Україна
Каталог   /   Спорт і активний відпочинок   /   Стрімінг і блоги Youtube   /   Action камери

Порівняння AirOn ProCam 7 DS vs AirOn ProCam 7

Додати до порівняння
AirOn ProCam 7 DS
AirOn ProCam 7
AirOn ProCam 7 DSAirOn ProCam 7
Порівняти ціни 18Порівняти ціни 3
Відгуки
2
0
0
0
ТОП продавці
Головне
Процесор Novatek NT96660.
Режим автомобільного відеореєстратора з функцією циклічного запису. Модуль WiFi.
Типaction камераaction камера
Тип корпусафронтальна (звичайна)фронтальна (звичайна)
Різьба 1/4" (для штатива)
Захист від пилу та вологи боксу
IPX8 /до 40 м/
IPX8
Зйомка
Зйомка WVGA (480p)640x480 пікс 240 к/с
Зйомка HD (720p)1280x720 пікс 60 к/с
1280x720 пікс 60 к/с /60, 30 к/с/
Зйомка Full HD (1080p)1920x1080 пікс 60 к/с1920x1080 пікс 30 к/с
Зйомка Quad HD2560x1440 пікс 30 к/с
2560x1440 пікс 30 к/с /2880x2160 пікс 24 к/с/
Зйомка Ultra HD (4K)3840x2160 пікс 24 к/сне підтримує
Уповільнена зйомка (slow-mo)
120 к/с /при 720p/
120 к/с /720p/
Кут огляду
150 ° /змінний/
150 °
Цифрова стабілізація
Запис звуку
Кількість мегапікселів2412
Можливості зйомки
серійна зйомка фото
time lapse
 
серійна зйомка фото
time lapse
нічна зйомка
Комунікації і дисплей
Підключення
Wi-Fi-модуль /802.11 b/g/n/
Bluetooth
USB C
HDMI-вихід /microHDMI/
Wi-Fi-модуль
 
USB C
HDMI-вихід
Дисплей
2 " /кольоровий/
сенсорний
фронтальний екран /1.5", кольоровий/
2 "
 
 
Динамік
Комплектація
Комплектація
захисний бокс
вигнуте кріплення (шолом)
 
кріпильна рамка
захисний бокс
вигнуте кріплення (шолом)
плоске кріплення
 
Інше
Макс. об'єм карти пам'яті128 ГБ128 ГБ
Джерело живленнязнімний акумуляторзнімний акумулятор
Модель акумулятораPG1050
Акумулятор
1350 мАгод /до 60 хв/
1050 мАгод
Розміри60x42x29 мм60x42x29 мм
Вага91 г91 г
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogгрудень 2023жовтень 2019

Зйомка WVGA (480p)

Можливості камери зі зйомки відео стандарту WVGA (480p).

Найбільш популярні варіанти роздільної здатності, передбачені цим стандартом — 640х480 і 848х480; можуть зустрічатися й інші варіанти, наприклад 736х480 або 720х576, однак у будь-якому разі роздільна здатність такого відео дуже невисока за сучасними мірками.

Інший важливий параметр, який вказується в характеристиках відео — частота кадрів. Чим вона вища — тим більш плавною і згладженої виглядає картинка, тим менше змазуються в кадрі рухомі об'єкти. Відповідно, чим вище частота кадрів — тим краще на відео будуть виглядати динамічні сцени. А показники в 120 к/с і більше зазвичай свідчать про те, що камера може знімати відео у форматі сповільненої зйомки (хоча цей момент не завадить уточнити окремо). При цьому багато «скорострільних» моделей дають змогу виставити і меншу частоту кадрів, ніж заявлено в характеристиках — наприклад, камера на ті ж 120 к/с може також підтримувати 30 і 60 к/с. Така можливість буває корисна в тих варіантах, коли потрібно економити пам'ять — чим вище частота кадрів, тим більше місця займає відео (при тій же роздільній здатності), і зменшивши число кадрів в секунду, можна вмістити більше матеріалу в тому ж об'ємі пам'яті.

Зйомка Full HD (1080p)

Можливості камери зі зйомки відео стандарту Full HD (1080p).

