Україна
Каталог   /   Клімат, опалення та водопостачання   /   Опалення та котли   /   Опалювальні котли

Порівняння BAXI Eco-4s 24 24 кВт
230 В
vs BAXI Eco-4s 24 F 24 кВт

Додати до порівняння
BAXI Eco-4s 24 24 кВт 230 В
BAXI Eco-4s 24 F 24 кВт
BAXI Eco-4s 24 24 кВт
230 В
BAXI Eco-4s 24 F 24 кВт
Порівняти ціни 23Порівняти ціни 7
Відгуки
0
0
0
1
1
0
0
0
ТОП продавці
Головне
Мала вага. Захист від порушення циркуляції води. Захист від замерзання. Підтримка систем обігріву «тепла підлога». Можливість роботи зі скрапленим газом.
Джерело енергіїгазгаз
Розміщеннянастіннийнастінний
Типдвоконтурний (опалення та нагрівання)двоконтурний (опалення та нагрівання)
Площа опалення192 м²192 м²
Технічні х-ки
Корисна потужність24 кВт24 кВт
Мін. потужність9.3 кВт9.3 кВт
Джерело живлення230 В230 В
Споживана потужність80 Вт130 Вт
Мін. t теплоносія30 °С30 °С
Макс. t теплоносія85 °С85 °С
Макс. тиск у контурі опалення3 бар3 бар
Макс. тиск у контурі ГВП8 бар8 бар
Споживчі х-ки
Мін. t гарячої води35 °С35 °С
Макс. t гарячої води60 °С60 °С
Продуктивність (Δt =25 °C)13.7 л/хв13.7 л/хв
Продуктивність (Δt ~30 °C)9.8 л/хв9.8 л/хв
Літній режим роботи
Режим «теплі підлоги»
Циркуляційний насос
Шина управлінняOpenTherm
Характеристики котла
ККД91.2 %92.9 %
Камера згоряннявідкрита (димохідний)закрита (турбований)
Діаметр димаря120 мм
60/100 мм /80/80 мм для роздільного/
Макс. витрати газу2.78 м³/год2.73 м³/год
Ємність розширювального бака6 л6 л
Тиск розширювального бака0.5 бар0.5 бар
Теплообмінникмідниймідний
Підключення труб
Подача води в систему1/2"1/2"
Подача гарячої води1/2"1/2"
Подача газу3/4"3/4"
Вхід в систему опалення3/4"3/4"
Повернення із системи опалення3/4"3/4"
Безпека
Системи захисту
падіння тиску газу
перегрів води
згасання полум'я
відсутність тяги
порушення циркуляції води
замерзання рідини у контурі
падіння тиску газу
перегрів води
згасання полум'я
відсутність тяги
порушення циркуляції води
замерзання рідини у контурі
Інше
Габарити (ВхШхГ)730x400x299 мм730x400x299 мм
Вага29 кг30 кг
Дата додавання на E-Katalogсерпень 2016серпень 2016

Споживана потужність

Максимальна електрична потужність, споживана котлом під час роботи. У неелектричних моделей (див. «Джерело енергії») ця потужність зазвичай невелика, оскільки потрібна в основному для керуючих схем, і на неї можна не звертати особливої уваги. Щодо електричних котлів варто відзначити, що споживана потужність у них переважно декілька вище корисною, оскільки частина енергії неминуче розсіюється і не використовується на нагрів. Відповідно, по співвідношенню корисною і споживаної потужності можна оцінити ККД такого котла.

Шина управління

Шина управління, з якою сумісний котел.

Шина управління являє собою канал зв'язку, по якому керуючі і керовані пристрої можуть обмінюватися даними. Підтримка подібного каналу помітно спрощує підключення терморегуляторів і іншої управляючої автоматики – достатньо, щоб такі пристрої були сумісні з тією ж шиною, що і котел. Крім того, багато видів шин дають змогу створювати досить великі системи контролю і управління і без проблем інтегрувати в них різні пристрої, в тому числі опалювальні котли.

У сучасній опалювальній техніці найбільшою популярністю користуються шини OpenTherm, eBus, Bus BridgeNet і EMS. Ось їх ключові особливості:

— OpenTherm. Досить простий стандарт зі скромним функціоналом: допускає тільки пряме з'єднання керуючого і керованого пристрою, не розрахований на створення великих систем. З іншого боку, ця шина має досить прогресивні можливості з управління опалювальними приладами: зокрема, вона дає змогу регулювати температуру не просто вмиканням/вимиканням котла, а зміною потужності газового пальника. Подібний режим роботи сприяє економії палива/енергії, а також знижує знос і збільшує ресурс нагрівача; а в багатьох випадках системи з двох пристроїв (котла і терморегулятора) цілком достатньо для ефективного управління опаленням. При цьому стандарт OpenTherm простий і недорогий в реаліза...ції, завдяки чому в сучасних котлах він надзвичайно популярний. З низки причин застосовується він в основному в моделях на газу.

