У спеціальній таблиці характеристик можна порівняти п'ятірку вибраних повнорозмірних навушників. А за посиланням на вас чекає весь каталог навушників для самостійного вибору.

+7 фото
+83 відео
Гарне співвідношення ціна-якість, міцна та надійна конструкція, в якій можна замінити майже всі елементи, ергономіка, якість звукоізоляції, гідний моніторний звук, невибагливість до джерела сигналу.
Злегка забарвлений звук з акцентом на басах та яскравих верхах.

Подумати тільки, класична трійця від Beyerdynamic 770/880/990 вперше з'явилася на полицях магазинів близько 30 років тому і з того часу не думає поступатися позиціями. До 2020 року всі три моделі пережили кілька оновлень, все ще активно продаються і вважаються незмінною класикою серед музикантів і меломанів. Культовий статус їм принесло поєднання міцної та рухомої конструкції, в якій можна замінити майже будь-яку частину, і в міру чесного, але при цьому живого та наполегливого звучання.

Всі три моделі мають ту саму акустичну схему і відрізняються в основному конструкцією. Конкретно 770-ті належать до закритих і мають гарну шумоізоляцію. Вони виготовляються в Німеччині, можуть похвалитися бездоганною якістю збірки та безпроблемно служать десятки років. Щодо ергономіки все теж на висоті. Чаші сидять зручно, амбушюри щільно охоплюють вуха, забезпечуючи гарну шумоізоляцію. Подушка тримається на чотирьох кнопках і у разі потреби відстібається. Амбушюри знімні. Якщо згодом щось порветься або розтріплеться, цю частину можна замінити без проблем. Конструкція передбачає легке складання та розбирання рухомих частин. Для повного щастя тут не вистачає змінного кабелю.

За мірками навушників до $200 DT 770 PRO показують себе чудово. Вокал у них звучить багато, об'ємно та натурально, незалежно від типу голосу. Звук загалом моніторний, але взагалі не нудний. Характер типовий для всієї серії ― «верхи», що іскряться, трохи піднятий бас і добре пропрацьована, але злегка втоплена «серединка». Ще нас вразила їхня невибагливість, модель на 250 Ом легко «завелася» при підключенні до iPad 6 і, чесно кажучи, ми не розчули особливої різниці між 80 і 250-омною моделлю. Не дивно, що ці красені досі такі популярні і багато хто вибирає саме їх замість умовних Custom One або інших нових моделей Beyerdynamic.

+7 фото
+34 відео
Зручна конструкція зі стрічковим регулятором, комплект змінних кабелів, зручні велюрові амбушюри з ефектом пам'яті, збалансоване звучання у всьому спектрі, пропрацювання стерео-сцени, частотний діапазон від 10 до 39800 Гц.
Не виявлено.

AKG K712 Pro ― це флагманські навушники зі знаменитої «семисотої» серії з усіма звичними для цієї серії атрибутами на кшталт оголов'я зі стрічковим регулятором, зручних велюрових амбушюр з ефектом пам'яті, динаміків з двошаровою мембраною Varimotion і звукових котушок, навитих з найтоншої та найчистішої міді. На відміну від більшості побратимів ця модель виходить за межі середнього класу і належить швидше до категорії професійної Hi-End техніки, тому в комплекті з навушниками постачається пара змінних кабелів, рекламний буклет робить акцент на пропрацюванні частот (прим: 10 – 39800 Гц), а на коробці та чашах красується напис «зроблено в Австрії».

Формою це рідкісні відкриті навушники, розраховані на професійну роботу під час запису музичних інструментів, зведення фонограм і базового мастеринга. Вони виділяються напрочуд широкою стереопанорамою з виразним позиціонуванням інструментів у звуковому полі. У них відмінний спектральний баланс, бас акцентований і виразний, але не випирає, середній діапазон звучить жваво і енергійно, а високі через брак кращих епітетів звучать чисто і яскраво. Завдяки рівномірному пропрацюванню частотного діапазону практично вся музика в них звучить або добре, або відмінно. При цьому вони не надто вимогливі до джерела звуку і їм з головою вистачить плеєра або смартфона з якісним ЦАПом.