Штатний розмір зображення в даному стандарті — 1920х1080, однак у разі екшн-камер в дану категорію відносять і деякі інші роздільні здатності, схожі за якістю «картинки» — наприклад, 1440х1080. Загалом Full HD забезпечує досить непоганий баланс між якістю картинки, об'ємом відзнятих файлів і вимогами до обчислювальної потужності для їх оброблення, завдяки чому цей стандарт дуже популярний в сучасній відеотехніці — як у камерах, так і в телевізорах, моніторах.

Ще один важливий показник, наведений у цьому пункті — частота кадрів. Чим вона вища — тим більш плавним і згладженим буде рух в кадрі, тим чіткіше будуть видні окремі деталі в динамічних сценах. Технічно для перегляду людиною достатньо 30 к/с і навіть менше, проте ідеальним значенням вважається 60 к/с — на такій частоті кадрів розмиття в русі стає майже непомітним і водночас розмір відзнятих файлів залишається в розумних межах. Тим не менш, у продажу зустрічаються камери і з більш високою частотою кадрів на роздільних здатностях FullHD — 90 к/с, 100 к/с, 120 к/с і навіть 240 к/с. Така швидкість зазвичай використовується для зйомки сповільненого відео, однак можливість такої зйомки не...завадить уточнити окремо.

Зйомка Ultra HD (4K)

Можливості камери до зйомки відео стандарту Ultra HD 4K.

Даний формат охоплює кілька роздільних здатностей, у яких розмір кадру по горизонталі приблизно відповідає 4 тис. пікс. Найбільш популярним в екшн-камерах є 3840х2160 (у два рази більше FullHD-кадру по кожній стороні), однак зустрічаються й інші варіанти — наприклад, 3840х1920, відповідне співвідношенням сторін 2:1. Загалом 4K є свого роду наступником Full HD: серед HD-стандартів, переважаючих Full HD, саме UltraHD є самим популярним, зокрема, чимало прогресивних телевізорів випускаються саме з екранами 3840х2160. З іншого боку, цей формат є досить вимогливим до обчислювальної потужності і об'ємах пам'яті, тому в екшн-камери він зустрічається відносно рідко, в основному серед моделей преміумкласу.

Ще один важливий показник, наведений у цьому пункті — частота кадрів. Чим вона вища — тим більш плавним і згладженим буде рух в кадрі, тим чіткіше будуть видні окремі деталі в динамічних сценах. Проте в режимі UltraHD більшість сучасних екшн-камер видають досить невисоку частоту кадрів — найчастіше 30 к/с, а в деяких моделях 24 к/с або навіть 15 к/с. Таке відео виходить цілком придатним до перегляду, проте швидкий рух у кадрі може виглядати змазаним. Існують камери, здатні знімати UltraHD на солідній швидкості в 60 к/с — ефект змазування при такій зйомки практич...но непомітний, однак і коштують такі моделі відповідно.

Цифрова стабілізація

Наявність системи цифрової (електронної) стабілізації в конструкції камери.

Будь-яка стабілізація призначена для того, щоб компенсувати дрібні тремтіння зображення, що виникають через нестабільності утримання в руках, вібрацій від двигуна або нерівностей дороги (при використанні на транспорті) і т. ін. Цифрова стабілізація здійснюється наступним чином: по краях матриці виділяється «резерв», який в нормальних умовах не бере участі у формуванні остаточного зображення. Якщо ж пристрій коливається, електроніка камери відбирає певні фрагменти зображення з резерву і будує зображення таким чином, щоб воно залишалося стабільним.

Порівняно з іншим способом стабілізації — оптичним (див. нижче), цифрові системи надзвичайно прості і надійні, до того ж коштують недорого і майже не позначаються на вазі, габаритах і ціною камери. Водночас при такому способі стабілізації зменшується корисна площа матриці, що може негативно позначитися на якості зображення та кількості шумів на ньому.

Кількість мегапікселів

Кількість мегапікселів в матриці екшн-камери, іншими словами — роздільна здатність цієї матриці (1 Мп — це 1 млн. світлочутливих точок).