— eBUS. Шина управління, що має досить вражаючі практичні можливості. Дає змогу об'єднувати в одній системі до 25 керуючих і 228 керованих пристроїв, з дальністю передачі даних між окремими компонентами до 1 км. При цьому eBUS є відкритим стандартом, його реалізація (принаймні, в рамках основних функцій) безкоштовно доступна для всіх бажаючих. І хоча в наш час підтримку eBUS можна зустріти в основному в техніці Protherm і Vaillant, проте в цілому в котлах це другий за популярністю тип шини управління, після OpenTherm. Таке відставання обумовлене в основному дещо більшою вартістю, притому що прогресивні можливості eBUS реально необхідні не так часто.

— Bus BridgeNet. Фірмова розробка Hotpoint-Ariston, що застосовується виключно в котлах цього бренду. Однією з переваг заявлений високий ступінь автоматизації: від користувача потрібно лише задати параметри температури (причому для різних зон можна вибрати свої варіанти) і, при бажанні, програму на тиждень, інші необхідні розрахунки і регулювання здійснить система. Втім, такі можливості доступні тільки в спеціальних управляючих пристроях на зразок терморегуляторів; в котлах же підтримка Bus BridgeNet зазвичай означає лише сумісність з подібною автоматикою.

— EMS. Шина управління, використовувана в основному в обладнанні Bosch і Buderus. В цілому характеризується широким функціоналом, високим ступенем автоматизації і можливістю створення великих систем управління. Однак варто враховувати, що в наш час можна зустріти як оригінальну EMS, так і модифіковану EMS Plus, і ці стандарти першопочатково не сумісні між собою (хоча підтримка їх обох цілком може передбачатися в окремих пристроях). Так що конкретну версію шини EMS варто уточнювати окремо; тут відзначимо, що в техніці Bosch зустрічається переважно оригінальний варіант, а в пристроях Buderus — EMS Plus (хоча і там, і там можливі винятки).

ККД

Коефіцієнт корисної дії котла — основний показник, що характеризує ефективність його роботи.

Для електричних моделей (див. «Джерело енергії») цей показник обчислюють як відношення корисної потужності до споживаної; в таких моделях не рідкістю є показники в 98 – 99 %. Для котлів на сгораемом паливі ККД — це співвідношення кількості тепла, безпосередньо передається теплоносію, до загальної кількості тепла, що його виділяє при згорянні. У таких пристроях ефективність нижче, ніж в електричних, для них хорошим вважається показник більш ніж в 90 %. Виняток становлять собою конденсаційні котли (див. відповідний пункт), у яких ККД може бути навіть вище 100 %. Ніякого порушення законів фізики тут не відбувається, це свого роду рекламна хитрість: при підрахунках ККД використовується не зовсім коректна методика не враховує енергії, витраченої на утворення водяної пари. Тим не менш, формально все правильно: котел видає на теплоносій більше теплової енергії, що виділяється при згорянні палива, так як до енергії згоряння додається енергія конденсації.

Камера згоряння

Тип камери згоряння, передбаченої в котлі.

Відкрита (димохідний). Камери згоряння цього типу витрачають повітря з приміщення, в якому знаходиться котел, а продукти згоряння природним шляхом видаляються через димар. Котли подібної конструкції прості і недорогі, проте мають специфічні вимоги до установки: приміщення повинне мати хорошу вентиляцію, а висота димаря повинна становити не менше 4 м — для забезпечення достатньої тяги.

Закрита (турбований). Закриті камери згоряння ізольовані від приміщення, в якому встановлений котел: повітря для горіння відбирається з вулиці, туди ж відправляються продукти згоряння. Для цього зазвичай використовується димар коаксіальної конструкції — у вигляді двох труб, вкладених одна в іншу: з внутрішньої виводяться продукти згоряння, а зовнішня відповідає за подачу повітря. Турбовані камери згоряння складніше і дорожче відкритих, а максимальна довжина димоходу обмежена. З іншого боку, такий котел не спалює повітря в приміщенні, і встановити його можна де завгодно, незалежно від ефективності вентиляції.

— Відсутня. Камер згоряння не мають котли, що працюють від електрики(див. «Джерело енергії»).

Діаметр димаря

Діаметр труби, по якій з камери згоряння відводяться продукти згоряння.

У котлах із закритою камерою згоряння часто використовується так званий коаксіальний димар, що складається з двох труб, вкладених одна в іншу. При цьому по внутрішній трубі з камери згоряння відводяться продукти згоряння, а по проміжку між внутрішньою і зовнішньою подається повітря. Для таких димарів діаметр зазвичай вказується у вигляді двох цифр — діаметра внутрішньої і зовнішньої труби відповідно. Найпопулярнішими значеннями вважаються 60/100, 80/80 і 80/125. Класично ж димар (не коаксіальний) може бути 100, 110, 125, 130, 140, 150, 160, 180 і 200 мм.

Макс. витрати газу

Максимальна витрата газу в котлі з відповідним джерелом енергії (див. вище). Досягається під час роботи газового нагрівача на повну потужність; при зниженій потужності і витрати, відповідно, буде нижче.

Зазначимо, що котли однакової потужності можуть відрізнятися по витраті газу через різниці в ККД; при цьому більш економічні моделі зазвичай коштують дорожче, однак різниця в ціні окупається за рахунок економії газу.
Динаміка цін
BAXI Eco-4s 24 часто порівнюють
BAXI Eco-4s 24 F часто порівнюють