Україна
Каталог   /   Аудіотехніка   /   Hi-Fi та Hi-End компоненти   /   Підсилювачі

Порівняння Pioneer A-40AE vs Pioneer A-30

Додати до порівняння
Pioneer A-40AE
Pioneer A-30
Pioneer A-40AEPioneer A-30
Порівняти ціни 18Порівняти ціни 1
Відгуки
ТОП продавці
Тип пристроюінтегральний підсилювачінтегральний підсилювач
Елементна базатранзисторнийтранзисторний
Параметри підсилювача
Кількість каналів22
Діапазон частот
10 – 100000 Гц /+1 -3 дБ/
5 – 100000 Гц /+0 -3 дБ/
Потужність на канал (8Ω)30 Вт40 Вт
Потужність на канал (4Ω)60 Вт70 Вт
Співвідношення сигнал/шум106 дБ105 дБ
Співвідношення сигнал/шум (Phono MM/MC)81 дБ77 дБ
Чутливість / імпеданс каналів
Лінійний вхід
200 мВ
50 кОм
200 мВ
50 кОм
Вхід Main
1 В
10 кОм
1 В
10 кОм
Phono MM/MC
2.8 мВ
50 кОм
2.8 мВ
50 кОм
Вихід REC
200 мВ
2.2 кОм
200 мВ
2.2 кОм
Роз'єми
Входи
Phono
коаксіальний S/P-DIF
оптичний
вхід управління (ІЧ)
Phono
 
 
вхід управління (ІЧ)
На підсилювач (Main)RCARCA
RCA5 пар5 пар
Виходи
вихід управління (ІЧ)
вихід управління (ІЧ)
На акустику4 шт4 шт
REC (на записуючий пристр.)1 пар1 пар
На навушники6.35 мм (Jack)6.35 мм (Jack)
Передня панель
індикатори
вихід на навушники
індикатори
вихід на навушники
Функції та можливості
Регулювання
регулювання НЧ
регулювання ВЧ
регулювання балансу
регулювання рівня
тонкомпенсація
регулювання НЧ
регулювання ВЧ
регулювання балансу
регулювання рівня
тонкомпенсація
Додатково
пряме підключення (By-pass/Direct)
автоматичне вимкнення живлення
фонокоректор ММ
підключення додаткової АС
Bi-Wiring
керування зовнішніми пристроями
пряме підключення (By-pass/Direct)
автоматичне вимкнення живлення
фонокоректор ММ
підключення додаткової АС
Bi-Wiring
керування зовнішніми пристроями
Інше
пульт ДУ
Матеріал шасісталь
Блок живленнявнутрішнійвнутрішній
Споживана потужність150 Вт175 Вт
Споживання в режимі очікування0.2 Вт0.3 Вт
Габарити (ШхГхВ)435x323x129 мм435x360x128 мм
Вага8.2 кг7.9 кг
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogгрудень 2018січень 2014

Діапазон частот

Діапазон частот звуку, з яким здатний працювати підсилювач. Чим ширше цей діапазон, тим повніше загальна картина звучання, тим менше ймовірність того, що надто високі або низькі частоти будуть «обрізані» підсилювачем на виході. Однак потрібно враховувати, що діапазон чутних людиною звуком становить в середньому від 16 Гц до 20 кГц; зустрічаються деякі відхилення від цієї норми, але вони невеликі. Водночас сучасна Hi-Fi і Hi-End техніка може мати набагато більш широкий діапазон — найчастіше він є свого роду «побічним ефектом» висококласних схем. Деякі виробники можуть використовувати цю властивість в рекламних цілях, однак практичної цінності саме по собі воно не несе.

Відзначимо, що навіть в межах чутного діапазону не завжди має сенс гнатися за максимальним охопленням. Варто, наприклад, враховувати, що фактично чутний звук не може бути краще, ніж здатні видати колонки; тому для акустичної системи з нижнім порогом, скажімо, в 70 Гц нема чого шукати підсилювач з цим показником у 16 Гц. Також не варто забувати, що сам по собі широкий частотний діапазон абсолютно не гарантує високої якості звуку — воно пов'язано з величезною кількістю інших факторів.

Потужність на канал (8Ω)

Номінальна потужність звуку, що видається підсилювачем на один канал під час роботи з навантаженням, що має динамічний опір (імпеданс) у 8 Ом. У нашому каталозі цей параметр вказується для режиму, коли під навантаженням працюють усі канали підсилювача (див. «Кількість каналів»); за наявності незадіяних каналів номінальна потужність може бути трохи вище, однак цей режим не можна назвати штатним.

Номінальну потужність можна спрощено описати як найбільшу потужність вихідного сигналу, при якій підсилювач здатний стабільно працювати тривалий час (не менше години) без негативних наслідків. Це усереднені цифри, оскільки на практиці аудіосигнал по визначенню нестабільний, і окремі стрибки його рівня можуть значно перевищувати номінальну потужність. Проте саме вона є головною підставою для оцінки загальної гучності звучання.

