Україна
Каталог   /   Комп'ютерна техніка   /   Маніпулятори   /   Мишки

Порівняння A4Tech Bloody AL90 vs Razer DeathAdder Expert

Додати до порівняння
A4Tech Bloody AL90
Razer DeathAdder Expert
A4Tech Bloody AL90Razer DeathAdder Expert
від 581 грн.
Товар застарів
від 1 599 грн.
Товар застарів
Відгуки
Тип пристроюмишкамишка
Тип підключеннядротовадротова
Інтерфейс підключенняUSB AUSB A
Довжина кабелю1.8 м
Технологіялазернаоптична
Призначенняігровіігрові
Сенсор та керування
Роздільна здатність сенсора8200 DPI6400 DPI
Макс. прискорення30 G50 G
Макс. швидкість150 ips200 ips
Кількість кнопок74
Бічні кнопки
Кнопка зміни DPI
Перемикачі (світчі)Light Strike, оптико-механічні
Кількість коліс прокрутки11
Функції та можливості
Оптимальний хватдолонний, пальцевийдолонний, пальцевий
Програмовані кнопки
Вбудована пам'ять
Підсвічування корпуса+зелена
Кабель
в обплетенні
в обплетенні
Інше
Розміри (ДхШхВ)125x66x42 мм127x70x44 мм
Вага144 г105 г
Регулювання ваги
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogсерпень 2015листопад 2012

Довжина кабелю

Довжина кабелю, яким оснащена мишка з можливістю дротового підключення (див. «Тип підключення»).

При виборі за даним параметром варто враховувати насамперед відстань від маніпулятора до порту підключення: занадто короткий кабель може просто не дотягнутися до роз'єму, а надто довгий може плутатися під рукою і створювати незручності. Що стосується конкретних значень, то найскромніша довжина дроту в сучасних мишах — 1 м і менше; такі пристрої призначені в основному для ноутбуків. Більшість маніпуляторів для настільних ПК оснащується кабелями довжиною 1,1 – 1,5 м або 1,6 – 2 м, а в окремих моделях цей показник становить більше 2 м.

Технологія

- Оптична. Робочий елемент оптичної миші складається з світлодіода, що підсвічує поверхню, що підстилає, і оптичного датчика, що фотографує цю поверхню з високою частотою. На підставі ряду отриманих знімків електроніка миші робить висновок про напрямок та швидкість переміщення маніпулятора та видає відповідні дані на комп'ютер. Оптичні миші недорогі, досить надійні та не надто вимогливі до робочої поверхні. Спочатку вони були погано сумісні з деякими видами поверхонь - дзеркальними, хутряними, шкіряними тощо; однак у більшості сучасних оптичних сенсорів цей недолік усунений, і миші цього типу нерідко бувають цілком «всеїдними».

- Лазерна. За принципом роботи лазерні миші подібні до оптичних (див. вище). Головною відмінністю є те, що для підсвічування зображення в них використовується світлодіод, а лазер. Таким чином забезпечується більше вузька спрямованість променя, як наслідок — точніше позиціонування курсору, що особливо важливо під час роботи зі складною деталізованою графікою, в іграх тощо. Теоретично лазер менш універсальний і сумісний з такою великою кількістю поверхонь, як оптика, проте ця різниця помітна лише на специфічних поверхнях на зразок хутра, полірованого металу і т.п. А ось однозначним недоліком цієї технології є більше висока вартість.

- Оптична, Bluetrack. Оптичні моделі (див. вище), що використовують сенсор із технологією BlueT...rack. Спочатку ця технологія була розроблена Microsoft, однак у наш час вона зустрічається і в інших виробників. Найпомітніша відмінність таких сенсорів від звичайних оптичних – синій колір світлодіода (звідси й назва). Крім цього, в конструкції передбачено ряд покращень: збільшена площа освітлення поверхні під мишею, висока роздільна здатність матриці, просвітлена оптика. Завдяки цьому миші BlueTrack мають високу точність роботи та здатні функціонувати навіть на «складних» поверхнях на кшталт скла, полірованого каменю, килимового ворсу тощо.

