Порівняння характеристик моделей з огляду наводиться у зведеній таблиці потужних трифазних бензогенераторів від 10 кВт. Повний асортимент генераторів знаходиться у відповідному розділі каталогу. А «Як підібрати генератор резервного електропостачання» – читайте в однойменному матеріалі.

Авторегулятор напруги AVR, три розеткові гнізда, клеми 12 В, роз'єм для блоку ATS.
Істотних мінусів немає.

У лінійці генераторів з одноциліндровим двигуном внутрішнього згоряння Konner&Sohnen KS 12-1E-1/3 ATSR по праву вважається одним із найпотужніших екземплярів. Модель використовується для аварійного та резервного енергозабезпечення при перебоях із централізованою подачею електропостачання.

Робота пристрою налагоджена під керівництвом фірмового чотиритактного бензинового двигуна з одним робочим циліндром. Усього забезпечується два основних режими: однофазний 230 В та трифазний 400 В. Для вибору між ними в моделі передбачається система перемикання фаз VTS (Voltage Transfer Switch), яка дає змогу рівномірно розподіляти потужність між однофазними та трифазними споживачами. Зазначимо, що при виробленні побутового струму з напругою 230 В генератор тягне номінальне навантаження до 8 кВт, а промислового 400-вольтового струму – до 11.25 кВт.

На бортове озброєння Konner&Sohnen KS 12-1E-1/3 ATSR поставили систему авторегулювання вихідної напруги AVR. Як наслідок, бензинова електростанція забезпечує споживачів максимально рівною напругою з відхиленнями не більше ±5 % від номіналу. Двигун генератора запускається електростартером або вручну. Також у моделі передбачається можливість автоматизації вмикання, для чого служить 8-піновий роз'єм під блок ATS.

Вихідні інтерфейси бензогенератора представлені двома розетками на 230 В, одним розетковим гніздом на 400 В та клемами 12 В для живлення низьковольтних споживачів або зарядки автоакумуляторів. Робочі параметри пристрою відображаються на вбудованому дисплеї. Для зручності транспортування агрегата використовуються прироблені до нижньої труби рами колеса. Konner&Sohnen KS 12-1E-1/3 ATSR стане в нагоді як потужне джерело енергопостачання в побуті і підійде для використання в комерційній сфері.

+5 фото
Авторегулятор напруги AVR, три розеткові гнізда, чотири транспортувальні колеса.
Істотних мінусів немає.

Для постійного та тривалого резервування «ненажерливого» енергоустаткування варто придивитися до бензогенератора Mast Group YH15000S. Він заточений під живлення номінального навантаження до 12 кВт.

У розпорядженні модель має дві розетки з вихідною напругою 230 В для побутових електроприладів і розетку на 400 В для трифазних пристроїв. Виробленням електрики тут заправляє чотиритактний двигун об'ємом 999 см³ з системою запуску за допомогою електростартера. Також у генераторі передбачається ручний пуск силового агрегату – користувачеві для цього потрібно з силою смикнути за тросик, що розкручує спеціальний маховик.

За стабільність вихідних параметрів моделі відповідає авторегулятор напруги AVR. Він згладжує просідання та коливання вольтажу, забезпечуючи тим самим можливість живлення вимогливої техніки. Контролювати робочі параметри передбачається за даними на інфо-дисплеї, на який виводиться напруга і «пробіг» движка (лічильник мотогодин).

Паливний бак генератор містить 35 л бензину (А-92 або А-95). Корпус у моделі видався непідйомним — важить пристрій понад 200 кг. Благо в конструкції агрегату передбачили наявність квартету невеликих коліс для транспортування – по досить рівному покриттю установку легко котити. Mast Group YH15000S поєднує в одному флаконі високу потужність та надійність.

Авторегулятор напруги AVR, роз'єм для блоку ATS.
Невеликий об'єм паливного бака.
Ціна від 103 999 грн.
PermyCo103 999 грн.В магазин

Продуктивний бензогенератор GG15000LEK-T від іспанської фірми ITC Power підходить для побутового та професійного застосування. Це великий і важкий агрегат вагою близько 190 кг, який забезпечує вироблення однофазного та трифазного електроструму.

Генератор має традиційну рамну конструкцію із двома колесами для зручності транспортування. Його серцем є чотиритактний бензомотор 2V80FD об'ємом 764 см³. На повній заправці 22.5-літрового бака пальним пристрій може працювати безперервно до 5 годин в режимі максимального навантаження (10 кВт) і до 9 годин в режимі половинної потужності. Зазначимо, що колеги моделі зазвичай оснащуються більш містким баком.

