Україна
Каталог   /   Аудіотехніка   /   Навушники

Порівняння Huawei FreeBuds 5i vs JBL Tune 230NC

Додати до порівняння
Huawei FreeBuds 5i
JBL Tune 230NC
Huawei FreeBuds 5iJBL Tune 230NC
Порівняти ціни 109Порівняти ціни 17
Відгуки
0
0
13
ТОП продавці
Головне
Hi-Res Audio. ANC. Режим прозорості. Підтримка AAC. Захист за стандартом IP54.
Підключення та конструкція
Конструкція
внутрішньоканальні
внутрішньоканальні
Мікрофонвбудований у корпусвбудований у корпус
Тип підключеннябездротовібездротові
Підключення
Bluetooth v 5.2
Bluetooth v 5.2
Радіус дії10 м10 м
Характеристики
Звукстереостерео
Hi-Res Audio
Ігровий режим (низький input lag)
Імпеданс16 Ом
Частотний діапазон20 – 40000 Гц20 – 20000 Гц
Чутливість105 дБ
Діаметр динаміка10 мм6 мм
Тип випромінювачівдинамічнідинамічні
Характеристики мікрофона
Шумопоглинання мікрофонаENC
Функції та можливості
Регулювання гучності
Bass Boost
Автопауза
ШумозаглушенняANCANC
Прозорий режим
Multipoint
Підтримка кодеків
AAC
LDAC
 
 
Пошук навушників
 /тільки зі смартфонами Huawei/
Живлення
Джерело живленняакумуляторакумулятор
Ємність батареї навушників55 мАгод70 мАгод
Ємність батареї кейса410 мАгод750 мАгод
Час зарядки1 год2 год
Час роботи (музика)6 год8 год
Час роботи (без шумозниження)8 год10 год
Час роботи (з кейсом)
18.5 год /28 годин без ANC/
40 год
Швидка зарядка15 хвилин на 4 години роботи10 хв на 2 години роботи
Вхід зарядкиUSB CUSB C
Інше
Сенсорне управління
Захист від вологиIP54IPX4
Вага5 г
Комплектація
силіконові насадки
кейс-зарядка
силіконові насадки
кейс-зарядка
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogлютий 2023грудень 2021

Hi-Res Audio

Підтримка навушниками звуку високої роздільної здатності Hi-Res Audio. Відповідний формат покликаний забезпечити звучання, близьке до записуваного у студії. Під Hi-Res Audio розуміється цифровий сигнал із параметрами від 96 кГц/24 біт, а аналогової техніки встановлюється вимога розширеної частотної характеристики — від 40 кГц. Аудіотреки у цьому форматі звучать максимально близько до оригінальних задумів авторів композицій. Ліцензією Hi-Res маркуються преміальні навушники для затятих аудіофілів.

Ігровий режим (низький input lag)

Спеціальний ігровий режим у бездротових навушниках, що мінімізує затримку передачі звукової доріжки від підключеного джерела. Низький Input Lag) надає можливість швидше реагувати на те, що відбувається у віртуальних баталіях і запобігає розсинхронізації картинки зі звуком. У той же час при активації ігрового режиму бездротові навушники розряджаються швидше.

Імпеданс

Імпедансом називають номінальний опір навушників змінному струму — такого, як аудіосигнал.

За інших рівних умов більш високий імпеданс знижує рівень спотворень, проте потребує більш потужного підсилювача — інакше навушники просто не зможуть видати достатню гучність. У світлі цього вибір по опору залежить насамперед від того, до якого джерела сигналу планується підключати «вуха». Так, для портативного гаджета (смартфона, кишенькового плеєра) оптимальним вважається показник у 16 Ом і менше, непоганим — 17 – 32 Ом. Більш високі значення — 33 – 64 Му і 65 – 96 Ом — зажадають вже досить потужних підсилювачів, на зразок тих, що застосовуються в комп'ютерах і телевізорах. А моделі з опором 96 – 250 Ом і вище розраховані в основному на аудіотехніку Hi-End класу і професійне застосування; для таких випадків детальні рекомендації по вибору можна знайти в спеціальних джерелах.

Частотний діапазон

Діапазон звукових частот, який здатні відтворити навушники.

Чим ширше цей діапазон, тим повніше навушники відтворюють спектр звукових частот, тим нижче ймовірність, що занадто низькі або надто високі частоти виявляться недоступними. Однак тут слід враховувати деякі нюанси. Насамперед нагадаємо, що діапазон сприйняття людського вуха становить в середньому від 16 Гц до 22 кГц, та для повної картини достатньо, щоб навушники перекривали цей діапазон. Проте сучасні моделі можуть помітно виходити за ці межі: у багатьох пристроях нижній поріг не перевищує 15 Гц, а то і 10 Гц, а верхня межа може досягати 25 кГц, 30 кГц і навіть більше. Такі широкі діапазони сам по собі не дають практичних переваг, проте вони зазвичай свідчать про високий клас навушників, а іноді наводяться лише в рекламних цілях.

Другий важливий момент полягає в тому, що широкий частотний діапазон сам по собі не є гарантією хорошого звучання: якість звуку залежить ще від цілого ряду параметрів, насамперед амплітудно-частотної характеристики навушників.

