Україна
Каталог   /   Фототехніка   /   Фотоапарати

Порівняння Panasonic DC-G9 body vs Panasonic DMC-GH5 body

Додати до порівняння
Panasonic DC-G9  body
Panasonic DMC-GH5  body
Panasonic DC-G9 bodyPanasonic DMC-GH5 body
Порівняти ціни 7Порівняти ціни 8
Відгуки
0
0
11
ТОП продавці
Головне
П'яти-осьова стабілізація з компенсацією трясіння до 6.5 стоп. Ємний буфер пам'яті для RAW формату (до 50 кадрів за серію). Функція склеювання кадрів фото зі зрушенням матриці (до 80 МП). Швидкий автофокус (0.04 на фокусування).
Широкі можливості у відеозйомці. 5-осьова матрична стабілізація. Поворотний сенсорний дисплей. Широкий парк змінної оптики. Здвоєний слот для карт пам'яті. Пило - та вологозахист. Морозостійкість.
Тип фотокамери«бездзеркальна» (MILC)«бездзеркальна» (MILC)
Рейтинг DxOMark77
Матриця
Матриця
LiveMOS /+ процесор Venus 10/
LiveMOS
Розмір матриці4/3" (17.3х13 mm)
4/3" (17.3х13 mm) /17.3x13 mm/
Повне число МП2222
Ефективне число МП2020
Максимальний розмір знімка5184x3888 пікс5184x3888 пікс
Світлочутливість (ISO)100-25600
200-25600 /окремі налаштування дають змогу опустити ISO до 100/
Чистка матриці
Запис в RAW-форматі
Відсутність фільтра АА
Об'єктив
Кріплення (байонет)Micro 4/3Micro 4/3
Ручне фокусування
Стабілізація зображеннязі зсувом матриці
зі зсувом матриці /5-ти осьовою/
Зйомка фото
Кадрів в серії (RAW)50 шт
HDR
2 диски управління
Замір балансу білого
Експокорекція± 5 EV, з кроком 1/3 EV± 5 EV, з кроком 1/3 EV
Автобрекетинг
 /± 3 (3, 5, 7 кадрів в 1/3 EV, 2/3 EV, з кроком 1 EV)/
 /± 3 (3, 5, 7 кадрів в 1/3 EV, 2/3 EV, з кроком 1 EV)/
Режими експозиції
автоматичний
пріоритет витримки
пріоритет діафрагми
ручний режим
автоматичний
пріоритет витримки
пріоритет діафрагми
ручний режим
Система виміру експозиції
точкова
центрозважена
матрична (оціночна)
точкова
центрозважена
матрична (оціночна)
Зйомка відео
Зйомка Full HD (1080)1920x1080 пікс 180 к/с1920x1080 пікс 180 к/с
Зйомка Ultra HD (4K)3840x2160 пікс 60 к/с
4096x2160 пікс 60 к/с /+ 4096х2160 пікс 30 к/с/
Формати запису файлівAVCHD, MP4, H.264MOV, MP4, AVCHD
Ручне фокусування відео
Максимальна довжина відео
обмежена часом
обмежена об'ємом пам'яті
 
 
Порти підключення
HDMI v 2.0
вихід на навушники
вхід мікрофона
HDMI v 2.0
вихід на навушники
вхід мікрофона
Фокусування
Режими автофокуса
один знімок
слідкуючий
по обличчю
 
один знімок
слідкуючий
по обличчю
по усмішці
Точок фокусування225 шт225 шт
Сенсорне фокусування
підсилення контурів
Видошукач і затвор
Видошукач
електронний /368 тис пікс/
електронний /роздільна здатність 3680 тис. точок/
Кроп видошукача
1.66 x /0.83 х в еквіваленті 35 мм/
0.76 x
Охоплення кадру100 %100 %
Витримка
60 - 1/32000 с /механічний затвор до 1/8000 с/
60-1/8000 с /до 1/16000 з електронним затвором/
Серійна зйомка
9 к/с /з електронним затвором до 20 к/з, з вимкненим автофокусом до 60 к/с/
12 к/с
Тип затвораелектронний/механічнийелектронний/механічний
Дисплей
Діагональ дисплея3 ''3.2 ''
Роздільна здатність дисплея1040 тис. пікс1036 тис. пікс
Сенсорний екран
Поворотний дисплей
Додатковий екран
Пам'ять і комунікації
2 слота для карт пам'яті
Типи карт пам'яті
SD, SDHC, SDXC /з підтримкою UHS-II/
SD, SDHC, SDXC
Комунікації
Wi-Fi 5 (802.11ac)
Bluetooth v 4.2
NFC-чип
управління зі смартфона
Wi-Fi 4 (802.11n)
Bluetooth
 