Зовні AKG K712 Pro виглядають вкрай схоже з рештою навушників AKG з їх масивними круглими чашами та стрічковим оголов'ям. Щоб візуально виділити оголов'я та кільця-тримачі чашок забарвили у мідний колір, який чудово відтіняє повністю чорний корпус. Оголов'я за традицією для AKG складається з металевої рами та шкіряного обідка на заклепках, які зручно регулюються з урахуванням форми голови. Незважаючи на зовнішню громіздкість вони зручно сидять на голові, не викликають дискомфорту через пару годин роботи як це властиво закритим навушникам.

+18 фото
+31 відео
Знімний кабель з чохлом для перенесення, зручна та надійна конструкція, частотний діапазон від 5 до 40000 Гц, легкий звук зі скрупульозною деталізацією, ідеальне панорамування, щільний та чіткий бас, з однаковим успіхом підійдуть і для професіоналів, і для меломанів.
Вимогливість до джерела звуку.

ATH-R70x – це перша флагманська модель відкритого типу в лінійці Audio-Technica. Вона з однаковим успіхом послужить для моніторингу, зведення та мастерингу, діджеїнгу, постпродакшену або прослуховування музики вдома. Як і в будь-якій флагманській моделі з цінником $400, фірмових фішок тут не менше, ніж медалей на грудях Брежнєва: топові випромінювачі з високоефективними магнітами, перфорована алюмінієва сітка за чашками для надання звуку додаткового об'єму, вміння відтворювати частотний діапазон від 5 до 4000 Гц і далі за списком.

Тепер, як усе це грає. Оскільки модель створена для роботи зі звуком, у неї досить нейтральна АЧХ без виразних прикрас. Одним меломанам це подобається, інших навпаки дратує. Але фішка в тому, що навіть зі схожою АЧХ пара різних навушників може звучати зовсім по-різному — одні дихатимуть життям та динамікою, а інші втомлюватимуть через годину прослуховування. Так ось, ATH-R70x явно належать до першої категорії, відразу ж чіпляючи своєю легкістю, скрупульозною деталізацією найменших призвуків, шикарною сценою, вивіреним балансом та відмінним басом.

Причому вони однаково добре звучать практично з будь-яким музичним жанром, чи то поп, рок чи джаз, а давно знайомі пісні розквітають новими деталями. Щоправда, у навушників дуже високий опір (470 Ом) і щоб розгойдати всю цю красу їм потрібне серйозне джерело звуку. В ідеалі повноцінний підсилювач із низьким рівнем гармонійних спотворень та гарна звукова карта з якісним підсилювачем.

Ну і кілька слів про конструкцію. Тут все робилося з розрахунком на професійне використання, перенесення зі студії в студію тощо, тому навушники вийшли не яскравими, але максимально міцними та зручними. Йдеться про композитні матеріали для збільшення жорсткості, посилений каркас та змінний кабель з чохлом для перенесення. При цьому ATH-R70x вийшли неймовірно зручними, голова від них не втомлюється, навіть якщо сидіти в них цілий день. Дякувати саморегулюючому оголов'ю 3D Wing і великим амбушюрам з велюру, що «дихають».

+14 фото
+44 відео
Зовнішність, зручність, якість збірки, талант вловлювати та відтворювати найтонші нюанси звучання, натуральна передача тембрів живих інструментів.
Скрупульозне аналітичне звучання сподобається не всім, незвичні фетрові вставки, вимогливість до джерела сигналу, погано пристосовані для напористих і агресивних жанрів.

Шестисота серія від німецьких чарівників з Sennheiser – це чергова класика, що не старіє, яку ніяк не можна обійти увагою, розмірковуючи про породисте звучання. З моменту їх виходу витекло багато води і з'явився чіткий вододіл: скрупульозному аналітичному характеру HD 650 віддають перевагу звукоінженери і режисери, меломани вибирають трохи доступніші і «хай-файні» HD 600. Хоча в мережі можна натрапити на думку, що 600-ті навпаки чзвучать чесніше та менш забарвлено.

І це, мабуть, найцікавіша частина історії. Насправді всі 600-ті характеризуються прискіпливим аналітичним характером, тому під карткою з описом у магазині ви можете наштовхнутися на два діаметрально протилежні коментарі, у першому автор буде присягатися у вічному коханні до HD 600, в іншому дивуватися, хто взагалі їх купує. Насправді це питання смаку. Плюс багато залежить від того, що саме ви будете в них слухати. Наприклад агресивне техно, в якому кіки буквально б'ють у грудну клітку – взагалі не їх коник. Бракує динаміки і соковитості. Тут краще справляються якісь JBL за сотню вічнозелених. Якщо ж ви любите джаз, оркестрову музику та інструментальну музику, то за $400 навряд чи знайдете кращий варіант. Натуральність тембрів та поділ інструментів у них просто фантастичний. Головне, щоб був якісний підсилювач та добре відмайстрована фонограма. Інакше замість насолоди музикою вслухатиметеся у косяки запису. Саме за цей талант витягувати на світ божий найдрібніші помилки їх так і люблять професійні звукоінженери.