Чутливість

Номінальна чутливість навушників. Технічно це гучність, на якій вони звучать при підведенні до них певного стандартного сигналу з підсилювача. Таким чином, чутливість є одним з параметрів, які визначають загальну гучність звучання навушників: чим вона вища — тим голосніше буде звук при тому ж рівні вхідного сигналу та інших рівних умов. Втім, не потрібно забувати, що рівень гучності залежить також від опору (імпедансу, див. вище); мало того, підбирати «вуха» під конкретний пристрій варто спершу за імпедансом, а вже потім — за чутливістю. При цьому один параметр можна компенсувати іншим: наприклад, модель з високим опором і високою чутливістю зможе працювати навіть на порівняно слабкому підсилювачі.

Що стосується конкретних цифр, то навушники з показниками в 100 дБ і менше розраховані в основному для використання в тихій обстановці (в деяких подібних моделях чутливість не перевищує 90 дБ). Для застосування на вулиці, у транспорті та інших аналогічних умовах бажано мати більш чутливі навушники — близько 101 – 105 дБ, а то і 110 дБ. А в деяких моделях цей показник може досягати 116 – 120 дБ і навіть більше.

Також зазначимо, що цей параметр актуальний виключно при дротовому підключенні за аналоговим стандартом — наприклад, через mini-jack 3.5 mm. При використанні цифрових інтер...фейсів на зразок USB і бездротових каналів на зразок Bluetooth звук проходить оброблення у вбудованому перетворювачі навушників, і якщо планується в основному подібне застосування — на чутливість можна не звертати особливої уваги.

Діаметр динаміка

Діаметр динаміка, встановленого в навушниках; в моделях з кількома випромінювачами (див. «Кількість випромінювачів»), зазвичай, враховується розмір найбільш великого динаміка, інші розміри можуть уточнюватися в примітках.

Загалом цей параметр актуальне насамперед для накладних навушників (див. «Конструкція»).У них випромінювачі можуть мати різний розмір; чим він більший — тим більш насиченим виходить звук і тим краще динамік відтворює баси, однак великі випромінювачі відповідним чином позначаються на габаритах, вазі і ціною навушників. А ось внутрішньоканальні «вуха» і вкладиші за визначенням мають дуже невеликі динаміки, а насичений бас в них досягається за рахунок інших конструктивних особливостей.

Шумопоглинання мікрофона

Наявність системи шумоподавлення у власному мікрофоні навушників.

Відповідно до назви, така система призначена для усунення сторонніх шумів – насамперед під час розмов. У її основі зазвичай лежить електронний фільтр, який пропускає звук людського голосу і відсікає фонові звуки на кшталт міського шуму, гулу вітру в ґратах мікрофона тощо. У результаті навіть у галасливій обстановці завдяки шумоподавленню мікрофона мова виходить чіткою та розбірливою; щоправда, система неминуче вносить спотворення у підсумковий звук, але вони у разі некритичні.

- ENC. Технологія шумоподавлення навколишнього середовища ENC (Environment Noise Cancellation) суттєво знижує рівень навколишнього шуму за допомогою спрямованих мікрофонів. Застосовується як в ігрових гаджетах, щоб геймери могли спокійно спілкуватися в голосовому чаті, наприклад і в TWS-моделях навушників, щоб можна було комфортно говорити по телефону в шумній обстановці.

- cVc. Шумопригнічення мікрофона cVc (Clear Voice Capture) - просунута технологія, яка зустрічається переважно у дорогих моделях навушників. Алгоритми cVc ефективно пригнічують відлуння та шуми з навколишнього середовища. Обробка звуку із застосуванням цієї технології здійснюється відразу на декількох рівнях ― алгоритм визначає референсний рівень сигнал-шум, автоматично підлаштовує мову під потрібний рівень гучності, застосовує адаптивні еквалайзери для обробки всього голосу, а також спеціалізовані...фільтри для очищення від низькочастотного бубнежу, сибілянтів та шиплячих.

Bass Boost

Функція, що забезпечує посилення низьких частот – для потужного та насиченого басу. Часто реалізується у вигляді єдиної кнопки, за допомогою якої можна фактично «вмикати та вимикати бас». Bass Boost зручніше, ніж налаштовувати низькі частоти за еквалайзером; крім того, для посилення басу можуть застосовуватись різні спеціальні технології.

Автопауза

Функція, що дозволяє автоматично ставити відтворюваний трек на паузу при знятті навушників (або одного навушника).

Автопауза зустрічається переважно в бездротових моделях (див. «Тип підключення») формату true wireless (див. «Тип кабелю»); втім, зустрічаються і інші різновиди навушників з цією функцією — наприклад, з комбінованим підключенням і накладною конструкцією. У будь-якому випадку за роботу автопаузи зазвичай відповідає датчик наближення, що спрацьовує при віддаленні навушника від вуха. Ця функція особливо зручна в ситуаціях, коли після зняття навушників немає часу вручну ставити відтворення на паузу — наприклад, потрібно терміново зреагувати на те, що відбувається поблизу. При цьому деякі моделі здатні автоматично відновлювати відтворення при поверненні навушника на місце, однак ця функція не є строго обов'язковою — її наявність не завадить уточнити окремо.
Динаміка цін
Huawei FreeBuds 5i часто порівнюють
JBL Tune 230NC часто порівнюють