Україна
Каталог   /   Комп'ютерна техніка   /   Монітори

Порівняння Asus TUF Gaming VG27AQ1A 27 " чорний vs Asus TUF Gaming VG27AQ 27 " чорний

Додати до порівняння
Asus TUF Gaming VG27AQ1A 27 "  чорний
Asus TUF Gaming VG27AQ 27 "  чорний
Asus TUF Gaming VG27AQ1A 27 " чорнийAsus TUF Gaming VG27AQ 27 " чорний
Порівняти ціни 12Порівняти ціни 28
Відгуки
0
0
0
1
ТОП продавці
Типігровий моніторігровий монітор
Діагональ27 "27 "
Дисплей
Тип матриціIPSIPS
Покриття екранаглянцеве (антивідблискове)глянцеве (антивідблискове)
Роздільна здатність2560x1440 (16:9)2560x1440 (16:9)
Розмір пікселя0.23 мм0.23 мм
Час відгуку (GtG)4 мс4 мс
Час відгуку (MPRT)1 мс
Частота зміни кадрів170 Гц165 Гц
Частота розгортки (верт.)48 – 170 Гц48 – 165 Гц
Частота розгортки (гор.)30 – 249 кГц30 – 243 кГц
Кут огляду по вертикалі178 °178 °
Кут огляду по горизонталі178 °178 °
Яскравість250 кд/м²350 кд/м²
Статична контрастність1 000:11 000:1
Динамічна контрастність100 000 000:1
Глибина кольору8 біт8 біт
Колірне охоплення (sRGB)130 %99 %
Колірне охоплення (DCI P3)96 %
Підтримка HDR++
Підключення
Передача відео
DisplayPort v 1.2
HDMI 2 шт
v 2.0
DisplayPort v 1.2
HDMI 2 шт
v 2.0
Роз'єми (додатково)
вихід mini-Jack (3.5 мм)
 
Функції та можливості
Функції та можливості
Flicker-Free
AMD FreeSync Premium
NVIDIA G-Sync Compatible
Flicker-Free
AMD FreeSync /Adaptive Sync/
NVIDIA G-Sync Compatible
Портретний режим
Поворот екрана
 /+-20°/
Регулювання висоти
Вбудовані динаміки
Потужність звуку
4 Вт /2x2 Вт/
4 Вт /2x2 Вт/
Ігрові функції
приціл
таймер
відображення FPS
висвітлення темних ділянок /Shadow Boost/
приціл
таймер
відображення FPS
висвітлення темних ділянок /Shadow Boost/
Інше
Настінне кріпленняVESA 100x100 ммVESA 100x100 мм
Споживана потужність35 Вт65 Вт
Клас енергоспоживання (new)F
Зовнішній блок живлення
Габарити (ШхВхТ)615x455x214 мм
620x507x211 мм /з підставкою/
Вага5.4 кг
5.8 кг /з підставкою/
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogлютий 2021вересень 2019

Час відгуку (MPRT)

Параметр виражає, скільки часу до повного зникнення відображається на екрані рухомий в кадрі об'єкт. Чим менше цей показник, тим більш реалістично виглядають на моніторі динамічні сцени. Реакція матриці на рухи наочно показує час існування шлейфу від змінюється картинки. Параметр MPRT в більшій мірі підв'язаний під частоту оновлення екрану монітора, ніж під час відгуку пікселів. Для зменшення його значення часто застосовується функція Motion Blur Reduction (MBR), яка короткочасно відключає підсвічування в кінці часу динамічних кадрів на благо підвищення чіткості динамічних сцен.

Частота зміни кадрів

Максимальна частота зміни кадрів, підтримувана монітором на рекомендованому (максимальному) роздільній здатності.

Чим вище частота кадрів — тим більш згладженим буде виглядати рух на екрані, тим менш помітні на ньому будуть ривки і змазування. Зрозуміло, фактична якість зображення прямо залежить також від відеосигналу, але для нормального перегляду відео з великою частотою кадрів її має підтримувати і монітор.

При виборі за цим параметром варто мати на увазі, що на більш низьких роздільних здатностях, ніж максимальне, підтримувана частота кадрів може бути вище. Наприклад, модель з матрицею 1920х1080 і заявленою частотою кадрів у 60 Гц на зниженому роздільній здатності може давати 75 Гц; але частота кадрів 75 Гц вказується в характеристиках тільки в тому випадку, якщо вона підтримується на власному (максимальному) роздільній здатності монітора.