Існує думка, що чим вище роздільна здатність, тим краще якість зображення. Це вірно з тієї точки зору, що виробники намагаються встановлювати в прогресивні камери саме сенсори з високою роздільною здатністю. Водночас жорстких правил тут немає, а з технічної сторони число мегапікселів визначає лише максимальна роздільна здатність картинки, яке можна зняти за допомогою даної матриці. Якість цієї картинки буде залежати як від ряду особливостей самого сенсора (розмір, тип, спеціальні конструктивні рішення), так і від характеристик камери (починаючи від оптики і закінчуючи прошивкою). Так що при виборі варто орієнтуватися не стільки на роздільна здатність матриці, скільки на загальний клас камери і огляди з прикладами знятих матеріалів.

Можливості зйомки

Фото під час відео. Можливість знімати фотографії безпосередньо під час запису відео — зазвичай за допомогою окремої кнопки. Таким чином зручно фіксувати найбільш значущі моменти того, що відбувається. Такі фото виходять за якістю набагато краще, ніж «стоп-кадри» з відзнятого відео.

Серійна зйомка фото. Ця функція дає змогу створювати відразу декілька знімків за короткий проміжок часу (зазвичай, він становить долі секунди). Серія знімків збільшує ймовірність сфотографувати вдалий момент, що може виявитися дуже важливим, враховуючи специфіку використання екшн-камер.

Запис в одне натискання. Можливість швидкого вмикання камери на запис — буквально одним натисканням кнопки, у відповідності з назвою. Причому, зазвичай, така кнопка спрацьовує навіть у тому разі, якщо пристрій вимкнений. Щоправда, запис неминуче починається з деякою затримкою; але нерідко ця затримка складає долі секунди.

Онлайн-стрімінг. Можливість потокового мовлення відео на популярні сервіси на кшталт YouTube та у соціальні мережі (Facebook, Instagram, TikTok тощо). Як правило, функція онлайн-стрімінгу реалізується при підключенні Action камери до інтернету по мережі Wi-Fi, рідше — за допомогою дротового приєднання (тільки через клієнтський пристрій ззовні). Зв'язок із Всесвітньою павутиною може триматися напряму або через...«посередника» — смартфон чи комп'ютер. При цьому буде потрібне використання відповідного програмного забезпечення.

Time Lapse. Спеціальний режим роботи екшн-камери, в якому відеозйомка здійснюється із сповільненою частотою, що на практиці переважно використовується для зйомки повільно протікаючих процесів. Таким чином, наприклад, багатогодинна подорож або тривалий захід сонця можна вмістити в 3-хвилинний ролик.

Автоповорот. Функція автоматичного розвороту фото і відео, що знімаються, в положення, що відповідає положенню камери. Без цієї функції всі результати зйомки при перегляді відображалися б строго в горизонтальній орієнтації, і матеріали, зняті при вертикальному або перевернутому положенні камери, довелося б повертати в фото або відеоредакторі. Зазвичай, при початку відеозапису автоповорот блокується — щоб положення кадра в будь-який момент відповідало повороту самої камери відносно вихідного положення.

Зйомка фотопанорам. Можливість використання камери для зйомки панорамних фото. У традиційних екшн-камерах (див. «Тип») така зйомка здійснюється наступним чином: камера робить кілька окремих фото, які потім склеюються в одне зображення програмним способом. Щодо панорамних і 360-градусних моделей (див. там же) варто відзначити, що фотозйомку у панорамному форматі підтримують далеко не всі подібні моделі, так що наявність даної функції бажано уточнювати окремо.

Мітки ключових моментів. Можливість додавати до матеріалів, що знімаються, спеціальні мітки, що позначають ключові моменти. Під час перегляду таких матеріалів можна, при бажанні, переходити безпосередньо до міток — це простіше, ніж шукати потрібний момент вручну. Особливо ця функція корисна при зйомці довгих відеороликів, а також при великій кількості окремих файлів. Мітка, зазвичай, ставиться прямо під час зйомки натисканням спеціальної кнопки або голосовою командою.

