Україна
Каталог   /   ТВ та відеотехніка   /   Відеокамери й аксесуари   /   Відеокамери

Порівняння Sony HDR-CX240E vs Sony HDR-CX220E

Додати до порівняння
Sony HDR-CX240E
Sony HDR-CX220E
Sony HDR-CX240ESony HDR-CX220E
Порівняти ціни 3
від 40 959 грн.
Товар застарів
Відгуки
0
0
42
ТОП продавці
Призначенняаматорськааматорська
Тип носіяflash (карта пам'яті)flash (карта пам'яті)
Матриця
Тип матриціCMOSCMOS
Розмір матриці1/5.8"1/5.8"
Кількість мегапікселів2.512.39
Ефективних мегапікселів2.12.15
Об'єктив
Фокусна відстань (екв. 35 мм)29.8 — 1609.2 мм29.8 — 1164.8 мм
Світлосилаf/1.9 — f/4.0f/1.9 — f/4
Оптичне збільшення27 х27 х
Цифрове збільшення320 х320 х
Стабілізація зображенняоптична/електроннаоптична/електронна
Ручне фокусування
Відеозйомка
Роздільна здатність відео1920x1080 пікс1920x1080 пікс
Частота кадрів50 к/с50 к/с
Формати записуMPEG4-AVC/H.264
MPEG4-AVC/H.264 AVCHD /MPEG2- PS/
Швидкість запису відео
PS 28 Мбіт/с, FX 24 Мбіт/с, FH 17 Мбіт/с /HQ 9 Мбіт/с, LP 5 Мбіт/с/
PS 28 Мбіт/с, FX 24 Мбіт/с, FH 17 Мбіт/с /HQ 9 Мбіт/с, LP 5 Мбіт/с/
Мінімальне освітлення3 люкс
3 люкс /при витримці 1/25, 6 люкс при витримці 1/50/
Нічна зйомка
Витяг1/6 — 1/10000 с1/6 — 1/10000 с
Баланс білогоавто, захват, на відкритому повітрі, всередині приміщенняавто, захват, на відкритому повітрі, всередині приміщення
Автоекспозиція89
Сюжетні програми
авто, ніч, схід і захід, феєрверк /пейзаж, портрет, пляж, сніг/
авто, нічна зйомка, схід і захід /феєрверк, пейзаж, портрет, спалах, пляж, сніг/
Запис звуку
2-каналу Dolby Digital (AC-3) /MPEG-4 AAC-LC 2 - канальний/
2-каналу Dolby Digital (AC-3) /MPEG-4 AAC-LC 2-каналу/
Фотозйомка
Кількість мегапікселів9.28.9
Максимальний розмір фотознімка4032x2272 пікс3984x2240 пікс
Фотозйомка під час відео
Дисплей
Діагональ дисплея2.7 "2.7 "
Роздільна здатність дисплея230 тис. пікс230 тис. пікс
Функції та можливості
Функції та можливості
вбудований динамік
вбудований динамік /моно/
Пам'ять та роз'єми
Підтримка карт пам'ятіMS, MS Pro, MS Pro HG, SD, SDHC, SDXC (клас 4 або вище)MS, MS Pro, MS Pro HG, SD, SDHC, SDXC (клас 4 або вище)
Роз'єми
USB /вбудований висувний/
HDMI
AV-вихід
USB /вбудований висувний/
HDMI
AV-вихід
Акумулятор
Зарядка від USB-порту
Модель акумулятораNP-BX1NP-FV30
Ємність акумулятора1240 мАгод500 мАгод
Час роботи від акумулятора2.1 год
Загальні дані
Розміри (ШхВхГ)54x59.5x128 мм52.5x57x117 мм
Вага
190 г /без акумулятора/
178 г /без батареї/
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogсічень 2014січень 2013

Кількість мегапікселів

Загальна кількість окремих світлочутливих точок (пікселів), передбачених у конструкції матриці (1 мегапіксель відповідає мільйону pixels). Цей параметр враховує як ті точки, на які потрапляє світло, так і службові, які безпосередньо не беруть участь в побудові зображення. Тому в сучасних відеокамерах він є довідковим, ніж практично значущим; фактична ж якість зображення залежить насамперед від кількості ефективних мегапікселів (див. нижче).