Зазначимо також, що висока частота кадрів особливо важлива для ігрових моделей (див. «Тип»). У більшості з них цей показник становить 120 Гц і вище; оптимальним варіантом по співвідношенню ціни і якості багато вважають монітори з частотою 144 Гц, однак зустрічаються і більш високі значення — 165 Гц і 240 Гц. А монітори на 100 Гц можуть являти собою як н...едорогі ігрові моделі, так і прогресивні домашні.

Оцінити всі частоти кадрів, на яких здатний працювати даний монітор, можна за заявленою в характеристиках частоті вертикальної розгортки (див. нижче).

Частота розгортки (верт.)

Частота вертикальної розгортки, підтримувана монітором.

Першопочатково термін «частота розгортки» використовувався в характеристиках ЕПТ-моніторів, які працюють з аналоговим сигналом. За традицією його продовжують застосовувати і для РК-матриць, однак для таких екранів частота розгортки — це фактично частота зміни кадрів. Детальніше про частоту кадрів див. вище; тут же відзначимо, що в даному випадку не вказується максимальна частота, а діапазон частот, підтримуваних монітором — від мінімальної до максимальної. Це дозволяє оцінити сумісність з певними відеокартами і режимами роботи: частота кадрів відеосигналу повинна відповідати частоті кадрів монітора (або хоча б бути кратною їй), інакше можливі посмикування і інші неприємні явища.

Варто відзначити, що монітор зазвичай не підтримує будь-яку частоту розгортки з наведеного в характеристиках діапазону, а тільки певні стандартні значення — наприклад, 50 Гц, 60 Гц і 75 Гц для моделі 50 – 75 Гц.

Частота розгортки (гор.)

Частота горизонтальної розгортки зображення на екрані монітора.

Цей параметр був актуальний для ЕПТ-моніторів, у яких зображення формувалося через електронний промінь, який «пробігав» кожен окремий рядок на екрані й підсвічував пікселі. Частота горизонтальної розгортки описувала кількість промальованих за секунду рядків. Однак сучасні РК-матриці використовують не розгортку, а повнокадрове зображення. Тому нині цей параметр у моніторах наводиться рідко, і описує він максимальну частоту горизонтальної розгортки в аналоговому відеосигналі (наприклад, через інтерфейс VGA), з яким може нормально працювати екран.

Яскравість

Максимальна яскравість, забезпечувана екраном монітора.

Вибирати монітор з високою яскравістю варто насамперед у тому разі, якщо пристрій планується використовувати при яскравому зовнішньому освітленні — наприклад, якщо на робоче місце потрапляє сонячне світло. Тьмяне зображення може бути «приглушене» таким освітленням, що зробить роботу некомфортною. В інших же умовах висока яскравість екрану сильно стомлює очі.

Більшість сучасних моніторів видає близько 200 – 400 кд/м2 — цього зазвичай цілком достатньо навіть на сонці. Втім, зустрічаються і більш високі значення: наприклад, в РК-панелях (див. «Тип») яскравість може доходити до декількох тисяч кд/м2. Це необхідно з урахуванням специфіки подібних пристроїв — зображення повинно бути добре помітне з великої відстані.

Динамічна контрастність

Динамічна контрастність, забезпечувана екраном монітора.

Динамічною контрастністю називають різницю між найяскравішим білим кольором при максимальній яскравості підсвічування і самим глибоким чорним при мінімальній. Цим даний показник відрізняється від статичної контрастності, яку вказують при незмінному рівні підсвічування (див. вище). Динамічна контрастність може виражатися досить вражаючими цифрами (в деяких моделях — більш 100000000:1). Однак на практиці ці цифри слабо співвідносяться з тим, що бачить глядач: досягти такої різниці у межах одного кадру практично неможливо. Тому динамічна контрастність найчастіше є швидше рекламним, ніж практично значущим показником, його нерідко вказують саме в розрахунку на те, щоб вразити недосвідченого покупця. Водночас відзначимо, що існують технології «розумної» підсвічування, що дозволяють змінювати її яскравість на окремих ділянках екрану і досягати в одному кадрі більш високої контрастності, ніж заявлена статична; ці технології зустрічаються в основному в моніторах преміумкласу.