Не менший інтерес викликає і зовнішній вигляд Sennheiser HD 600. У дизайнерів компанії вийшов акуратний і притягуючий увагу корпус, який хочеться покласти на чільне місце робочого столу і нікуди не ховати якомога довше. Поєднання покритих сіткою чашок, фетрових вставок та пластику з текстурою під кераміку спрацювало напрочуд добре. Сама конструкція якісно зібрана та викликає впевненість. Навушники легкі і дуже зручні, ідеально сидять на голові, даючи вам можливість не звертати увагу на параметр комфорту під час багатогодинної роботи. Як і в багатьох флагманських моделях компанії, для амбушюр використовувався зручний, але потребуючий часу на звикання, фетр.

+6 фото
+46 відео
Якісна збірка та матеріали преміумкласу, симпатичні вставки з бамбука, надзвичайно висока якість звучання, фантастична звукова сцена, розділяє будь-яку кількість інструментів так, щоб звучало одночасно цільно та роздільно, з однаковим успіхом підійдуть для прослуховування та запису музики.
Важкі, дорогі, вимогливі до джерела сигналу.

Каліфорнійська компанія Audeze виникла на наших радарах трохи менше десяти років тому і за такий малий термін встигла здобути репутацію чи не найкрутішого та найпрогресивнішого виробника навушників. Причому, подібні епітети в їх бік з однаковою частотою летять і від запеклих звукарів, і від досвідчених меломанів, які спробували не один десяток дорогих навушників. Фундаментом майбутніх успіхів компанії стали передові навушники преміумкласу LCD-2 з ізодинамічними/магнітно-планарними драйверами. Їх драйвер є тонкою мембраною, на яку нанесена плоска звукова котушка, і все це поміщено в потужне магнітне поле. Спрощено кажучи, це щось середнє між електростатичними та класичними динамічними драйверами.

Не будемо ходити навколо і почнемо з звучання. Високий рівень Audeze відчувається відразу без будь-якої підготовки, необхідності прогрівати навушники або звикати до них. Головна їхня крутість полягає в умінні бути крутими у всіх аспектах, чи то розстановка інструментів у просторі, промальовування басу, передача динаміки живих інструментів чи нюансів вокалу. Візьміть будь-які популярні аудіофільські навушники, виділіть їхню найкращу якість, а потім послухайте LCD-2. І з ймовірністю в 99% модель від Audeze буде або нарівні з ними, або трохи краще. Серйозно, вони взагалі не мають недоліків. Але найбільше вражає їхнє вміння видавати величезну кількість «всього» так, щоб це «все» було бездоганно пов'язане між собою. Також це одні з небагатьох навушників, які майстерно переміщують слухача до віртуальної кімнати з музикантами, наче ти слухаєш музику наживо. Немає відчуття, що сидиш у закритій коробці. Звичайно, слухати їх потрібно в парі з гарним підсилювачем для навушників.

В Audeze LCD-2 нас бентежать лише два фактори. По-перше вони великі та важкі. Конструкція тут дуже продумана, проте довго тримати на голові таку 600-грамову махину може бути стомлюючим. Амбушюри теж величезні, вони повністю охоплюють вуха, через що через пару годин вони починають пітніти, немов це закриті навушники. В іншому до конструкції не причепишся – зібрано все якісно та надійно, на голові сидять зручно, за відчуттями чистий преміум. Тільки подивіться на це поєднання бамбукових вставок та чорного металу. Друга проблема Audeze LCD-2 полягає в їхній ціні, офіційний прайс $1200 подужає далеко не кожен аудіофіл. Але є і гарні новини ― дивлячись на кількість охочих отримати собі магнітно-планарні навушники, інженери Audeze випустили полегшену версію Audeze LCD-1, які вийшли легше, зручніше і майже втричі дешевше. А найголовніше, що зберегли майже всі нюанси звучання старшої моделі. Звукорежисери, музиканти та аудіофіли знову у захваті.