Україна
Каталог   /   Туризм і риболовля   /   Риболовля   /   Надувні човни

Порівняння Kolibri K-280CT vs Kolibri K-280T

Додати до порівняння
Kolibri K-280CT
Kolibri K-280T
Kolibri K-280CTKolibri K-280T
Порівняти ціни 3Порівняти ціни 8
Відгуки
0
0
22
ТОП продавці
Типгребнийгребний
Кількість місць23
Вантажопідйомність310 кг250 кг
Оснащення
Тип днищаплоскеплоске
Покриття днищарейкова сланьрейкова слань
Транецьнавіснийнемає
Сидінняжорсткі фіксованіжорсткі фіксовані
Додатково
ручки для перенесення
поворотні кочети
леєрний трос
ручки для перенесення
поворотні кочети
леєрний трос
Характеристики
Макс. потужність мотора3 к. с.3 к. с.
Кількість гермовідсіків22
Діаметр балона38 см34 см
Розміри (ДхШ)280х140 см280х130 см
Розміри кокпіта (ДхШ)204х64 см212х62 см
Розміри (в складеному вигляді)100х53х33 см100х47х33 см
Щільність тканини950 г/м²950 г/м²
Вага28 кг21 кг
Комплектація
Весла
Насос
Ремкомплект
Сумка для човна
Дата додавання на E-Katalogлипень 2014липень 2014

Кількість місць

Загальна кількість місць, передбачена в човні, фактично — максимальна кількість дорослих людей, на яку вона розрахована. Зазвичай, це число відповідає кількості місць для сидіння.

При виборі за цим показником варто враховувати три моменти. По-перше, при максимальній кількості людей у човні може бути досить тісно і не дуже комфортно. По-друге, крім людей, в такі плавзасоби нерідко доводиться завантажувати також багаж, який буває важким і об'ємним. По-третє, можливості човни обмежуються не тільки кількістю місць, але і вантажопідйомністю (див. нижче). Тому якщо на судні планується перевозити людей великої статури та/або велику кількість багажу — краще всього вибрати модель із запасом за кількістю місць.

Що стосується конкретної кількості, то найбільш мініатюрні сучасні човни мають 1 або 2 місця. Надзвичайно популярні також моделі середніх розмірів, на 3 або 4 місця. 5-місцеві варіанти зустрічаються порівняно рідко, а найбільші моделі вміщують 6 і більше осіб.

Вантажопідйомність

Максимальна вага вантажу, на який штатно розрахована човен. Вантаж у даному разі включає як пасажирів і їх багаж, так і мотор і різне додаткове оснащення.

Заявлену в характеристиках вантажопідйомність однозначно не можна перевищувати: хоча більшість надувних човнів здатні залишатися на плаву навіть при сильному перевантаженні, проте в таких умовах помітно погіршуються керованість і стійкість, посилюється знос і підвищується ймовірність пошкодження дна або балона. Також відзначимо, що між вантажопідйомністю та кількістю місць (див. вище) немає жорсткого зв'язку: моделі з одним і тим же числом місць можуть помітно відрізнятися за припустимому навантаженню. І брати човни з великою вантажопідйомністю актуально по потребі, адже це позначається на щільності матеріалів, загальній вазі і ціні.

Транець

Тип транцю — кріплення для установки мотора — встановленого на човні або того, що поставляється з ним в комплекті.

Вбудований. Транець цього типу являє собою вертикальну дошку в кормовій частині судна; така дошка розташовується між кормовими виступами балона і фактично грає ще й роль заднього борта. Вбудовані транці міцні і надійні, вони можуть використовуватися навіть для досить потужних і важких двигунів, а тому моторні і моторно-гребні човни (див. «Тип») оснащуються виключно такими кріпленнями.

Навісний. Транець у вигляді окремого пристосування, що встановлюється і знімається при необхідності. Транці цього типу зустрічаються виключно в гребних човнах: мотор для такого судна далеко не обов'язковий, і коли він не використовується, кріплення теж можна зняти для зменшення ваги. Зазвичай навісний транець відразу поставляється в комплекті, однак цей нюанс не завадить уточнити перед покупкою.

Відсутній. Повна відсутність транцю зустрічається виключно у гребних човнах і байдарках (див. «Тип»). При цьому деякі з таких моделей взагалі не передбачають установки мотора, інші мають «посадкове місце» під транець і його можна докупити при необхідності; ці моменти для кожної моделі варто з'ясовувати окремо.

Діаметр балона

Діаметр балона човни — надувний оболонки, що утворює борту — в повністю накачаному стані. Цей параметр впливає насамперед на розміри кокпіта (див. нижче): при одних і тих же розмірах човни більш товстий балон залишає менше місця в кокпіті. Також з діаметром в деякій мірі пов'язана вантажопідйомність — великий балон зазвичай вміщує більше повітря і дає більше плавучості; проте на практиці можливості перевезення вантажів сильно залежать також від характеристик днища і загальної міцності конструкції.

Розміри (ДхШ)

Розміри надутою човна в довжину і ширину, по зовнішніх краях (без урахування весел, двигуна тощо). Даний параметр дозволяє оцінити, скільки місце буде займати судно в робочому положенні. Крім того, перше значення розмірів — довжина — вказує і на інші параметри: чим вона більше, тим краще човен підходить для глісування і тим, зазвичай, більше її ємність (див. «Кількість місць»).

Розміри кокпіта (ДхШ)

Розміри кокпіта — внутрішнього простору човна, в якому розміщуються пасажири і вантаж. Чим більше ці розміри — тим просторіше судно, проте і його загальні габарити (див. вище) збільшуються відповідно. Довжина кокпита вимірюється від носа до корми, ширина — за найбільшою відстанню між лівим і правим бортом.

Розміри (в складеному вигляді)

Розміри човна в повністю здутому і згорнутому стані. Чим компактніше складена човен — тим зручніше вона буде в зберіганні і транспортуванні; водночас надто малі, у порівнянні з аналогами, розміри можу говорити про невеликій товщині оболонки і щодо низької надійності.

Вага

Загальна вага човна з веслами і настилом (якщо такий є в комплектації), але без урахування мотора і додаткового навісного обладнання. Чим легше човен — тим зручніше її переносити, однак невелика вага може позначитися на ціні, або на якості (порівняно з аналогами). Також вага впливає на швидкісні характеристики — більш легку човен простіше розігнати до високої швидкості при тій же потужності двигуна; однак не варто забувати, що ці характеристики також залежать від матеріалу, форми днища і безлічі інших параметрів.
Динаміка цін
Kolibri K-280CT часто порівнюють
Kolibri K-280T часто порівнюють