- Оптична, V-Track. Оптичний сенсор із використанням технології V-Track. Ця технологія була розроблена фірмою A4Tech і використовується переважно у мишах цього бренду. Однією з ключових особливостей V-Track є те, що промінь світла в таких сенсорах падає на робочу поверхню вертикально (а не похило, як у звичайній оптиці). Крім того, розмір світлової плями дуже невеликий, щільність світлового потоку висока, а лінза фотоприймача має дуже вузьку діафрагму, що дає велику глибину різкості. Завдяки цим покращенням V-Track забезпечує дуже високу точність і (за заявою творців) здатний працювати навіть на об'ємному хутрі, де інші види сенсорів не приносять користі. Однак і коштують миші із цією особливістю недешево.

- Лазерна, V-Track. Лазерний сенсор із використанням технології V-Track. Докладніше про цю технологію див. вище, тут же відзначимо, що в лазерних мишах застосування V-Track дає змогу позбавитися основної нестачі таких пристроїв - чутливості до нестандартних поверхонь. У цьому точність позиціонування, характерна лазерних сенсорів, ще більше збільшується з допомогою V-Track. З іншого боку, і ціна таких пристроїв виходить високою. Тому поєднання лазерного сенсора і V-Track зустрічається дуже рідко, переважно в ігрових мишах преміумкласу від тих же A4Tech.

- Гібридна. Поєднання в миші відразу двох сенсорів – оптичного та лазерного. Така зв'язка дає змогу об'єднати переваги обох технологій і частково компенсувати недоліки: за точністю гібридні миші не поступаються лазерним, при цьому вони не такі чутливі до нестандартних поверхонь. У той же час наявність двох сенсорів помітно позначається на ціні пристрою, при тому, що досягти аналогічних характеристик можна і з одним датчиком - за рахунок описаних вище технологій BlueTrack або V-Track. Тому гібридні системи поширення не набули.

Роздільна здатність сенсора

Роздільна здатність сенсора, що відповідає за відстеження переміщень мишки по робочій поверхні. Вказується в DPI - точках на дюйм.

Фізичний сенс DPI загалом такий. Сенсор сучасної миші працює за тим же принципом, що і матриця фотоапарата, і складається з пікселів. А DPI — це кількість пікселів, що припадає на 1 дюйм підстилаючої поверхні (в довжину або ширину), «видима» сенсором.

Вважається, що більше число DPI означає більш прогресивний сенсор і мишку загалом; в наш час не рідкістю є моделі на 3500 – 5000 DPI, 12000 DPI, 16000 DPI навіть більше. У деякому роді так і є — висока роздільна здатність сприяє точності. Проте єдине, що безпосередньо визначається цим показником — це швидкість переміщення курсору по екрану: чим вище роздільна здатність сенсора — тим більше число пікселів, на яке просунеться курсор при переміщенні самої миші на певну відстань. При цьому варто нагадати, що занадто висока швидкість буває ще більш небажана, ніж занадто низька. Так що реальна потреба у високих DPI (1000 і вище) виникає в основному під час роботи на великих екранах (роздільною здатністю 4K і більше); для більш скромних дисплеїв (Full HD) нерідко виявляється досить і менших значень.

Макс. прискорення

Найбільше прискорення під час руху, при якому миша зберігає нормальну працездатність; при перевищенні цього показника можливий «зрив» курсору (переміщення в несподіване місце через некоректну обробку даних з сенсора).

Чим різкіше рухається мишка — тим більше прискорення, що діє на неї. Відповідно, даний параметр визначає чутливість до різких рухів, те, наскільки дана модель здатна нормально сприймати й обробляти такі рухи. Високі значення максимального прискорення (40 G, 50 G) важливі насамперед в динамічних іграх — особливо для професійних кіберспортсменів і досвідчених ентузіастів. Якщо ж миша купується для порівняно нескладних задач (робота з документами, веб-серфінг тощо) — на цей показник можна не звертати особливої уваги.

Макс. швидкість

Параметр ips (inches per second) - це лінійна швидкість руху мишки, виражена в дюймах за секунду, коли сенсор маніпулятора здатний зчитувати поверхню. У топових моделей максимальна швидкість переміщення миші нерідко сягає 400-600 IPS, проте частіше зустрічаються пристрої з показником IPS в районі 200.

Кількість кнопок

Кількість кнопок, передбачених у конструкції миші. При цьому під терміном «кнопки» можуть матися на увазі також специфічні апаратні рішення — наприклад, суцільна сенсорна область, використовувана в багатьох мишах Apple, вважається за дві кнопки, оскільки вона розділена на дві робочі зони. А ось колесики з можливістю натискання, а також кнопка живлення в даному підрахунку не враховуються.

