Україна
Каталог   /   Авто та мото   /   Шини і диски   /   Насоси й компресори

Порівняння Ryobi R18I-0 vs Ring RAC820

Додати до порівняння
Ryobi R18I-0
Ring RAC820
Ryobi R18I-0Ring RAC820
Порівняти ціни 2Порівняти ціни 1
ТОП продавці
Головне
Компресор працює від акумулятора серії ONE + (18 В). В комплекті шланг низького тиску, шланг високого тиску і три насадки.
Типелектричний (компресор)електричний (компресор)
Характеристики
Манометрцифровийцифровий
Максимальний тиск10.3 Атм6.9 Атм
Продуктивність40 л/хв38 л/хв
Джерело живлення
 
акумулятор
12 В
 
Споживаний струм15 A
Споживана потужність180 Вт
Підключенняприкурювач
Довжина шнура живлення3.5 м
Довжина шланга0.7 м0.83 м
Інше
Функція «автостоп»
Випускання повітря
Ліхтар
Чохол/кейс
Розмір168x238x123 мм
Вага1.71 кг2.02 кг
Дата додавання на E-Katalogлистопад 2016вересень 2016

Максимальний тиск

Максимальний тиск, що забезпечується насосом або компресором — іншими словами, найбільший тиск в шині, якого можна досягти за допомогою даного агрегата.

У більшості моделей цей показник становить від 2,5 до 10 Атм, а в механічних насосах (ручних і ножних, див. «Тип») тиск більше 10 Атм взагалі практично не зустрічається. Це пов'язано з тим, що навіть для важких вантажівок оптимальний тиск в шинах зазвичай становить близько 5 – 9 Атм (залежно від ряду параметрів — є спеціальні формули та таблиці для розрахунків); а в покришках легкових авто вкрай рідко використовується тиск понад 2,5 Атм. Тим не менш, існують компресори з більш високими параметрами тиску — 11 – 15 Атм, 16 – 20 Атм і навіть вище. Сенс таких характеристик в основному в «запас потужності»: більш високий робочий тиск сприяє прискоренню накачування. Однак слід бути обережним, щоб не перекачати шину і не допустити її пошкодження.

Продуктивність

Продуктивність компресора (див. «Тип») — найбільша кількість повітря, яке він може закачати в шину за хвилину.

Більш висока продуктивність скорочує час, необхідний для накачування колеса; з іншого боку, цей параметр безпосередньо впливає на габарити, вага, споживану потужність та ціну компресора. Так що вибирати за продуктивністю варто з урахуванням реальних потреб. Так, для «чергової» підкачки шин в легковому авто цілком вистачить компресора з невисокою швидкістю роботи — до 20 л/хв включно. А якщо для вас важлива також швидкість повної накачування (наприклад, після заміни гуми) — можна вибрати агрегат на 21 – 40 л/хв. Зі свого боку, моделі з більш солідними характеристиками — 41 – 60 л/хв і більше — призначаються в основному для важкої техніки на зразок позашляховиків, вантажівок, тракторів і т. ін.

Окремо варто відзначити, що цей параметр НЕ підходить для підрахунку точного часу накачування (навіть якщо відомий точний об'єм повітря в колесі). Річ у тім, що фактична продуктивність компресора завжди нижче заявленої: цифри в характеристиках зазначаються для вільного виходу повітря, а при накачування коліс швидкість накачування неминуче буде нижче через опору ніпеля.

Джерело живлення

Номінальна напруга живлення, використовуваного електричним компресором (див. «Тип»); фактично — типи мереж, з якими сумісний пристрій.

12 В. Стандартна напруга бортових мереж в легкових авто та іншій аналогічній техніці, такі як легкі вантажівки та багато моделей мотоциклів. Сумісність з 12 є майже обов'язковою для сучасних компресорів (лише одиничні моделі не здатні працювати від такої напруги). Однак варто враховувати, що способи з'єднання з бортовими мережами можуть бути різними; докладніше див. «Підключення».

24 В. Напруга 24 В характерна для бортових мереж важкої техніки — вантажівок, автобусів тощо, а також деяких потужних позашляховиків. В компресорах сумісність з таким живленням зазвичай передбачається в доповнення до 12 В; чисто 24-вольтові моделі зустрічаються вкрай рідко.

230 В. Підключення до звичайної побутової розетки на 230 В. Найчастіше цей варіант використовується як запасний, на додаток до 12 В — щоб за наявності поблизу розетки компресор можна було живити від неї, не навантажуючи акумулятор авто і не витрачаючи паливо на роботу бортового генератора. Однак зустрічаються моделі, що використовують тільки 230 В — вони розраховані на стаціонарне використання в майстернях шиномонтажу, на СТО тощо.

Акумулятор. Живлення від знімного або вбудованого акумулятора дарує...свободу дій використання компресора і дає змогу позбутися його жорсткої прив'язки по дроту до бортової автомобільної мережі або побутової розетки. Втім, акумулятор, що сів, все одно доведеться рано чи пізно заряджати. І в цьому питанні без дротового підключення не обійтися. Майте на увазі, що в штатну комплектацію деяких акумуляторних автокомпресорів батарея може бути не включена і її знадобиться купувати в окремому порядку.