Колірне охоплення (sRGB)

Колірне охоплення монітора за колірною моделлю по sRGB.

Будь-яке колірне охоплення вказується у відсотках, проте не щодо всього різноманіття видимих кольорів, а щодо умовного колірного простору (колірної моделі). Це з тим, що жоден сучасний екран неспроможний відобразити всі видимі людиною кольори. Тим не менш, чим більше колірне охоплення - тим ширші можливості монітора, тим якісніше виходить його перенесення кольорів.

В наш час sRGB фактично є стандартною моделлю кольорів, прийнятої для комп'ютерної техніки; саме її використовують при розробці та виробництві більшості відеокарт. Для телебачення використовується аналогічний за параметрами стандарт Rec. 709. За діапазоном кольорів ці моделі ідентичні, і відсоток охоплення з них виходить однаковим. У найбільш просунутих моніторах він може досягати і навіть перевищувати 100% ; саме такі значення вважаються необхідними висококласних екранів, зокрема. професійні.

Колірне охоплення (DCI P3)

Охват монітора по колірній моделі DCI P3.

Будь охват вказується у відсотках, однак не щодо всього різноманіття видимих кольорів, а щодо умовного простору (колірної моделі). Це пов'язано з тим, що жоден сучасний екран не здатний відобразити всі видимі людиною кольору. Тим не менш, чим більше колірне охоплення — тим ширше можливості монітора, тим якісніше виходить його перенесення кольорів.

DCI P3 являє собою професійну колірну модель, яка застосовується в основному в цифрових кінотеатрах. Вона помітно ширше стандартної sRGB, завдяки чому дає більш якісні та достовірні кольору. Відповідно, і значення у відсотках виходять менше — наприклад, 115 % охоплення sRGB відповідають приблизно 90 % охоплення DCI P3; у найбільш прогресивних сучасних моніторах охоплення за цим стандартом становить 98 – 100 % . Водночас підтримка DCI-P3 обходиться недешево, а тому вона зустрічається переважно у висококласних моніторах професійного та ігрового призначення.

Роз'єми (додатково)

Вхід mini-Jack (3.5 мм). Аудіовхід зі стандартним роз'ємом 3.5 мм mini-Jack. Зазвичай має вигляд гнізда, у яке підключається штекер mini-jack від джерела сигналу. Сам сигнал з такого входу може подаватися або на вбудовані динаміки монітора, або на аудіовихід (про те й інше див. нижче).

Вихід mini-Jack (3.5 мм). Аналоговий аудіовихід, який використовує стандартне гніздо 3.5 мм mini-Jack. Зазвичай є універсальним і може застосовуватися як для підключення навушників, так і в ролі лінійного виходу для комп'ютерних колонок або іншої активної акустики. Наявність аудіороз'єму на моніторі зручна тим, що такий порт здебільшого знаходиться ближче до користувача, ніж виходи аудіокарти, і підключити навушники чи колонки прямо до монітора простіше, ніж тягнути дріт до системного блока.

LAN. Стандартний роз'єм для дротового підключення до комп'ютерних мереж. Наявність такого входу здебільшого перетворює монітор на мережевий пристрій: виводити на нього зображення може будь-який користувач мережі з відповідними правами доступу. Ще один варіант застосування LAN — пряме підключення до іншого пристрою. Наприклад, таким способом можна підключити ноутбук з виходом LAN, не відключаючи монітор від ПК (з яким він може бути з'єднаний, наприклад, через інтерфейс DVI). А деякі особливо прогресивні моделі мають вшиті програмні і...нструменти, які дають можливість за допомогою локальної мережі переглядати вміст пристроїв, підключених до цієї мережі, і навіть використовувати деякі вебсервіси прямо з монітора, взагалі не використовуючи для цього комп'ютер.

— Компонентний. Аналоговий інтерфейс, що передбачає передачу компонентів відеосигналу по трьох окремих проводах (звідси й назва). Є найбільш прогресивним із загальнопоширених аналогових стандартів, дає можливість передавати HD-зображення і забезпечує кращу якість, ніж S-Video і тим більше композитний роз'єм. У комп'ютерних відеокартах практично не зустрічається, зате досі є вкрай популярним у різній відеотехніці; може знадобитися для підключення монітора до медіацентру, DVD-плеєра чи іншого подібного пристрою. Щоправда, звук доведеться підключати через окремий роз'єм — компонентний інтерфейс не підтримує передачу аудіо.

