизайн для вас не менш важливий, ніж робочі характеристики. Також варто мати на увазі, що подібні адаптери потрібно встановлювати відповідні корпусу — відкриті чи з оглядовим вікном, інакше підсвічування просто не буде видно.

Синхронізація підсвітки

Технологія синхронізації підсвічування, передбачена у відеокарті з відповідним дизайном.

Сама по собі синхронізація дозволяє «узгодити» підсвічування відеокарти, з підсвічуванням інших компонентів системи — материнської плати, корпуси, клавіатури, миші і т. ін. Завдяки цьому погодженням всі компоненти можуть синхронно змінювати колір, одночасно вмикатися/вимикатися і т. ін. Конкретні особливості роботи такого підсвічування залежать від застосовуваної технології синхронізації, а вона, зазвичай, у кожного виробника своя (Mystic Light Sync у MSI, RGB Fusion Gigabyte тощо). Також від цього залежить сумісність компонентів: всі вони повинні підтримувати одну технологію. Так що найпростіше добитися сумісності підсвічування, зібравши комплектуючі від одного виробника.

Довжина відеокарти

Загальна довжина відеокарти.

Під довжиною в даному випадку мають на увазі розмір пристрою від пластини з роз'ємами (яка кріпиться до задньої стінки системного блоку) до протилежної сторони. Сама пластина і виступаючі назовні роз'єми при цьому, як правило, не враховуються.

Дані про довжину відеокарти необхідні насамперед для того, щоб оцінити, чи вистачить під неї місця в окремому корпусі. Крім того, більш довгі плати, як правило, мають і більш прогресивні характеристики (хоча жорсткої залежності тут немає, і схожі по класу відеоадаптери можуть мати різну довжину). Що стосується конкретних значень, то найбільш компактні рішення у наш час мають розмір 150 – 200 мм і менше; показник у 200 – 250 мм можна ще вважати відносно невеликим, 250 – 290 мм — середнім, а чимало моделей (в основному прогресивного рівня) мають довжину і понад 290 мм.
Динаміка цін
Gainward GeForce GTX 1660 SUPER Ghost часто порівнюють
Gigabyte GeForce GTX 1660 SUPER GAMING OC 6G часто порівнюють