Україна
Каталог   /   ТВ та відеотехніка   /   Телевізори

Порівняння Kivi 32H550NB 32 " vs Mystery MTV-3220HT2 32 "

Додати до порівняння
Kivi 32H550NB 32 "
Mystery MTV-3220HT2 32 "
Kivi 32H550NB 32 "Mystery MTV-3220HT2 32 "
Порівняти ціни 10Порівняти ціни 39
Відгуки
0
0
1
0
ТОП продавці
Головне
Глибина кольору: 16,7 млн. кольорів.
Розмір діагоналі32 "32 "
Дисплей
Тип підсвічуванняDirect LED
Покриття екранаглянцевеглянцеве (антивідблискове)
Роздільна здатність1366x768 пікс1366x768 пікс
Яскравість220 кд/м²
Статична контрастність1 200:1
Динамічна контрастність8 000:1
Час відгуку9 мс10 мс
Частота зміни кадрів60 Гц60 Гц
Мультимедіа
Потужність звуку16 Вт20 Вт
Кількість динаміків2 шт2 шт
АудіодекодериDolby Digital
Цифровий тюнер
DVB-T2 (ефірне)
DVB-C (кабельне)
DVB-T2 (ефірне)
DVB-C (кабельне)
Телетекст
Роз'єми
Входи
USB
композитний
SCART
 
USB
композитний
 
mini-Jack (3.5 мм)
HDMI2 шт3 шт
Технології HDMIARC, CEC
Виходи
mini-Jack (3.5 мм) навушники
коаксіальний (SPDIF)
mini-Jack (3.5 мм) навушники
коаксіальний (SPDIF)
Інше
Настінне кріпленняVESA 200x100 ммVESA 100x100 мм
Форма підставкиокремі 2 ніжки
Споживана потужність38 Вт55 Вт
Клас енергоспоживанняA
Габарити (ШхВхГ)720х465х180 мм728x480x86 мм
Габарити без підставки (ШхВхГ)722x425х63 мм
Вага4.2 кг
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogлистопад 2022січень 2020

Тип підсвічування

Edge LED — бокове підсвічування матриці. У цьому разі світлодіоди розподілені по периметру екрану. Щоб рівномірно розподілити освітлення, задній фон матриці має спеціальний відбивач. Важливою перевагою телевізорів з підсвічуванням Edge LED є мінімальна товщина пристрою. З недоліків можна відзначити наявність засвічувань по краях, які з'являються при певних умовах. Засвічування можуть бути видні в сценах, де переважають темні відтінки.

Direct LED — заднє підсвічування матриці. В даному разі світлодіоди рівномірно розподілені по всій площі екрану. Підсвічування Direct LED робить зображення контрастним і водночас яскравим. Телевізори з даною технологією характеризуються гарною передачею кольору. З недоліків можна відзначити підвищене енергоспоживання і збільшені габарити корпусу. Додатково в таких телевізорах спостерігається велика затримка (Input lag), через що екрани з підсвічуванням Direct LED слабо підходять для динамічних ігор.

FALD (Full-Array Local Dimming) — технологія підсвічування, що широко використовується в телевізорах фірми LG. Близьким аналогом FALD є Direct LED підсвічування. Світлодіоди так само розташовані рівномірно по всій поверхні матриці, але технологія FALD забезпечує яскраве насичене кольорами зображення з високим контрастом. Ще однією відмінною особливістю FALD є можливість відтворення природного чорного кольору.... При виведенні на екран чорного світлодіоди відключаються групами, секторами, що дає змогу зробити чорний максимально насиченим. Звичайно, велика кількість світлодіодів на матриці робить телевізор більш масивним, а разом з тим і важким. Апетит до електрики в таких моделях вище середнього.

Mini LED. Система підсвічування екрану на підкладці зі зменшених у розмірі світлодіодів (звідси і приставка Mini). На одній і тій же площині ТВ-панелі кількість світлодіодів зросла в кілька разів, якщо проводити паралелі із традиційними LED-системами. Як результат, у полотна з підсвічуванням Mini LED існує в рази більше локальних зон затемнення картинки (Local Dimming), що необхідно для коректної роботи технології розширеного динамічного діапазону зображення. Для відтворення HDR-контенту системи Mini LED підходять у рази краще звичайних LCD.

Dual LED. Фірмова система підсвічування, що використовується у телевізорах компанії Samsung. Технологія має на увазі підсвічування зображення на екрані двома типами світлодіодів: один випромінює світло в холодному спектрі, інший - в теплому. Подвійне підсвічування Dual LED покращує кольоропередачу та посилює контрастність деталей, адаптуючи колірний тон картинки відповідно до змісту контенту на екрані.

Покриття екрана

Тип покриття, використовується в екрані телевізора.