Мінімальна кількість кнопок для сучасних мишок і інших аналогічних маніпуляторів — дві: саме така кількість необхідна для комфортної роботи в більшості сучасних ОС. Якщо клавіш більше двох — це означає наявність додаткових кнопок, що відповідають за специфічні дії. Так, навіть порівняно недорогі пристрої можуть оснащуватися 3 – 4 кнопками; на додаток до 2 основних кнопок вони можуть мати, приміром, 2 бокові клавіші під великий палець, або 1 кнопку подвійного/потрійного кліка.(див. нижче). Надзвичайно популярні в наш час рішення на 5 – 6 кнопок; серед них чимало ігрових мишей, де згадані кнопки під великий палець доповнені подвійним/потрійним кліком, кнопкою снайпера і/або перемикачем DPI (про ці функції також див. нижче). А в найбільш багатофункціональних моделях може встановлюватися 7 – 8 кнопок і навіть більше. В окремих випадках ця кількість перевищує півтора десятка; подібні миші зазвичай являють...собою геймерські пристрої, призначені для RPG і інших аналогічних жанрів, де важливо мати в безпосередньому доступі великий набір дій.

Кнопка зміни DPI

Окрема кнопка, що дозволяє змінювати робочий роздільна здатність сенсора «на льоту», не заходячи в програмні налаштування.

Нагадаємо, від виставленого DPI залежать чутливість миші і швидкість переміщення курсору по екрану. Для різних завдань оптимальні значення DPI також можуть бути різними: наприклад, під час роботи з графічними матеріалами або картками на великому екрані зручною нерідко виявляється висока чутливість, а в грі-«стрілялці» може знадобитися зниження — для точності прицілювання. Налаштування чутливості за допомогою кнопки перемикання DPI максимально проста і зручна: вона доступна незалежно від працюючої в даний момент програми, в тому числі в ситуаціях, коли зайти в програмні налаштування миші важко або неможливо (в якості прикладу можна навести ті ж ігри). Також відзначимо, що в дану кнопку може вбудовуватися індикатор рівня DPI (див. нижче).

Перемикачі (світчі)

Марка перемикачів (світчів), встановлених в мишці. Також ці деталі часто називають «мікрики» — від терміна «мікровимикачі». Зазвичай в характеристиках наводиться марка світчів, що використовуються в основних кнопках (лівій і правій); додаткові кнопки, зазвичай, оснащуються іншими перемикачами, нерідко — більш простими і дешевими.

Мікрики безпосередньо відповідають за спрацьовування клавіш при натисканні. Відповідно, від якості цих деталей залежить якість роботи мишки, а також відчуття і комфорт користувача: різні перемикачі можуть розрізнятися за жорсткістю, легкістю спрацьовування і звуку натискання. А марка світчів уточнюється не для всіх мишок, а тільки для моделей, оснащених сучасними елементами. Іншими словами, цей параметр вказується в тих ситуаціях, коли марка мікровимикача є ознакою високої якості «гризуна». В якості характерних прикладів можна навести мікрики під брендами Omron (вважається преміумкласом) і Huano (китайські аналоги цілком порівнянної якості). Також до них підтягуються і перемикачі Light Strike і Razer.

Підкреслимо, що в даному разі вказується не конкретна модель, а загальний бренд, під яким віпущені мікрики (іноді — також їх тип, оптико-механічні або механичні). ). При цьому одна і та сама марка може включати різні моделі перемикачів, що розрізняю...ться за особливостями: одні «тихі», інші зі звичайним звуком, одні з підвищеною точністю, інші зі збільшеним терміном служби тощо. Так що особливості цих деталей варто уточнювати окремо. Втім, детальні характеристики мікриків важливі в основному для вимогливих користувачів, зокрема професійних кіберспортсменів.

Вбудована пам'ять

Наявність в мишці власної вбудованої пам'яті.

Основний і, по суті, єдиний спосіб застосування вбудованої пам'яті — зберігання різних розширених налаштувань (наприклад, функцій програмованих клавіш, а то й цілих профілів користувача під різні ігри або інші задачі). Подібна можливість актуальна в основному для геймерів, тому практично всі моделі з цією особливістю належать до ігрових.
A4Tech Bloody AL90 часто порівнюють
Razer DeathAdder Expert часто порівнюють