Споживаний струм

Величина струму, що споживається компресором під час роботи. У більшості моделей, призначених для використання з легковими автомобілями, цей показник знаходиться на рівні 12-14 А. Невеликий струм краще з точки зору енергозбереження, але від цього показник багато в чому залежить і продуктивність пристрою (див. «Продуктивність»).

Споживана потужність

Номінальна потужність, споживана компресором під час роботи.

Цей параметр впливає насамперед на особливості підключення агрегата до бортової мережі через гніздо прикурювача. Таке гніздо має обмеження по потужності навантаження, причому у різних авто ці обмеження різні; і навіть в одному автомобілі різні роз'єми — власне прикурювач і окрема розетка того ж формату — можуть розрізнятися за допустимої потужності. Втім, більшість подібних роз'ємів без проблем справляються з агрегатами потужністю до 100 – 120 Вт; а от якщо ви купуєте більш потужний компресор — варто уточнити можливість його застосування з конкретним прикурювачем (найпростіше це зробити документації до авто). Якщо ж пристрій планується живити через «крокодили» або від розетки 230 В (див. «Підключення») — на споживану потужність можна не звертати особливої уваги.

Також більш потужні компресори, зазвичай, мають більшу продуктивність і/або максимальний тиск, однак суворої залежності тут немає.

Підключення

Способи підключення до джерела живлення, передбачені в конструкції компресора (див. «Тип»).

Прикурювач. Підключення до стандартного роз'єму прикурювача (або окремої авторозетки такого ж формату). Цей спосіб зручний тим, що для роботи компресора не потрібно відкривати капот. З іншого боку, прикурювачі мають обмеження за максимальною потужністю, причому в різних авто (і навіть в різних гніздах одного авто) ці обмеження можуть помітно різнитися. Детальніше див. «Споживана потужність».

«Крокодили». Підключення напряму до клем акумулятора за допомогою затискачів типу «крокодил». Цей спосіб трохи складніше, ніж робота від прикурювача — потрібно відкривати капот і тягнути дроти до батареї. З іншого боку, він дає змогу використовувати потужність бортової мережі на повну, не переживаючи про перевантаження і цілісність запобіжників, завдяки чому підходить навіть для найпотужніших і найпродуктивніших компресорів. Крім того, «крокодилами» пристрій можна підключити не тільки до бортової мережі, але і до окремого акумулятора; у деяких ситуаціях така можливість буває не зайвою (наприклад, якщо власна батарея авто вже сідає, але поблизу є «свіжий» акумулятор).

Прикурювач/«крокодили». Можливість використовувати будь-який з описаних вище варіантів підключення — на вибір. Це забезпечує зручність і дає можливість вибирати оптимальний формат робо...ти залежно від ситуації. Наприклад, для швидкої підкачки одного-двох коліс можна скористатися прикурювачем, а ось для тривалої роботи краще підходить живлення через «крокодили».

— Вилка. Вилка для підключення до звичайної розетки на 230 В (див. «Живлення»). Використовується в компресорах, що мають тільки цей тип живлення.

— Прикурювач/вилка. Варіант, що зустрічається в моделях з можливістю роботи як від 12 В, так і від 230 В; для першого використовується прикурювач, для другого — вилка.

Кабель (до акумулятора). Підключення напряму до акумуляторної батареї за допомогою кабелів з плоскими контактами, які при підключенні затискаються в клемах батареї. Така конструкція забезпечує більш щільний контакт, ніж описані вище «крокодили», проте менш зручна при підключенні і відключенні компресора.

Довжина шнура живлення

Довжина шнура, з допомогою якого компресор підключається до джерела живлення — стандартної автомобільної розетки DC 12V (т. нз. прикурювач) або безпосередньо до клем акумулятора. Вважається, що довжина кабелю не повинна бути менше двох метрів, щоб уникнути незручності в експлуатації.

Довжина шланга

Довжина шланга, через який здійснюється накачування повітря в шину. Чим вона більше, тим зручніше пристрій у використанні. Але рідко коли компресор залишають далеко від колеса, особливо якщо на пристрої розміщений манометр, з яким потрібно періодично звірятися. Для побутового використання в легкових автомобілях цілком достатньо шланга довжиною в півтора метра. Потужні і продуктивні моделі можуть бути обладнані шлангом на 7 і більше метрів, але це вже скоріше рішення для комерційного використання в автосервісах.

Випускання повітря

Наявність функції стравлювання повітря в конструкції пристрою.

Дана функція зустрічається виключно в електричних компресорах (див. «Тип»). Вона, по суті, дозволяє запускати компресор «у зворотний бік» — не на накачування, а на витягування повітря. Такий режим може знадобитися при необхідності швидко спустити великий надувний предмет — наприклад, матрац: здування вручну нерідко виявляється досить довгим і виснажливим справою, до того ж не завжди вдається ефективно видалити залишки повітря, компресор з цим справляється без проблем.

Зазвичай, для роботи з стравлюванням передбачається спеціальний отвір на корпусі, на яке потрібно переставити повітряний шланг.
Динаміка цін
Ryobi R18I-0 часто порівнюють
Ring RAC820 часто порівнюють