Також цей показник визначає, які колонки можна підключати до підсилювача: їх номінальна потужність не повинна бути нижче, ніж у підсилювача.

За законами електродинаміки при різному динамічному опорі навантаження вихідна потужність підсилювача також буде різною. В сучасних колонках стандартними є значення 8, 6, 4 і 2 Ом, для них і вказуються рівні потужності.

Потужність на канал (4Ω)

Номінальна потужність звуку, що видається підсилювачем на один канал при підключенні до нього навантаження з динамічним опором (імпедансом) в 4 Ом. Детальніше про номінальної потужності та її зв'язку з імпедансом див. «Потужність на канал (8Ω)».

Співвідношення сигнал/шум

Саме по собі співвідношення сигнал/шум — це відношення рівня чистого звуку, видаваного підсилювачем, до рівня сторонніх шумів, що виникають при його роботі. Цей параметр є основним показником загальної якості звучання — причому досить наочним, оскільки при його обчисленні враховуються практично всі шуми, що впливають на звук в нормальних умовах роботи. Рівень у 70 – 80 дБ в сучасних підсилювачах можна вважати допустимим, 80 – 90 дБ — непоганим, а для прогресивних пристроїв аудіофільского класу обов'язковим вважається співвідношення сигнал/шум не менше 100 дБ.

Якщо в характеристиках не уточнюється, для якого виходу вказано співвідношення сигнал/шум — зазвичай мається на увазі його значення для лінійного входу (див. «RCA (пар)»). Цього буває цілком достатньо, щоб оцінити якість пристрою за цим параметром. Проте деякі виробники вказують його і для інших входів — Main, Phono; докладніше про це див. нижче.

Співвідношення сигнал/шум (Phono MM/MC)

оотношение сигнал/шум під час роботи підсилювача через вхід Phono. Цей інтерфейс призначений для підключення програвачів вінілових дисків; його особливості описані в п. «Входи» нижче, а про значення будь-якого співвідношення сигнал/шум див. відповідний пункт вище.

Входи

— Euroblock. Аналоговий аудіовхід (зазвичай, лінійний), що використовує роз'єм Euroblock. Цей роз'єм, що застосовується переважно у професійній аудіотехніці, примітний тим, що кріпиться до дроту за допомогою клем. Це дуже зручно під час роботи з зачищеними від ізоляції дротами (що нерідко потрібна при професійному застосуванні): один раз прикрутити такий дріт до штекеру і підключати/відключати штекер до роз'єму Euroblock набагато простіше, ніж постійно відкручувати/закручувати клеми. Крім того, таке підключення нерідко робиться балансним (див. «XLR (балансні)» нижче). Входи цього типу зустрічаються в основному в підсилювачах інформаційного та інформаційно-концертного призначення (див. вище).

— Phono. Спеціальний вхід для підключення до підсилювача програвачів вінілових дисків; часто має індекс, який вказує на тип сумісного звукознімача, наприклад «Phono MM» або «Phono MM/MC» (докладніше див. «Додатково — Фонокоректор»). Незважаючи на поширення цифрових форматів, такі програвачі все ще високо цінуються аудіофілами за високу якість і достовірність звучання, і часто використовуються в аудіосистемах преміумкласу. Однак підключення «вертушки» має свої особливості, зокрема вимагає наявності фонокорректора (докладніше див. там само) — і стандартні входи для цієї мети непридатні. А тому наявність роз'єму Phono є обов'язковим, якщо Ви хочете використовувати підключати плеєр безпосередньо, без зовнішнього фонокорректора.

USB B....Інтерфейс USB широко застосовується в комп'ютерній техніці для різної периферії. Наявність входу type B означає, що підсилювач може підключатися до комп'ютера в якості зовнішнього керованого пристрою (slave). Найчастіше при такому підключенні він використовується в ролі зовнішньої звукової карти або аудіоінтерфейсу — це забезпечує більш високу якість звуку і більш широкі можливості налаштування, ніж у більшості вбудованих звукових карт, навіть дорогих. Однак цим справа не обмежується: у деяких моделях через USB type B можна оновлювати прошивку або змінювати спеціальні параметри підсилювача.

Коаксіальний S/P-DIF. Вхід для передачі звуку в цифровому вигляді, різновид інтерфейсу S/P-DIF, заснована на звичайному електричному сигналі (другий різновид, оптична, описана нижче). Зазвичай використовує поширений роз'єм типу RCA, відомий як «тюльпан», однак має досить суворі вимоги до кабелю. Пропускна здатність будь-якої версії S/P-DIF цілком достатня навіть для високоякісного багатоканального звуку, а сама коаксіальна версія простіше, дешевше і надійніше оптичної, однак більш сприйнятлива до перешкод.