Ефективних мегапікселів

Кількість світлочутливих точок (пікселів), безпосередньо задіяних при побудові зображення. Це ті точки, на які потрапляє «картинка», спроецированная об'єктивом на матрицю. Крім них, є також службові пікселі, не освітлювані під час роботи камери — вони забезпечують допоміжну інформацію, необхідну для обробки отриманого зображення. Також при підрахунку ефективних мегапікселів зазвичай не враховується резервний ділянку, необхідний для електронної стабілізації (див. «Стабілізація зображення»).

Значення кількості ефективних пікселів для різних режимів роботи відеокамери теж буде різним. Так, при записі відео багато камери використовують кілька пікселів для побудови однієї точки на зображенні; це пов'язано з тим, що роздільні здатності матриць значно перевершують показники, необхідні для відеозйомки (наприклад, стандарт Full HD технічно відповідає усього 2,07 Мп). Внаслідок цього якість зображення залежить скоріше від розміру матриці (див. вище), ніж від роздільної здатності. А серед сенсорів одного розміру висока роздільна здатність дозволяє отримати більш якісну передачу кольору і більш високу чіткість (втім, не завжди — багато що залежить також від особливостей обробки зображення). Якщо ж мова йде про фотозйомці, то більша кількість мегапікселів означає більшу роздільну здатність одержуваного зображення, але якість такої картинки може бути відносно невисоким через підвищеного рівня шумів і слабкої чутливості кожного окремого пікселя.

Фокусна відстань (екв. 35 мм)

Фокусна відстань штатного об'єктива відеокамери в перерахунку на повнокадрову матрицю формату 35 мм. Також цей параметр називають «еквівалентна фокусна відстань» — ЕФВ.

Саме по собі фокусна відстань — це відстань від оптичного центра об'єктива (при фокусуванні на нескінченність) до матриці, при якій на матриці виходить максимально різке зображення. Воно є однією з ключових характеристик будь-якого об'єктива, оскільки визначає кути огляду, ступінь наближення і, відповідно, специфіку застосування оптики. Водночас порівнювати різні варіанти по фактичному фокусній відстані не можна: закони фізики такі, що при різних розмірах матриць одне і те ж фокусна відстань буде давати різні кути огляду. Тому в якості універсальної характеристики та критерії для порівняння було прийнято ЕФВ. Його можна описати як фокусна відстань, яку мав би об'єктив під матрицю 35 мм з такими ж кутами огляду.

Чим більше фокусна відстань, тим вже буде кут огляду і тим вище ступінь наближення видимої сцени. Оптика з ЕФВ до 18 мм належить до класу надширококутної («риб'яче око») і застосовується насамперед для створення художніх ефектів. Відстані до 40 мм відповідають «широкоугольникам», 50 мм дає таку ж ступінь наближення, як у неозброєного ока, діапазон 70-100 мм вважається оптимальним для портретної зйомки, а великі значення дають змогу застосовувати оптику вже в якості телеоб'єктива. Знаючи ці положення, можна приблизно оцінити можливості об'єктива і його...придатність для визначених завдань; є й більш детальні рекомендації, вони описані в спеціальних джерелах.

Також відзначимо, що зазвичай сучасні відеокамери оснащуються об'єктивами із змінною фокусною відстанню (трансфокатором), що дозволяє змінювати ступінь наближення і кут огляду; докладніше див. «Оптичне збільшення».

Світлосила

Світлосила штатного об'єктива відеокамери.

Даний параметр описує те, наскільки об'єктив послаблює світловий потік. Зазвичай він записується у вигляді співвідношення між діаметром чинного отвори і фокусною відстанню об'єктива, при цьому перша величина приймається за одиницю і позначається як f — наприклад, f/1.8 або f/5.6. При цьому чим менше число в такий запису — тим вище світлосила: так, у нашому прикладі перший варіант «світліше» другого. Також відзначимо, що більшість об'єктивів із змінною фокусною відстанню (див. вище) мають також змінну світлосилу — в таких випадках вона позначається діапазоном від максимальної до мінімальної (від меншого числа до більшого).