Пристрої-споживачі підключаються до генератора через силову розетку 230 В з силою струму до 63 А і через розеткове гніздо на 400 В (32 А). Двигун агрегату запускається від електростартера або вручну. Також в активах моделі є вбудований авторегулятор напруги AVR та роз'єм для блоку автоматизації ATS – якщо напруга в електромережі зникає, цей блок запускає двигун і живлення на навантаження починає надходити від генератора.

Модель обладнана екраном для візуалізації робочих параметрів, лічильником мотогодин, системами захисту від перегріву, перевантаження та запуску силового агрегату на суху (тобто без оливи в піддоні картера). Шум під час роботи генератора на відстрані близько 7 м не перевищує 80 дБ. ITC Power GG15000LEK-T — потужна бензинова електростанція для резервного енергопостачання великого приватного будинку, використання на будівництві та у промисловості.

+5 фото
Авторегулятор напруги AVR, три розеткові гнізда, захист від попадання пилу всередину робочих механізмів.
Істотних мінусів немає.
Ціна від 110 700 грн.

У професійній лінійці обладнання від українського бренду Vulcan одним із найпотужніших генераторів є модель SC13000-III. Вона здатна виробляти однофазний і трифазний електричний струм з напругою 230 В і 400 В відповідно.

Як силовий агрегат пристрій оснащується чотиритактним двоциліндровим движком Zongshen GB680FE потужністю 24 к.с. Паливом для нього служить бензин – за годину роботи в режимі повного навантаження двигун генератора витрачає близько 5 л пального. При місткості бака 45 л повної заправки вистачає приблизно на 9 годин безупинної роботи агрегату. А при половинному навантаженні – 16 – 18 годин поспіль.

Номінальна потужність генератора під час вироблення однофазної електрики становить 8.8 кВт. При цьому допускаються короткочасні навантаження до 9.6 кВт. У трифазних мережах можна отримати довгострокову потужність лише на рівні 10 кВт з піковими стрибками навантаження до 12 кВт. Vulkan SC13000-III обладнали двома розетками з вихідною напругою 230 В та однією силовою розеткою на 400 В.

У моделі є вбудований авторегулятор напруги AVR, завдяки чому генератор забезпечує надійне живлення чутливої техніки. Електростартер спрощує процес запуску силового агрегату пристрою. З іншого важливо відзначити вольтметр і лічильник мотогодин, парочку транспортувальних коліс, а також захист робочих механізмів генератора від попадання пилу.

+13 фото
Авторегулятор напруги AVR, три розеткові гнізда, роз'єм для блоку ATS, економічна витрата палива.
Істотних мінусів немає.

Непосильних завдань для бензогенератора Matari MX14003EA-ATX практично немає. Він ефективно справляється з аварійним та резервним живленням найбільш енергоненажерливого навантаження, будь то традиційні побутові прилади або професійне трифазне обладнання.

В основі конструкції генератора лежить фірмовий двигун Matari M2V78FD/PA. А на пару з ним за вироблення електрики відповідає синхронний альтернатор із мідною обмоткою. Модель може застосовуватись для живлення навантаження сумарною потужністю до 10 кВт. Пікові стрибки потужності вона витримує у безаварійному режимі лише на рівні до 11 кВт. Двигун бензогенератора запускається в роботу за допомогою бортового електростартера.

У Matari MX14003EA-ATX встановлений великий бак для палива об'ємом 50 л. При витраті близько 4 л бензину на годину, повної заправки бака вистачає генератору на 12 годин безупинної роботи. При цьому забезпечується відносно комфортний рівень шуму – близько 72 дБ на відстані 7 м від працюючої установки. Перевозити генератор з місця на місце передбачається за допомогою кількох транспортувальних коліс.

Модель оснащується двома традиційними розетками на 230 В та однією силовою розеткою з вихідною напругою 400 В (для живлення трифазного навантаження). Стабільну подачу електроенергії без виражених просадок забезпечує вбудована система авторегулювання напруги AVR. Також у генераторі передбачили окремий роз'єм для підключення блоку автоматики ATS. Нарешті, контролювати вольтаж і герцовку передбачається за даними на інфо-екрані, а ще на нього виводиться лічильник відпрацьованих мотогодин.