Нічна зйомка. Спеціальний режим для зйомки в умовах слабкої освітленості. Конкретна реалізація цієї функції може бути різною: у одних моделях збільшується чутливість сенсора, в інших використовується зйомка в ІЧ-діапазоні. Відповідно, можуть розрізнятися і конкретні можливості: далеко не кожна камера з функцією здатна знімати в повній темряві, ці нюанси варто уточнювати окремо.

Підключення

GPS-модуль. Вбудований модуль супутникової навігації, що дозволяє визначати поточні координати пристрою. Варіанти застосування даних з GPS можуть бути різними: постановка геоміток до знятим матеріалами, запис пройдених маршрутів (треків), визначення швидкості переміщення, а то й повноцінна навігація по карті.

Wi-Fi-модуль. Модуль бездротового зв'язку Wi-Fi в екшн-камери може використовуватися в різних форматах: в одних моделях він відповідає за підключення до Інтернету, в інших — за зв'язок зі смартфоном або іншим гаджетом, в третіх доступні обидва варіанти відразу. У будь-якому разі основне застосування цієї зв'язку — передача знятих матеріалів на зовнішній пристрій або в Інтернет (в тому числі мовлення у форматі онлайн-стрімінг, см. «Можливості зйомки»). Крім цього, можуть передбачатися і більш специфічні функції — наприклад, використання смартфона в ролі зовнішнього видошукача і пульта ДУ. Конкретні особливості застосування Wi-Fi в кожному разі варто уточнювати окремо.

Bluetooth. Технологія прямої бездротового зв'язку для обміну інформацією між двома електронними пристроями. В екшн-камери найчастіше використовується для підключення пультів дистанційного управління, селфі-моноподів і смартфонів, які також можуть виконувати функції пульта ДУ. На відміну від модуля Wi-Fi, більш економно витрачає заряд батареї, але при цьому і радіус дії безд...ротового зв'язку зменшується до 10 метрів.

NFC-чип. NFC являє собою технологію бездротового зв'язку на малих відстанях (до 10 см). В екшн-камерах ця технологія використовується як допоміжна, для полегшення з'єднання зі смартфоном або іншим гаджетом по Wi-Fi або Bluetooth. Якщо такий гаджет також оснащений NFC, досить піднести до нього камеру і підтвердити з'єднання — це простіше, ніж морочитися з налаштуваннями.

USB-C. Порівняно новий різновид інтерфейсу USB, використовує двосторонній роз'єм мініатюрного розміру, трохи більше microUSB.Найчастіше використовується в аналогічних цілях — як універсальний роз'єм, через яких можна заряджати акумулятор і підключати камеру до комп'ютера (для копіювання відзнятих фото і відео, оновлення прошивки тощо). При цьому USB-C забезпечує більш високу швидкість передачі даних, ніж microUSB, підтримує велику потужність живлення, а також має більш зручний штекер. Зрідка зустрічаються і більш специфічні способи застосування цього інтерфейсу — наприклад, пряме підключення до смартфону або планшету, має порт USB-C.

HDMI-вихід. HDMI — цифровий інтерфейс, спеціально розроблений для передачі відео високої роздільної здатності і багатоканального звуку. За наявності такого виходу камеру можна підключити до телевізора, монітора або іншого пристрою в якості зовнішнього плеєра і відтворювати відзняті матеріали безпосередньо. Зручність HDMI при цьому полягає в тому, що такими входами оснащена практично вся сучасна відеотехніка з підтримкою HD-стандартів.

Відзначимо, що самі камери можуть оснащуватися зменшеною версією роз'єми — miniHDMI або microHDMI; однак знайти кабель-перехідник зазвичай не становить проблем, він може навіть поставлятися в комплекті.

AV-вихід. Вихід для передачі відео - та аудіосигналу в аналоговому форматі. В екшн-камери найчастіше має вигляд роз'єми mini-jack 3.5 мм. Можливості AV-виходу помітно скромніше, ніж у має аналогічне призначення HDMI: аналоговий сигналдопускает тільки відео стандартного роздільної здатності (не HD) плюс звук у форматі моно або стерео (не багатоканальний). З іншого боку, нерідко навіть таких можливостей виявляється досить; а AV-входи широко поширені і зустрічаються не тільки в сучасному, але й у відверто застарілій техніці на зразок кінескопних телевізорів. Крім того, чимало камер мають відразу два відеовиходи — і HDMI і AV.