управління зі смартфона
Спалах
вбудований спалах
Підключення зовнішнього спалаху
Джерело живлення
Джерело живлення
акумулятор
акумулятор /DMW-BLF19/
Модель акумулятораDMW-BTC13
Ємність акумулятора1860 мАгод
Знімків на заряді400 шт410 шт
Інше
Матеріал корпусамагнієвий сплавмагнієвий сплав
Захистзахист від пилу та водизахист від пилу та води
Габарити (ШхВхТ)137х97х92 мм139х98х87 мм
Вага658 г725 г
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogлистопад 2017січень 2017

Рейтинг DxOMark

Результат, показаний фотоапаратом в рейтингу DxOMark.

DxOMark — один з найбільш популярних і авторитетних ресурсів, присвячених експертного тестування камер. За результатами тестів камера отримує певну кількість балів; чим більше балів — тим вище підсумкова оцінка.

Світлочутливість (ISO)

Діапазон світлочутливості матриці цифрової камери. У цифровій фотографії світлочутливість виражається в тих же одиницях ISO, що і в плівковою; однак, на відміну від плівки, світлочутливість матриці цифрової камери можна змінювати, що дає розширені можливості налаштування параметрів зйомки. Висока максимальна світлочутливість важлива в тому випадку, якщо разом з камерою доводиться використовувати об'єктив зі слабкою світлосилою (див. Світлосила), а також під час зйомки слабоосвещенних сцен і бистродвіжущихся об'єктив; в останньому випадку висока ISO дозволяє використовувати невеликі значення витримки, що зводить розмиття зображення до мінімуму. Варто, однак, враховувати, що з підвищенням значення застосовуваного ISO зростає і рівень шумів на отриманих зображеннях.

Чистка матриці

Наявність в камері спеціального механізму для чистки матриці від пилу та інших забруднень.

Дана функція зустрічається виключно в моделях зі змінною оптикою — «зеркалках» і MILC (див. «Тип фотокамери»). При заміні об'єктива в таких камерах сенсор виявляється відкритим, і ймовірність його забруднення досить висока; а сторонні частинки на матриці в кращому випадку призводять до появи сторонніх артефактів, в гіршому — до пошкодження сенсора. Щоб уникнути цього і передбачаються системи очищення. Працюють вони, зазвичай, за принципом ультразвуку: високочастотна вібрація «скидає» сміття з поверхні сенсора.

Зазначимо, що жодна система очищення не ідеальна, зокрема, таким системам «не по зубах» конденсат, сольові відкладення та інші аналогічні забруднення. Так що матриці все одно може знадобитися ручна чистка (в ідеалі — в сервісному центрі). Тим не менш, дана функція дозволяє ефективно впоратися як мінімум з пилом, що помітно полегшує життя користувачу.

Відсутність фільтра АА

Відсутність фільтра AA в конструкції камери.

AA-фільтр відповідає за «антиаліасінг» — усунення ефекту муару. Такий ефект може виникнути під час зйомки об'єктів з великою кількістю тонких горизонтальних або близьких до горизонтальних ліній (наприклад, цегляної стіни на великій відстані, або костюма з певного виду тканини). Він призводить до появи на знімку характерного візерунка, який, зазвичай, недоречний; для усунення цього явища і передбачається АА-фільтр. Водночас вважається, що ця функція знижує загальну різкість зображення; тому в деяких камерах вона може бути відсутнім. В основному це професійні моделі: відсутність АА-фільтра дає фотографу додаткові можливості, однак висуває підвищені вимоги до навичок зйомки.

Кадрів в серії (RAW)

Найбільша кількість кадрів, яке фотокамера здатна відзняти «за один захід» при серійної зйомки у форматі RAW (див. «Запис у RAW-форматі).

Технічні особливості сучасних цифрових фотоапаратів такі, що при серійної зйомки фотографії доводиться записувати в спеціальний буфер, і лише потім, після закінчення серії, їх можна записати на карту пам'яті. Цей буфер має обмежений об'єм, тому кількість кадрів в одній серії також обмежена. Водночас відзначимо, що даний показник зазвичай вказується для зйомки на максимально можливому роздільній здатності (див. «Максимальний розмір знімка»); при менших роздільних здатностях об'єм кожного знімка знижується, і кількість кадрів в серії може виявитися більше заявленого в характеристиках.