Оптичний. Вхід для передачі звуку в цифровому вигляді за допомогою світлових сигналів, через оптоволоконний кабель TOSLINK; одна з версій стандарту S/P-DIF. Головною перевагою оптоволокна перед традиційними електричними кабелями є повна нечутливість до електричних перешкод; водночас воно коштує дорожче і вимагає досить обережного поводження (зокрема, не терпить різких згинів).

— Балансний цифровий (AES/EBU). Інтерфейс AES/EBU застосовується в професійній сфері для передачі звуку в цифровому форматі. Він може використовувати кілька типів підключення; в даному випадку мається на увазі передача по т. зв. балансної лінії з використанням роз'єму XLR. І принцип балансного підключення, і сам роз'єм докладно описані в п. «XLR (балансні)» нижче — однак у випадку AES/EBU мова йде про цифровому, а не про аналоговому сигналі.

— COM-порт (RS-232). Роз'єм, застосовуваний для керування підсилювачем з комп'ютера. Через нього можна змінювати налаштування, в. ч. і досить тонкі, а в деяких моделях — навіть оновлювати прошивку. Зазвичай для таких цілей потрібне спеціальне, які може поставлятися в комплекті з підсилювачем.

Вхід управління (ІК). Роз'єм для підключення зовнішнього інфрачервоного приймача дистанційного керування. При правильному розміщенні такий приймач дасть змогу використовувати пульт ДУ навіть у тих місцях, звідки сигнал з пульта не може дістати до основного (вбудованого) датчика — наприклад, в іншій кімнаті. Для подібних цілей можуть застосовуватися не тільки датчики у вигляді окремого пристрою, але і компоненти системи, сумісні з пультом ДУ — наприклад, плеєри або тюнери.

Матеріал шасі

Матеріал, з якого виконана основа підсилювача — внутрішній каркас, на якому монтуються плати, трансформатор і інші компоненти схеми.Теоретично цей момент може впливати на якість звучання, оскільки різні матеріали мають різні магнітні властивості, розрізняються за ступенем захисту «начинки» від перешкод і т. ін. Однак у сучасних підсилювачах фабричної складання особливості звуку залежать від величезної кількості інших факторів, набагато більш значущих, і на їх фоні вплив матеріалів шасі повністю втрачається. Тому на практиці від цього параметра залежить хіба що вага і вартість пристрою, і то незначно.

Застосовуватися ж у сучасних пристроях можуть такі варіанти:

— Алюміній. Цей матеріал поєднує непогану міцність і невелику вагу, довговічний, проте коштує досить дорого.

— Сталь. Сталь дуже надійна, при цьому проста в обробці і коштує недорого. Головним її недоліком можна назвати велику вагу.

— Мідь. За рахунок ряду фізичних властивостей мідь вважається добре підходящим матеріалом для високоякісної електроніки. З іншого боку, вона досить важка і дорога у виробництві.

— Дюраль. Сплав на основі алюмінію і міді, що являє собою щось середнє між цими двома матеріалами: важить значно менше і коштує дешевше, ніж мідь, водночас характеристики дюралю вважаються більш прогресивними, ніж у чистого алюмінію.

Споживана потужність

Потужність, споживана підсилювачем під час роботи у штатному режимі. Деякі виробники можуть вказувати середні значення потужності, деякі — показники на максимальному навантаженні. Однак у будь-якому разі цей параметр дозволяє цілком адекватно оцінити енергоспоживання пристрою і вимоги до підключеному живлення.

Крім того, він може стати в нагоді, якщо у Вас є сумніви в достовірності заявлених даних про вихідний потужності (див. «Потужність на канал (8Ω)»). Основне правило таке: сумарна номінальна потужність по всіх каналах не може бути вище загального енергоспоживання підсилювача. Крім того, існують спеціальні формули, що дозволяють вивести максимально можливу номінальну потужність залежно від потужності живлення і типу підсилювача; з ними можна ознайомитися в спеціальних джерелах.

Споживання в режимі очікування

Енергоспоживання підсилювача в режимі очікування.

У цьому режимі більшість компонентів підсилювача відключено; живлення надходить тільки на керуючі ланцюга. Їх єдине завдання — в потрібний момент взяти команду від користувача і включити пристрій в роботу. Споживання цих ланцюгів надзвичайно низько і навряд чи відчутно позначиться на рахунках за електрику; при цьому вихід з режиму очікування відбувається швидше, ніж включення «з нуля», а команда може бути прийнята з пульта ДУ (що неможливо при повній відсутності живлення). Тому більшість «виключених» підсилювачів зазвичай перебувають саме в режимі очікування.
Динаміка цін
Pioneer A-40AE часто порівнюють
Pioneer A-30 часто порівнюють