Підключення мікрофона. Практично будь-яка сучасна екшн-камера має вбудований мікрофон, що дозволяє записувати звук. Але при цьому якість його роботи часто виявляється досить невисоким. У світлі цього багато моделей мають можливість підключення зовнішнього мікрофона — його можна вивести, наприклад, на ремінець шолома і записувати коментарі спортсмена в процесі руху. При цьому варто враховувати, що для такого підключення можуть використовуватися різні види роз'ємів. Як наслідок, конкретний тип роз'єму і підтримувані аксесуари залежать від моделі екшн-камери, і деякі пристрої сумісні тільки з фірмовими мікрофонами.

Дисплей

— Діагональ. Чим більший екран, тим він зручніше в перегляді (а також в управлінні, якщо дисплей сенсорний). З іншого боку, діагональ вбудованого дисплея прямо впливає на розміри корпусу, а екшн-камери повинні бути досить компактними. У світлі цього в сучасних екшн-камерах практично не зустрічаються екрани крупніше 2,5".

— Роздільна здатність. Теоретично чим вище роздільна здатність, тим більш чітке і якісне зображення видає на екран. З іншого боку, екрани в екшн-камери призначені в основному для роботи з меню, загального кадрування зображення попереднього перегляду відзнятих матеріалів — а для цих цілей особливо високі роздільні здатності не потрібні. Для моделей з двома екранами основним вважається тиловий дисплей.

— Сенсорний. Дисплей, оснащений сенсором і реагує на дотики — як в смартфонах/планшетах. Управління через такий дисплей буває більш простим і наочним, ніж використання кнопок, поворотних ручок і т. ін. З іншого боку, для більш-менш зручного управління сенсорний екран повинен бути досить великим, що позначається на габаритах всієї камери.

— Фронтальний екран. Наявність в камері екрану, встановленого на передній панелі, поряд з об'єктивом. Інші дисплеї при цьому взагалі можуть бути відсутніми; в таких випадках діагональ, роздільна здатність та інші параметри наводяться для фронтального екрану.

Варто відзначити, що на...йчастіше на передню панель встановлюються прості чорно-білі дисплеї, придатні тільки для текстової та елементарної графічної інформації. Однак навіть на такий екран можна виводити вельми різноманітні службові дані: поточний режим роботи (фото, відео, очікування), що використовується роздільна здатність, час зйомки, об'єм вільного місця на накопичувачі і т. ін. А ось більш прогресивні дисплеї в якості фронтальних не використовуються: повноколірний екран реально потрібен хіба що для зйомки селфі, а для цього можна використовувати виносний дисплей з ДУ (див. «Управління») або підключений до камери смартфон.

Комплектація

Захисний бокс. Спеціальний контейнер, що забезпечує додатковий захист від пилу, вологи, ударів, екстремальних температур і інших подібних «неприємностей». Конкретну ступінь захисту у кожному випадку потрібно уточнювати окремо. Для того, щоб не заважати зйомки, бокс виконується з прозорих матеріалів. Крім того, відзначимо, що деякі камери можна встановлювати на кріплення тільки в боксі (або в кріпильної рамки — див. нижче), оскільки сам корпус може не мати місць для цього.

Вигнуте кріплення (шолом). Кріплення, призначене для установки камери на шолом чи іншу вигнуту поверхню. В основі конструкції такого кріплення лежить вигнута платформа з клейовим шаром або липучкою, форма якої приблизно відповідає формі поверхні шолома. Таке пристосування може забезпечити більш надійне утримання, ніж класична плоска платформа (див. нижче).

Плоске кріплення. Одне з основних і найбільш простих кріплень, що використовуються для фіксації екшн-камери практично на будь однорідної поверхні: сноуборд, скейт, капот автомобіля та ін. Являє собою невелику плоску платформу, до однієї сторони якої кріпиться камера, в той час як друга фіксується на потрібній поверхні (за допомогою липучки, спеціального клею тощо). Зазначимо, що плоскі кріплення нерідко використовуються для установки на шолом, однак для цього існує окрема різновид кріплень, з вигнутою платформою (див. вищ...е).