Знімки у форматі RAW займають більше об'єму і вимагають більшої потужності для обробки, ніж «готові» JPEG. Тому кількість кадрів в серії даного формату зазвичай нижче, ніж у JPEG. Втім, бувають і винятки — зазвичай це камери, які мають два окремих буфера (для RAW і JPEG).

Зйомка Ultra HD (4K)

Максимальна роздільна здатність і частота кадрів відео, знятого камерою в стандарті Ultra HD (4K).

До UHD 4K відносять роздільної здатності з розміром кадру приблизно в 4 тис. пікселів по горизонталі. Конкретно в фотокамерах для відеозйомки найчастіше застосовуються роздільної здатності 3840х2160 і 4096х2160. Щодо частоти кадрів варто насамперед зазначити, що звичайне (не уповільнене) відео знімається зі швидкістю до 60 кадр/сек і в цьому випадку чим вище частота кадрів — тим більше плавним буде відео, тим менше будуть помітні ривки при русі в кадрі. Якщо ж частота кадрів становить 100 кадр/сек і вище — це зазвичай означає, що камера має режим сповільненої зйомки відео.

Формати запису файлів

Формати файлів, в яких камера може записувати відео. З урахуванням того, що відзнятий відеоматеріал розрахований на перегляд на зовнішньому екрані, варто переконатися, що програє пристрій (DVD-плеєр, медіацентр і т. ін.) здатне працювати з відповідними форматами. Водночас багато моделей камер самі можуть грати роль плеєра, підключаючись до телевізора аудіо/відеовиходу або HDMI (див. відповідні пункти глосарію). А якщо відеоматеріали належить переглядати на комп'ютері, на цей пункт взагалі не варто звертати особливої уваги: проблеми з несумісністю форматів в таких випадках виникають рідко, а вирішуються, зазвичай, встановленням відповідного кодека.

Максимальна довжина відео

Обмеження по довжині записуваного відео, передбачені в конструкції камери. У деяких моделях час запису обмежується по часу (наприклад, 30 хвилин) — таким чином, для запису більш довгого відео його доведеться розбивати на окремі ролики. В інших тривалість залежить лише від об'єму вільної пам'яті — записувати можна до тих пір, поки вистачає місця. Зустрічається і поєднання цих варіантів; в таких моделях відеозапис припиняється, як тільки досягається будь-який з двох обмежень.

Режими автофокуса

Режими роботи автофокусу, передбачені в конструкції камери.

— Один знімок. Основний режим роботи автофокусу, зустрічається у всіх сучасних камерах і використовується найчастіше. Розрахований на зйомку нерухомих об'єктів.

— Стежить. Цей режим застосовується для зйомки рухомих об'єктів, дистанція до яких постійно змінюється: камера постійно відслідковує стан об'єкта, постійно підлаштовуючи оптику так, щоб він перебував у фокусі. Зазвичай зустрічається в камерах середнього і вищого класу.

— AI фокус. Своєрідна комбінація попередніх двох режимів, застосовується у тому разі, коли нерухомий об'єкт у будь-який момент може почати рухатися. Якщо сцена статична, автофокус працює в режимі одного кадру, якщо ж об'єкт, на якому проведена фокусування, почав рухатися — апарат переключається в режим стежачого автофокусу. Режим AI дозволяє практично миттєво виставляти оптимальні налаштування автофокуса, що особливо корисно для репортажної зйомки. Першопочатково він зустрічався в дорогих моделях, однак, завдяки розвитку технологій, на сьогоднішній день може використовуватися навіть в недорогих компактах (див. «Тип фотокамери»).

— По обличчю. Режим автофокуса, що використовує систему розпізнавання осіб і наводить різкість саме за ним. Дана функція корисна передусім для зйомки людей на великій відстані від камери, коли розмір особи набагато менше розміру кадру — наприклад, при групових знімках.

— По усмішці. Подальший роз...виток описаного вище режиму автофокусування по обличчю, коли, згідно з назвою, система реагує не просто на особі, а на посмішку. Цей режим може поєднуватися з функцією автоматичної зйомки в момент посмішки.

— Тварина в кадрі. Режим, розрахований насамперед на зйомку тварин, яких буває важко (а найчастіше і неможливо) змусити сидіти в кадрі нерухомо. Зазвичай є різновидом описаного вище стежачого автофокусу, конкретні ж особливості роботи можуть відрізнятися залежно від моделі камери.

Даний список не є вичерпним, в конструкції сучасних камер можуть передбачатися й інші специфічні режими автофокусування.
Динаміка цін
Panasonic DC-G9 часто порівнюють
Panasonic DMC-GH5 часто порівнюють