Матове. Історично перший тип покриття LCD-екранів, нерідко зустрічається і в наші дні. Екрани з таким покриттям загалом мають середні характеристики яскравості, насиченості і якості передачі кольору, за цим показником вони поступаються глянцевим аналогам. Однак матове покриття має одну важливу перевагу: на ньому практично відсутні відблиски від зовнішнього освітлення. У деяких ситуаціях це буває важливою перевагою — наприклад, якщо телевізор встановлений навпроти вікна. А деяким користувачам чисто суб'єктивно приємніше дивитися на екран без відблисків, нехай і відносно тьмяний.

Глянцеве. Покриття, створене в розрахунку на те, щоб поліпшити яскравість і якість перенесення кольорів видимого зображення в порівнянні з матовими екранами. Творцям вдалося досягти цієї мети: «глянцеві» екрани дійсно забезпечують насичені, соковиті кольори і більш яскраве зображення. Ключовим недоліком подібних екранів є поява на них відблисків від зовнішнього освітлення — це може зіпсувати все враження від перегляду. У світлі цього класичне глянсове покриття на сьогодні практично не використовується, його місце зайняли антивідблискові рішення (див. нижче).

Глянсове (антивідблискове). Модифікація глянсового покриття, створена, як випливає з назви, в розрахунку на усун...ення головного недоліку класичного глянцю — відблисків від зовнішнього освітлення. Не можна сказати, що такі екрани зовсім не блікують, однак відблисків на них значно менше, ніж на звичайних глянцевих. Що стосується якості зображення, то воно як мінімум не гірше, а часто — навіть краще (тим більше що подібні покриття постійно поліпшуються і вдосконалюються). Завдяки всьому цьому більшість сучасних телевізорів всіх цінових категорій оснащуються саме антивідблисків екранами.

Яскравість

Максимальна яскравість зображення, забезпечувана екраном телевізора.

Зображення на екрані повинно бути досить яскравим для того, щоб для його розгляду не доводилося надмірно напружувати очі. Однак і занадто висока яскравість небажана — вона теж буде призводити до стомлення. При цьому оптимальний рівень яскравості залежить від навколишніх умов: чим інтенсивніше навколишнє світло — тим яскравіше повинен бути і екран телевізора. Так, у сонячний день екран, можливо, доведеться «викрутити» на максимум, а ввечері, при приглушеному світлі, більш комфортним буде порівняно тьмяне зображення. Крім того, зазначимо, що для великих екранів вимагається більш висока яскравість, оскільки вони розраховані на більшу відстань до глядача.

Таким чином, чим вище число в даному пункті — тим більший запас по яскравості має дана модель, тим краще вона покаже себе при інтенсивному зовнішньому освітленні. Найменшим показником, достатнім для більш-менш комфортного перегляду в будь-яких умовах, вважається 300 кд/м² для моделей з діагоналлю до 32", 400 кд/м² для моделей в діапазоні 32 – 55" і 600 кд/м² для великих екранів на 60" і більше. При цьому запас по яскравості в будь-якому разі зайвим не буде. А ось при менших показниках, можливо, для комфортного перегляду доведеться кілька затемнювати кімнату.

Статична контрастність

Рівень статичної контрастності, забезпечуваною екраном телевізора.

Контрастність у загальному значенні — це співвідношення яскравості між максимально яскравим білим і максимально темним чорним кольором, який здатний видати екран. За інших рівних умов чим вище контрастність екрану — тим краще якість передачі кольору і деталізація, тим менша ймовірність, що на занадто яскравих або занадто темних ділянках зображення неможливо буде розглянути деталі. Статична ж контрастність описує максимальну різницю яскравості, досяжну в межах одного кадру, без зміни яскравості зображення — в цьому полягає її відмінність від динамічної контрастності (див. нижче).

Значення статичної контрастності значно нижче, ніж у динамічної, однак ця характеристика є найбільш «чесною». Саме від неї залежать властивості зображення, видимого на екрані в конкретний момент, саме вона описує базові властивості екрану, без урахування програмних засобів, передбачених виробником у «начинці» телевізора.

Динамічна контрастність

Рівень динамічної контрастності, забезпечуваною екраном телевізора.

Контрастність у загальному значенні — це співвідношення яскравості між максимально яскравим білим і максимально темним чорним кольором, який здатний видати екран. За інших рівних умов чим вище контрастність екрану — тим краще якість передачі кольору і деталізація, тим менша ймовірність, що на занадто яскравих або занадто темних ділянках зображення неможливо буде розглянути деталі. Формально основною характеристикою екранів вважається статична контрастність (див. вище), проте навіть у прогресивних матрицях вона відносно невисока. Тому виробники пішли на хитрість, ввівши в обіг таку характеристику, як «динамічна контрастність».