— Композитний. Один із найбільш простих і розповсюджених аналогових аудіо/відеовходів. Як і компонентний, використовує три дроти і в стандартному вигляді складається з трьох роз'ємів RCA; у деяких моніторах обидва інтерфейси можуть навіть реалізовуватися через один комплект роз'ємів, який перемикається в «компонентний» або «композитний» режими в налаштуваннях. Особливість цього стандарту полягає в тому, що він дає можливість передавати і картинку, і звук: під аналоговий відеосигнал задіяний один з дротів, а два, що залишилися, відповідають за лівий і правий канали стерео. Щоправда, композитний інтерфейс вважається застарілим: через передачу відео по одному кабелю якість і захищеність картинки від перешкод виходять невисокими, а про роздільні здатності HD взагалі не йдеться. З іншого боку, такі виходи досі є вкрай популярними у відеотехніці — причому як у сучасній, так і у відверто застарілій (на зразок VHS-відеомагнітофонів). А можливість підключити відразу і відео, і звук буває дуже зручною. Утім, якщо монітор не має ні аудіовиходів, ні вбудованих колонок, у ньому зазвичай передбачається спрощений варіант даного роз'єму — «композитне відео», з одним гніздом RCA.

— Коаксіальний (S/P-DIF). Електричний різновид інтерфейсу S/P-DIF: через один коаксіальний роз'єм RCA (тюльпан) у цифровому вигляді передається звук, зокрема багатоканальний. Цей роз'єм зустрічається переважно серед великоформатних плазмових і РК-панелей (див. «Тип»), де він відіграє роль виходу для підключення зовнішніх аудіосистем — насамперед домашніх кінотеатрів й інших прогресивних комплектів багатоканальної акустики.

— Лінійний. Лінійний інтерфейс — це стандартний аудіоінтерфейс для передачі звукового сигналу в аналоговому форматі. Загалом найпопулярніший спосіб застосування цього роз'єму — виведення звуку на активні колонки і/або зовнішній підсилювач. Утім, у моніторах можуть зустрічатися як виходи, так і входи цього типу. У цьому сенсі лінійний інтерфейс аналогічний до описаного вище роз'єму 3.5 мм; до того ж, у деяких моделях роль лінійного роз'єму відіграє саме mini-Jack.

— Оптичний. Ще один різновид роз'єму S/P-DIF, окрім описаного вище коаксіального виходу. Застосовується з тією ж метою — для виведення багатоканального звуку на зовнішню акустику — однак використовує не електричний, а оптичний (світловодний) кабель, завдяки чому таке з'єднання абсолютно не схильне до електричних перешкод. З іншого боку, оптоволокно потребує обережного поводження, тому що може тріснути від перегинів або сильних натискань. Також варто відзначити, що, на відміну від коаксіального, оптичний вихід зустрічається і у великих, і в порівняно невеликих моніторах.

— COM-порт (RS-232). Універсальний цифровий інтерфейс для передачі різних даних. У моніторах зазвичай відіграє допоміжну роль: дає змогу управляти налаштуваннями екрана з підключеного комп'ютера чи іншого пристрою, а в моделях із сенсорними екранами може використовуватися також для передачі даних від сенсора на комп'ютер. Поширений значно менше, ніж USB, практично не застосовується в ноутбуках, однак має перевагу в максимальній довжині кабелю — 15 м проти 5 м.

— S-Video. Один з поширених аналогових відеоінтерфейсів, разом із описаними вище композитним і компонентним. Відеосигнал передається по двох окремих дротах, завдяки чому можна досягти кращої якості, ніж у композитному відео; а від компонентного інтерфейсу S-Video вигідно відрізняється компактністю (обидва дроти підключаються через один роз'єм). Передача звуку по такому з'єднанню не передбачена Цей стандарт вважається морально застарілим і майже вийшов з ужитку в комп'ютерах, проте досі зустрічається в різній відеотехніці й може стати в нагоді при нестандартному застосуванні монітора.
Динаміка цін
Asus TUF Gaming VG27AQ1A часто порівнюють
Asus TUF Gaming VG27AQ часто порівнюють