Україна
Каталог   /   Аудіотехніка   /   Hi-Fi та Hi-End компоненти   /   AV-ресивери

Порівняння Onkyo TX-NR474 vs Harman Kardon AVR 161

Додати до порівняння
Onkyo TX-NR474
Harman Kardon AVR 161
Onkyo TX-NR474Harman Kardon AVR 161
від 30 044 грн.
Товар застарів
від 18 574 грн.
Товар застарів
Відгуки
Тип пристроюAV-ресиверAV-ресивер
Процесор
Частота дискретизації аудіо ЦАП384 кГц192 кГц
Розрядність аудіо ЦАП32 біт24 біт
Автокалібрування звуку
Авторегулювання рівня
Об'ємне звучання в навушниках
Підтримка Ultra HD4K
HDRHDR10, Dolby Vision
Підтримка 3D
Технічні хар-ки
Кількість каналів5.15.1
Потужність на канал
135 Вт /6 Ом, 1 кГц, 1% КГІ/
85 Вт /8 Ом, 1 кГц, 0.9% КГІ/
Відношення сигнал/шум106 дБ100 дБ
Допустимий опір акустики4 Ом6 Ом
Частотний діапазон10 – 100000 Гц10 – 130000 Гц
Медіаплеєр і тюнер
Тюнер і відтворення
AM/FM-радіо
USB-носій
мережеве потокове аудіо
інтернет-радіо
AM/FM-радіо
USB-носій
 
інтернет-радіо
Формати відтворенняMP3, WMA, WMA Lossless, FLAC, WAV, Ogg Vorbis, AAC, LPCM
Комунікації (інтерфейс)
Інтерфейси
AirPlay
Chromecast
Wi-Fi
Bluetooth
LAN
 
DLNA
узгодження Remote control
 
 
 
Bluetooth
LAN
MHL
DLNA
 
Підтримка декодерів
Декодери
Dolby Atmos
Dolby Digital
 
Dolby TrueHD
 
 
 
DTS
 
 
DTS-HD Master Audio
 
 
DTS Neural:X
 
DTS X
 
Dolby Digital
Dolby Digital Plus
Dolby TrueHD
Dolby Pro Logic II
Dolby Pro Logic IIx
Dolby Digital EX
DTS
DTS 96/24
DTS-HD High Resolution Audio
DTS-HD Master Audio
DTS ES Matrix 6.1
DTS ES Discrete 6.1
 
DTS Neo:6
 
Входи
RCA3 пар2 пар
Коаксіальний S/P-DIF1 шт1 шт
Оптичний2 шт1 шт
HDMI4 шт5 шт
Версія HDMIv 2.1v 2.0
Композитний2 шт2 шт
Вхід управління (ІЧ)
Виходи
HDMI1 шт1 шт
Композитний1 шт
На навушники6.35 мм (Jack)6.35 мм (Jack)
Критичний вихід1 шт
Передня панель
Вихід на навушники
USB-порт
Лінійний
 /mini-Jack/
Інше
Споживана потужність400 Вт
Споживання в режимі очікування0.2 Вт
Габарити (ШхГхВ)435x328x160 мм440x300x121 мм
Вага8.6 кг4.6 кг
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogберезень 2017грудень 2013

Частота дискретизації аудіо ЦАП

Цифро-аналоговий перетворювач (ЦАП) — це обов'язковий елемент будь-якої системи, призначеної для відтворення цифрового звуку. ЦАП являє собою електронний модуль, який переводить інформацію про звук в імпульси, що подаються на колонки. Технічні особливості такого перетворення такі, що чим вище частота дискретизації — тим більш якісним виходить сигнал на виході ЦАП, тим менше він спотворюється при перетворенні. Найбільш популярним варіантом в ресіверах на сьогодні є показник 192 кГц — він відповідає дуже високій якості звучання (DVD-Audio) і водночас дозволяє уникнути зайвого підвищення вартості пристроїв.

Розрядність аудіо ЦАП

Ще один показник, що визначає загальну якість роботи цифро-аналогового перетворювача аудіосигналу. Детальніше про перетворювачі див. «Частота дискретизації аудіо ЦАП»; тут же відзначимо, що розрядність стандартно виражається в бітах, і чим вона вища — тим точніше сигнал на виході ЦАП відповідає вихідного сигналу і тим менше в нього вноситься спотворень. На сьогодні вважається, що показник в 16 біт забезпечує цілком прийнятну якість сигналу, а 24-бітний ЦАП підходять навіть для техніки преміумрівня.