Динамічна контрастність — це різниця між найяскравішим білим кольором на максимальних налаштуваннях яскравості екрану і самим темним чорним на мінімальних. Значення такої контрастності можуть бути вражаючими — набагато вище статичної — проте досягти таких показників у межах одного кадру неможливо, і динамічна контрастність вказується швидше в рекламних цілях, ніж для опису реальних характеристик екрану. Тим не менше, не можна сказати, що цей показник абсолютно не пов'язаний з реальністю. Річ у тім, що в багатьох телевізорах використовується автоматичне управління яскравістю, змінює налаштування залежно від особливостей зображення. Таке управління ґрунтується на тому, що при відображенні яскравих сцен нема чого забезпечувати глибокий рівень чорного кольору, а в т...емних не потрібна висока яскравість світлих ділянок — такі особливості людського ока. Це означає, що на яскравих сценах можна підвищувати загальну яскравість, а на темних — знижувати; максимальний перепад яскравості, досяжний у такому режимі роботи, якраз і описується динамічною контрастністю.

Час відгуку

Час відгуку можна описати як максимальний час, необхідний кожному пікселю екрана для зміни яскравості, іншими словами — найбільший час від надходження на піксель управляючого сигналу до перемикання його в заданий режим. Фактичний час перемикання може бути і менше, якщо яскравість змінюється незначно, він може обчислюватися мікросекундами. Однак значення має саме найбільший час — він описує гарантовану швидкість спрацьовування кожного пікселя.

З часом відгуку безпосередньо пов'язана насамперед частота зміни кадрів (див. відповідний пункт): чим менше час відгуку – тим більшу частоту кадрів можна забезпечити на цій матриці. Втім, фактична швидкість зміни кадрів може бути і менше теоретичного максимуму, все залежить від «начинки» телевізора. Також відзначимо, що загальна якість зображення в динамічних сценах залежить передусім від частоти кадрів. Тому можна сказати, що час відгуку є допоміжним параметром: звичайному користувачеві ці дані потрібні вкрай рідко, а в характеристиках вони наводяться в основному в рекламних цілях.

Потужність звуку

Номінальна потужність звуку, що видається акустичною системою телевізора.

Чим більший екран і чим більше передбачуване відстань до глядача-тим потужніше повинна бути акустика для того, щоб її було нормально чутно. Виробники враховують цей момент, до того ж найчастіше передбачають ще й солідний запас по гучності. Так що якщо телевізор купується для домашнього перегляду в тихій спокійній обстановці — на потужність звуку можна не звертати особливої уваги: її гарантовано вистачить для такого застосування. Спеціально ж шукати моделі з динаміками високої потужності має сенс для галасливої обстановки — наприклад, кафе або іншого громадського закладу. Докладні рекомендації з цього приводу можна знайти в спеціальних джерелах, тут же відзначимо, що навіть в таких випадках непоганою альтернативою може стати підключення зовнішніх колонок.

Аудіодекодери

Декодер загалом можна описати як стандарт, у якому записаний цифровий звук (нерідко — багатоканальний). Для нормального відтворення такого звуку необхідно, щоб відповідний декодер підтримувався пристроєм. Першими ластівками багатоканального декодування були Dolby Digital і DTS, поступово поліпшуючись і додаючи нові фішки. Завершальною стадією у 2020 році стали декодери Dolby Atmos і DTS X.

Dolby Atmos. Декодер, який використовує не жорсткий розподіл звуку по каналах, а обробку аудіооб'єктів, завдяки чому може використовуватися практично з будь-якою кількістю каналів на відтворювальній системі — звук буде розподілений між каналами з таким розрахунком, щоб кожен аудіооб'єкт було чути максимально близько до визначеного для нього місця. При використанні Dolby Atmos вкрай бажаною вважається наявність стельових колонок (або динаміків, спрямованих у стелю). Утім, у крайньому разі можна обійтися і без них.

— DTS X. Аналог описаного вище Dolby Atmos, коли звук розподіляється не за окремими каналами, а через аудіооб'єкти. У цифровому сигналі міститься інформація про те, де (за задумом режисера) повинен знаходитися об'єкт, який добре чує користувач, і як він повинен переміщуватися, а процесор відтворювального пристрою обробляє цю інформацію та визначає, як саме потрібно розподілити звук по наявних каналах, щоб досягти необхідної локалізації. Завдяки цьому DTS X не прив'язаний до конкретної кількості звукових каналів — їх мож...е бути скільки завгодно, система автоматично розподілить звук по них, досягаючи потрібного звучання. Також відзначимо, що даний декодер дає змогу окремо регулювати гучність діалогів.

Телетекст

Підтримка телевізором функції телетексту.

Телетекст являє собою інформаційний сервіс, що дозволяє разом із звичайної телевізійної «картинкою» передавати текстову інформацію — новини, прогнози погоди і багато іншого. При цьому текст розділений на сторінки, між якими можна перемикатися з пульта. Ця функція доступна навіть в аналоговому телебаченні, а поява цифрового TV значно розширило її можливості. Щоправда, з розвитком Інтернет-технологій телетекст стає все менш актуальним — тим не менш, він все ще використовується багатьма телекомпаніями.
Динаміка цін
Kivi 32H550NB часто порівнюють
Mystery MTV-3220HT2 часто порівнюють