Висока світлосила важлива насамперед при зйомки в умовах слабкої освітленості: вона дозволяє фіксувати зображення, не задираючи» чутливість матриці і не створюючи додаткових артефактів у вигляді шумів, а в режимі фотозйомки — ще й працювати з більш короткими витримками (що знадобиться для динамічних сцен). Крім того, чим вище світлосила, тим нижче глибина різкості і тим простіше отримати розмитий фон. Зазначимо, що для нескладних побутових завдань цей параметр не грає вирішальної ролі, а от професійної зйомки може виявитися вельми значущим.

Формати запису

Формати відеофайлів, які камера може використовувати для зберігання записаних матеріалів. Якщо Ви хочете переглядати ці матеріали за допомогою окремого програвача (плеєра, медіацентру тощо) — варто переконатися, що цей програвач підтримує відповідні формати, інакше може знадобитися конвертація.

Нічна зйомка

Наявність у камері режиму нічної зйомки. В даному випадку потрібно враховувати, що і зміст цього параметра, і його конкретна реалізація можуть відчутно відрізнятися від моделі до моделі. Так, в одних камерах під даним терміном розуміється спеціальний режим для глибоких сутінків, що дозволяє отримати відносно достовірну передачу кольору («як повітря») без використання додаткового підсвічування. В інших використовується інфрачервоний фільтр, за рахунок якого зйомку можна проводити навіть у повній темряві — але зображення при цьому вийде чорно-білим. А в найбільш прогресивних моделях цей фільтр доповнюється власною системою ІК-підсвічування, що ще більше розширює можливості камери.

Таким чином, подробиці роботи даного режиму в конкретній камері варто уточнювати за офіційними документами виробника. Однак у будь-якому разі, якщо Вам доведеться часто знімати в сутінках або вночі — можливо, має сенс звернути увагу на подібні камери. Зазначимо також, що наявність звичайної лампи підсвічування (див. «Функції і можливості») не рахується як функцію нічної зйомки, хоча також може відчутно «полегшити життя» в темряві.

Автоекспозиція

Кількість режимів автоекспозиції (сюжетних програм), передбачене в конструкції камери.

Експозицією називають певне поєднання основних параметрів зйомки — витримки, діафрагми і чутливості матриці. У різних ситуаціях для отримання найкращої якості зображення можуть знадобитися різні поєднання. Наприклад, для зйомки динамічних сцен потрібні відносно короткі витримки, дозволяють уникнути смазанности кожного кадру — а для нормальної освітленості кожного кадру потрібно розкрити діафрагму або збільшити чутливість. В портретної зйомки умови диктує вже діафрагма і т. ін. Автоекспозиція значно полегшує настройку всіх згаданих параметрів — замість того, щоб підбирати поєднання вручну, оператору досить включити певну сюжетну програму на камері.

Чим більше режимів автоекспозиції — тим ширші можливості камери по налаштуванню під конкретну ситуацію, тим легше з нею працювати при великій різноманітності умов зйомки. Водночас варто відзначити, що при підрахунку цих режимів в нашому каталозі враховуються не тільки автоматизовані передустановки («портрет», «пляж», «захід» тощо), але і «повний автомат», коли камера сама визначає специфіку сцени, і повністю ручний режим.

Сюжетні програми

Список сюжетних програм (вони ж режими автоекспозиції), передбачених у конструкції камери. Докладніше про значення цих програм див. «Автоекспозиція».

Кількість мегапікселів

Роздільна здатність матриці камери під час роботи в режимі фотозйомки; іншими словами — кількість точок, або пікселів, які безпосередньо задіяні в цьому режимі (1 мегапіксель відповідає мільйону точок). Від цього параметра залежить максимальний розмір фотознімка (див. нижче): фактично кількість мегапікселів відповідає розміру фотографії по вертикалі і горизонталі, помноженим один на одного. Наприклад, роздільна здатність 3264x2456 відповідає 8 016 384 точок, або приблизно 8,02 Мп.

Як і в традиційній цифрової фотозйомки, велика кількість мегапікселів дозволяє отримувати більш деталізоване зображення з кращою видимістю дрібних деталей. Однак при збільшенні роздільної здатності при тому ж розмірі матриці зменшується розмір кожного окремого пікселя і кількість потрапляє на нього світла, що підвищує ймовірність появи шумів і загалом знижує якість «картинки».
Динаміка цін
Sony HDR-CX240E часто порівнюють