Підтримка Ultra HD

Можливість роботи ресивера з відеосигналом надвисокої чіткості Ultra HD. Зустрічаються різні варіанти виконання. Найпопулярніші - це 4K і 8K. Роздільна здатність такого відео відповідно в 4 і в 8 рази вище, ніж у Full HD, що дозволяє досягти ще більшої чіткості зображення і ступеня його деталізації (порівняно з FullHD). Однак і для перегляду потрібен телевізор/проєктор із підтримкою 4K або 8K. А вартість подібних систем (зокрема 8K) може коштувати недешево.

HDR

Підтримка ресивером технології HDR; також у цьому пункті може уточнюватися конкретний підтримуваний формат HDR.

HDR розшифровується як «розширений динамічний діапазон». Дана технологія дає змогу розширити діапазон яскравості, відтворюваний одночасно на екрані; простіше кажучи, глядач буде бачити більш яскравий білий і більш темний чорний. На практиці це означає значне поліпшення якості передачі кольору: кольори виходять більш яскравими і водночас більш достовірними, ніж без HDR. Однак, для використання цієї функції потрібен не тільки ресивер, але і телевізор/проєктор з підтримкою відповідного формату HDR, а також контент, записаний у цьому форматі.

Що стосується конкретних форматів, то в наш час найбільш популярними варіантами є базовий HDR10, розширений HDR10+ і висококласний Dolby Vision. Ось їх особливості:

— HDR10. Історично перший зі споживчих HDR-форматів, менш прогресивний, ніж описані нижче варіанти однак дуже поширений. Зокрема, HDR10 підтримують практично всі стрімінгові сервіси, які взагалі надають HDR-контент, також він є загальноприйнятим для дисків Blu-ray. Дає можливість працювати з глибиною кольору 10 біт (звідси і назва). При цьому пристрої даного формату сумісні і з контентом в HDR10+, хоча його якість буде обмежуватися можливостями оригінального HDR10.

— HDR10+. Вдосконалена версія HDR10. При тій же глибині кольору (10 біт) використовує та...к звані динамічні метадані, що дають змогу передавати інформацію про глибину кольору не тільки для груп з декількох кадрів, але і для окремо взятих кадрів. Завдяки цьому досягається додаткове поліпшення передачі кольору.

— Dolby Vision. Прогресивний стандарт, що використовується, зокрема, у професійному кінематографі. Дає можливість досягти глибини кольору в 12 біт, використовує описані вище динамічні метадані, до того ж дає змогу передавати в одному відеопотоці відразу два варіанти зображення – HDR і звичайне (SDR). При цьому Dolby Vision заснований на тій же технології, що і HDR10, тому в сучасній відеотехніці даний формат зазвичай поєднується з HDR10 або HDR10+.

Потужність на канал

Максимальна потужність звуку, що може видати підсилювач потужності (за наявності такого в ресивері, див. «Тип») на один канал акустичної системи. Тут варто зазначити, що в даному випадку прийнято вказувати т. зв. RMS (Rated Maximum Sinusoidal), або номінальну потужність. Номінальної вважається найбільша потужність, яку підсилювач гарантовано здатний без перерв видавати протягом години без будь-яких збоїв чи поломок. Короткочасні стрибки рівня сигналу можуть значно перевищувати це значення, однак основним показником є все ж номінальна потужність.

Потужність підсилювача багато в чому визначає гучність звучання підключеній акустичної системи. На практиці гучність також залежить від характеристик колонок — чутливості, імпедансу і т. ін.; однак за інших рівних умов одна і та сама акустика на більш потужному підсилювачі буде звучати голосніше. Крім того, цей параметр також впливає на сумісність колонок і підсилювача — вважається, що різниця в номінальних потужностях цих компонентів не повинна перевищувати 10-15% (а в ідеалі потужності взагалі повинні збігатися). А оскільки для різних приміщень потрібні колонки різної потужності, це впливає і на вибір підсилювача для тієї чи іншої обстановки; конкретні рекомендації по співвідношенню характеристик приміщення і потужності акустики можна знайти в спеціальних джерелах.

Також відзначимо, що, якщо підсилювач може працювати з навантаженням різного опору (див. «Допустимий опір акусти...ки»), то для різних варіантів і потужність на канал буде різною — чим нижчий опір, тим вище потужність. В характеристиках ж в цьому випадку зазвичай вказується максимальне значення цього параметра — тобто потужність при мінімально допустимому опорі.

Відношення сигнал/шум

Цей показник визначає кількість сторонніх шумів, якими супроводжується звук, видаваний підсилювачем ресивера. Він зручний тим, що враховує практично всі можливі значущі шуми — як створювані самим пристроєм, так і обумовлені зовнішніми причинами. Чим вище співвідношення сигнал/шум — тим менше потужність перешкод порівняно з основним сигналом, тим чистіше буде звучати підсилювач. Показник у 70-80 дБ вважається нормальним для більшості споживчої електроніки, проте в AV-ресіверах, зазвичай представляють собою пристрої преміумкласу, його можна назвати хіба що задовільним. У найбільш прогресивних моделях цей показник може значно перевищувати 100 дБ.