3-осьове кріплення. Від інших типів кріплення це відрізняється наявністю трьох рухомих вузлів, які дають змогу повертати камеру на кут до 90 градусів в трьох осях. На практиці подібне дозволяє підібрати найбільш цікавий або вдалий ракурс зйомки — на бічній стороні шолома, наприклад. Такі рішення, зазвичай, сумісні з багатьма іншими кріпленнями, завдяки чому їх можна використовувати спільно з рульовим, зігнутим та ін.

На кермо вело / мото (трубу). Кріплення для установки камери на невелику трубу — наприклад, кермо велосипеда чи мотоцикла. Зазвичай, діє за принципом затиску, а розмір кріплення можна регулювати в досить широких межах, підлаштовуючи його під труби різного діаметра.

Присоска (на скло). Кріплення для камери, що фіксується у потрібному місці за допомогою присоски. Дозволяє встановлювати пристрій на рівні і злегка вигнуті поверхні. При цьому варто враховувати, що такі кріплення тримаються не так надійно, як плоскі або зігнуті (див. відповідні пункти). З іншого боку, присоска легко кріпиться і знімається і не залишає слідів. Тому кріплення даного типу застосовуються в основному для установки на автомобільному склі, коли камера працює в якості відеореєстратора.

Затискач (кліпса). Кріплення типу кліпса-прищіпка досить універсальним, оскільки дозволяє підвісити камеру практично на будь-якому відповідному елементі спорядження (лямка рюкзака, ремінь розвантаження, пояс тощо). Але при цьому воно не дуже придатне для екстремальної зйомки через порівняно невисокої надійності.

Кріплення на голову. Пристосування для фіксації камери на голові — зазвичай на лобі, на зразок налобного ліхтарика. Крім того, що таке розміщення звільняє руки, воно дає ще одну перевагу: об'єктив камери дивиться туди ж, куди і користувач. При цьому саме кріплення зазвичай являє собою систему еластичних ременів і призначене для надягання прямо на голову, на відміну від зігнутої платформи для шолома. Втім, в деяких моделях припускається можливість надягання й поверх шолома.

Нагрудна кріплення. Це кріплення являє собою систему еластичних ременів, яка дозволяє зафіксувати камеру на грудях користувача, здійснюючи зйомку трохи нижче, ніж «з очей». Як і кріплення на голову (див. вище), легко адаптується під потрібний розмір.

Кріпильна рамка. Пристосування, призначене для установки камери на різні кріплення — нашлемное, на кермо і т. ін. Сам корпус камери нерідко не має «посадкових місць» - під такі кріплення, через що і доводиться використовувати додаткове оснащення. Зазначимо, що аналогічну функцію нерідко виконує захисний бокс (див. вище); кріпильна рамка, на відміну від нього, майже не забезпечує захисту, однак у рамці корпус камери залишається максимально відкритим. Це дає додаткові можливості — зокрема, дозволяє підключати різні кабелі та ефективно використовувати вбудований мікрофон, що неможливо при застосуванні багатьох боксів.

Монопод (селфі). Пристосування, що відоме у народі як «селфі-палка». Являє собою штангу, зазвичай розкладне, а іноді і регульовану по довжині; на одному кінці штанги розташовується кріплення для камери, на іншому — ручка для утримання в руці. Згідно з назвою, призначається такий монопод в основному для зйомки самого себе — завдяки довжині штанги камеру можна тримати для зручному для цього відстані. Однак можливі й інші способи застосування: наприклад, за допомогою монопода можна досить далекий «зазирнути» за край обриву або за кут. Головний недолік подібного пристосування — те, що одна рука постійно зайнята.

Крім описаних вище згаданих вище, в комплекті поставки можуть передбачатися й інші види кріплень — наприклад, для музичних інструментів (на гриф гітари, штангу барабанної установки тощо), на дошку для серфінгу і т. ін.
Динаміка цін
AirOn ProCam 7 часто порівнюють