Допустимий опір акустики

Найменший опір динаміків акустичної системи, з яким підсилювач здатний нормально працювати. Номінальний опір акустики, позначається також терміном «імпеданс», є одним із ключових параметрів при підборі компонентів аудіосистеми: для нормальної роботи необхідно, щоб імпеданс акустики відповідав характеристиками підсилювача. Якщо опір колонок буде більше — гучність звуку значно знизиться, якщо менше — в ньому з'являться спотворення, а в гіршому випадку можливі навіть перевантаження і поломки. Тому в характеристиках ресиверів зазвичай вказується саме мінімальний опір — адже підключення навантаження занадто низького імпедансу загрожує більш серйозними наслідками, ніж занадто високого.

Частотний діапазон

Діапазон частот звуку, який ресивер здатний видати на вихід (цей параметр може вказуватися і для моделей без власного підсилювача, детальніше див. «Кількість каналів»). Від цього параметра залежить повнота переданого звуку; зрозуміло, якість звучання загалом сильно залежить від низки інших чинників (наприклад, амплітудно-частотної характеристики), однак чим ширше частотний діапазон — тим менше ризик, що підсилювач повністю «відріже» деяку частину звуку. З іншого боку, тут слід враховувати, що нормальний діапазон чутності людського вуха становить приблизно 16 – 20000 Гц, і відхилення від цих кордонів досить невеликі. І хоча зазвичай сучасні ресивери забезпечують набагато більш широкий діапазон частот, однак це є скоріше маркетинговим ходом, ніж реально значущим показником (або свого роду «побічним дефектом» конструкції високоякісного підсилювача).

Також варто врахувати, що для відтворення всієї повноти частот підсилювача Вам будуть потрібні і динаміки з відповідними характеристиками.

Тюнер і відтворення

AM/FM-радіо. Наявність вбудованого тюнера, що дозволяє приймати радіопередачі AM і FM-діапазону без додаткових пристроїв (може знадобитися хіба що антена, і то далеко не завжди). В FM можна реалізувати передачу якісного стереозвуку, однак хвилі поширюються тільки в межах прямої видимості (10-20 км); тому більшість станцій цього діапазону належать до «міським музичним». В AM дальність передачі вимірюється вже сотнями кілометрів, однак якість звуку відчутно нижче, тому такі станції зазвичай спеціалізуються на розмовних програмах (зокрема, новинах).

USB-носій. Можливість підключити до ресівера USB-носій — наприклад, «флешку або зовнішній жорсткий диск — і програвати з нього вміст безпосередньо. Для цього необхідний роз'єм USB. Найчастіше у моделях з такою функцією він розташовується на передній панелі (див. нижче) — це забезпечує зручність підключення; водночас є й винятки. Також відзначимо, що сама наявність USB не обов'язково передбачає можливість відтворення з зовнішніх носіїв — цей інтерфейс може використовуватися для службових цілей, наприклад, для оновлення прошивки або відтворення з ПК (див. «Додатково (входи) — USB Type B»).

Мережеве потокове аудіо. Можливість відтворення потокового аудіо через локальну мережу або Інтернет (у т. ч. з сервісів на зразок Grooveshark або Last.Fm). Назва «потокове» пов'язано з тим, що кожна композиція відтво...рюється безпосередньо з мережі, без запису у власне постійне сховище ресивера. Ця функція за визначенням вимагає підключення до комп'ютерних мереж; найчастіше з цією метою використовується модуль Wi-Fi (див. «Інтерфейси») або роз'єм LAN.

— Інтернет-радіо. Можливість використання ресівера для прийому і відтворення передач Інтернет-радіостанцій. Ця функція багато в чому схожа з вищеописаним мережевим аудіо — зокрема, для її роботи потрібно підключення до мережі, а дані передаються в потоковому форматі; однак у разі мережевого аудіо користувач сам вибирає, що і коли слухати, тут же трансляція йде аналогічно звичайним радіопередачам і управляється з радіостанції. Власне, багато великі станції транслюють свої передачі не тільки в традиційному ефірі, але також і через Інтернет; є і спеціалізовані проєкти, що віщають тільки в Мережі. Загалом вибір програм значно більші, ніж для звичайного радіомовлення — адже Інтернет-радіо не має обмежень по дальності. А самих ресіверах можуть передбачатися додаткові інструменти з управління таким мовленням — наприклад, каталоги, пошук за жанрами, мов і т. ін.
Динаміка цін
Onkyo TX-NR474 часто порівнюють
Harman Kardon AVR 161 часто порівнюють